És az a fejlesztőmérnök hol volt amikor az alsó kormánycsapágy szimmeringet kellett volna 2003-ba kifejleszteni hogy ne engedje be a vizet??? És az a fejlesztőmérnök hol volt aki megmagyarázta volna a sárga robotnak hogy ha a kuplungbowden a kar után hírtelen nagyon megtörik akkor az később szorulni fog??
komoly fejlesztö mérnökök évekig fejlesztenek egy motort, hogy az hogyan legyen a legjobb, és ebbe az egységbe bele tartozik a gumi abroncs is
én nem birálnám felül ezen emberek tudását
Köszi a választ, de engem azért érdekelne, hogy mi az ami még befér a lánc meg a többi sallang miatt. Egy 170-es azért megprószálnék, bár nekem még nem nagyon ér le a lábtartóm (lásd: http://www.sportmotor.hu/motoros_videok_up/other/?vi=1493)
Tényleg olyan jól lehet vele fordulni, hogy simán leér ?
Ma sikeresen felborítottak Nagyfaluban. Ember úgy gondolta az álló sorban, hogy ő tolat egyet a belső sávban, csak azt nem vette figyelembe, hogy mögötte áll egy motoros a vadiúj Fazerével. Hangkürtöt nem hallotta, jobbról haladtak, mögöttem álltak, baloldalt járdasziget, felfelé nem indult a Kicsim.
Mikor elérte az első gumit, már elöntötte agyamat a vér, de amikor már nyomott hátra és a fejidom közelségében járt, megtartani nem bírtam, igy jobbra eldöntöttem. A kürt nyomógombját áttoltam a kormányon, de nem lett hangosabb Majd amikor már a fekvő motorra majdnem rátolatott, akkor fékezett.
Azt nem tudom hogy én feküdtem e, vagy álltam, mert ez a pár mp. kiesett az idegtől, de haver szerint a középső sávban ültem
A srác kiszállt, egyből bocsánat sajnálom 1000x, de engem nem vigasztalt, mert egyből elküldtem hogy álljon előrébb mert éppen alatta van a motorom. Felállítottam, és egyből vizsgáltam. Megúsztam egy sárvédő töréssel! A bukógomba rendesen használt , mert a tükör széle és a fékkar széle karcos lett, máshol egy ponton sem ért le.
Tiszta ideg voltam, de lassan elgurultam kárt felvenni, meg Yamaha-hoz ahol átmenetileg össze pillanatragasztották a sárvédőt... egy sárvédő 29e Ft., a csávó elismert mindent.
A történethez annyi, hogy az autó 5 méterre állt előttem meg, akkor akartam kerülni hogy elé megyek. Holtterében nem voltam, egyszerüen benézte.
Nekem is FZS600 van. Az a tapasztalatom hogy a 160-as guminál nagyobb nem nagyon kell rá. Hacsak az esztétika nem indokolja semmi értelme mert a lábtartó így is lépten nyomon leér pedig nem túl ütős gumi van fent nekem. Elötte FZ6-tal jártam és a 180-as kellemesen néz ki meg jól is hangzik és sajáltam is amikor ezzel kezdtem el járni hogy kicsit hurkábbnak tünik de meggyőzött arról hogy kelleni nem kell szélesebb.
Nem tudom kaptál e már választ az FZ6 fejidom tapasztalattal kapcsolatban. Túl nagy dolgokat én sem tudok róla neked mondani, de esetleg az árával felvilágosítanálak mert minden más megoldás majdnem a felébe kerül. Igaz hogy nem olcsó de viszont nagyon drága
84900.- az szép nem? De tudok hozni azonnal ha érdekel
sajnos nem olvastam végig mind az 1300 hozz
szólást, de szeretném tudni, hogy egy 2001-es gyári FZS600-ra fel megy-e a 170-es hátső gumi és ha iigen akkor pontosan milyen méretet tegyek rá, hogy túrázni de elsősorban kanyarvadászatra jó legyen ?
Mit lehet tenni, hogy pályán (Euroring) ne érjen le olyan könnyen a lábtartó?
A hátsó rógó feszítése segít?
én nem birálnám felül ezen emberek tudását
Köszi a választ, de engem azért érdekelne, hogy mi az ami még befér a lánc meg a többi sallang miatt. Egy 170-es azért megprószálnék, bár nekem még nem nagyon ér le a lábtartóm (lásd: http://www.sportmotor.hu/motoros_videok_up/other/?vi=1493)
Tényleg olyan jól lehet vele fordulni, hogy simán leér ?
Fri
talán juhász nevű a tulaj, ha jól emléxem?
Lámpával, mindennel együtt kerül ennyibe?
Mikor elérte az első gumit, már elöntötte agyamat a vér, de amikor már nyomott hátra és a fejidom közelségében járt, megtartani nem bírtam, igy jobbra eldöntöttem. A kürt nyomógombját áttoltam a kormányon, de nem lett hangosabb Majd amikor már a fekvő motorra majdnem rátolatott, akkor fékezett.
Azt nem tudom hogy én feküdtem e, vagy álltam, mert ez a pár mp. kiesett az idegtől, de haver szerint a középső sávban ültem
A srác kiszállt, egyből bocsánat sajnálom 1000x, de engem nem vigasztalt, mert egyből elküldtem hogy álljon előrébb mert éppen alatta van a motorom. Felállítottam, és egyből vizsgáltam. Megúsztam egy sárvédő töréssel! A bukógomba rendesen használt , mert a tükör széle és a fékkar széle karcos lett, máshol egy ponton sem ért le.
Tiszta ideg voltam, de lassan elgurultam kárt felvenni, meg Yamaha-hoz ahol átmenetileg össze pillanatragasztották a sárvédőt... egy sárvédő 29e Ft., a csávó elismert mindent.
A történethez annyi, hogy az autó 5 méterre állt előttem meg, akkor akartam kerülni hogy elé megyek. Holtterében nem voltam, egyszerüen benézte.
Kicsit durva ár.
Köszi nem kell. Még vásárlás előtt állok, csak nézegetem, hogy milyen opciók lehetnek a csupasz gépre.
Köszi
Nekem is FZS600 van. Az a tapasztalatom hogy a 160-as guminál nagyobb nem nagyon kell rá. Hacsak az esztétika nem indokolja semmi értelme mert a lábtartó így is lépten nyomon leér pedig nem túl ütős gumi van fent nekem. Elötte FZ6-tal jártam és a 180-as kellemesen néz ki meg jól is hangzik és sajáltam is amikor ezzel kezdtem el járni hogy kicsit hurkábbnak tünik de meggyőzött arról hogy kelleni nem kell szélesebb.
Nem tudom kaptál e már választ az FZ6 fejidom tapasztalattal kapcsolatban. Túl nagy dolgokat én sem tudok róla neked mondani, de esetleg az árával felvilágosítanálak mert minden más megoldás majdnem a felébe kerül. Igaz hogy nem olcsó de viszont nagyon drága
84900.- az szép nem? De tudok hozni azonnal ha érdekel
sajnos nem olvastam végig mind az 1300 hozz
szólást, de szeretném tudni, hogy egy 2001-es gyári FZS600-ra fel megy-e a 170-es hátső gumi és ha iigen akkor pontosan milyen méretet tegyek rá, hogy túrázni de elsősorban kanyarvadászatra jó legyen ?
Köszi
fri