Asszem 7-esen van a tiéd. De látni azt talán ha odakuporogsz mellé. Asszem akkor mamának is kell egy koptatós bőrnaci. Két térdet még senki nem húzott a körforgalomba szerintem
Richie, tudod KRESZ oktatáson mindták hogy az utasnak egy tömeget kell képezni a vezetővel, ezért a kanyarban is együtt kell kiülni...
de megnézem hogy ki mer felülni mögéd, és még a kanyarban is dönt...
egyébként én is gyorsabban megyek ha nem ülök ki, mert akkor nem a pályára figyelek...
Hringen 2-3x már nekem is leért a lábtartó , viszont a lényeg hogy a súlypont minél lejjebb kerüljön. ha kiülsz jobban bele tudsz dőlni a kanyarba
Persze gaga meg villával kerékkel és a váz is hozzá van mert a többit nem lenne mire felszerelni
Sajnos nem ennek ennyi az ára de van valami fényezett bakelit darab oldalt is a lámpánál ezért a pénzért. Hát nem csodálatos. Ugye így már egész más
Számomra inkább a Hungaroring tűnik ijesztőnek a nagy sebesség miatt.
De egyszer azért azt is kipróbálnám.
Örkényben legutóbb ~125 km/h körül volt a csúcs, mikor leért a lábtartóm, és az már izgalmasnak tűnt számomra.
én ádámkosztümben is 128 vok igaz az e-ringen én nem mertem úgy dönteni
nekem nem jött be az aszfalt színe bár lehet hogy csak meg kell szokni a pályát
a h-ringen én is lekercoltam a lábtartót bár itt meg sokkal nagyobb a sebesség
Az az igazság, hogy a múlt héten az Euroringen ment előttem (utolértem őket ) néhány srác akik jobbra ültek, balra ültek, térdkoptatót csiszoltak, nagyon látványosan mentek, csak kár, hogy az én "öreguras" stílusommal, nem egy pályagéppel (bár ott is kifogástalanul üzemelt) végül sikerült néhányat megelőzni
Abban igazad van, -ezt én is megfigyeltem- hogy a kiüllős technikával nem kellet a gépeket annyira megdönteni, ugyanakkor néhány hete Fóka, Tomato 1000-es Fazerét figyelve, hasonló sebesség mellett, az Ő lábtartójuk még messze volt az aszfalttól, az egyém pedig leért.
Ebbe a -beöltözve 110 kg-os- súlyom centrifugális erejét tartottam ludasnak.
Ezért gondoltam, hogy a keményebb rugó segít.
Én se csak a motorra gondoltam
Nálunk esik, úgyhogy marad a házon belüli kiülök-beülök
Örülök, hogy sikerült körüljárni a kiülök-beülök témát
Asszem 7-esen van a tiéd. De látni azt talán ha odakuporogsz mellé. Asszem akkor mamának is kell egy koptatós bőrnaci. Két térdet még senki nem húzott a körforgalomba szerintem
Richie, nekem most legkeményebbre van állítva?
beöltözve vagyok 74 kg körül....
de megnézem hogy ki mer felülni mögéd, és még a kanyarban is dönt...
Hringen 2-3x már nekem is leért a lábtartó , viszont a lényeg hogy a súlypont minél lejjebb kerüljön. ha kiülsz jobban bele tudsz dőlni a kanyarba
Sajnos nem ennek ennyi az ára de van valami fényezett bakelit darab oldalt is a lámpánál ezért a pénzért. Hát nem csodálatos. Ugye így már egész más
Számomra inkább a Hungaroring tűnik ijesztőnek a nagy sebesség miatt.
De egyszer azért azt is kipróbálnám.
Örkényben legutóbb ~125 km/h körül volt a csúcs, mikor leért a lábtartóm, és az már izgalmasnak tűnt számomra.
én ádámkosztümben is 128 vok igaz az e-ringen én nem mertem úgy dönteni
nekem nem jött be az aszfalt színe bár lehet hogy csak meg kell szokni a pályát
a h-ringen én is lekercoltam a lábtartót bár itt meg sokkal nagyobb a sebesség
Az az igazság, hogy a múlt héten az Euroringen ment előttem (utolértem őket ) néhány srác akik jobbra ültek, balra ültek, térdkoptatót csiszoltak, nagyon látványosan mentek, csak kár, hogy az én "öreguras" stílusommal, nem egy pályagéppel (bár ott is kifogástalanul üzemelt) végül sikerült néhányat megelőzni
Abban igazad van, -ezt én is megfigyeltem- hogy a kiüllős technikával nem kellet a gépeket annyira megdönteni, ugyanakkor néhány hete Fóka, Tomato 1000-es Fazerét figyelve, hasonló sebesség mellett, az Ő lábtartójuk még messze volt az aszfalttól, az egyém pedig leért.
Ebbe a -beöltözve 110 kg-os- súlyom centrifugális erejét tartottam ludasnak.
Ezért gondoltam, hogy a keményebb rugó segít.
simán elázott a gép vagy te mostad le?
ki kell ülni, akkor nem fog leérni...