Nekem a gyári BT 57-es 17 E km-t birt ki , bár hátul már nagyon a végét járta, már nagyon ráfért a csere, az első még ugy 30-40 %-os volt. A Dunlop gumival kb 2 E km-t mentem, aztán lecseréltem a gépet. Van egy Metzeler gumim, 160/60 ZR 17-es, ugy 95%-os, ha érdekel, megbeszélhetjük az árát. A BT 57-es első gummát odaadom hozzá.
Hi Redfazer! Neked mennyit bírt ki a gyári Bt? Nekem 14e. És a dunlop?
Gondolkozom még használt gumákban is ,neked, illetve a többi fazerosnak mi a véleménye erről?
Nem vagyok traffiból kiképezve, kérdezd inkább pohi-t meg. Nem tom hogy a laser mire mér rá konkrétan. A kamerások a rendszámtáblára, anélkül nem mutat semmit.
Én is utána néztem rendszám ügyben és azt is megszabja a leírás, hogy leghátul, jól látható helyen, max., min. milyen magasságban, és milyen szögben állhat a rendszám!
Ne tanuld a kőolajkitermelést, hanem termeljed kifele inkább
Én pl. nem szeretem ha valaki behajtja felhajtja a rendszámtáblát, de hogyha normális a vezetője akkor annak függvényében kapja a kapnivalót, hogyha kap.
Inkább az autósoknál fordul elő, hogy leesik az első. Na ezt teljesen nem szeretem Érdekes módon megfigyelhető, hogy az első rendszámtáblák leesése és csomagtartóba helyezése a 17-25 éves korosztályból kerül ki. A táblát egyébként meg lehet találni hátul a mélyláda mellett.
Kibúvó: most esett le pont... most??? érdekes, a rendszámtábla helye tele van apró döglött bogarakkal. Csekk.
Én is valami ilyesmitől tartok, de remélem tévedek. Felvettem ebben a szemeszterben az egyetemen (BME) egy Kőolaj kitermelés és szállítás nevű tantárgyat. 2 kredites potya tárgy. Ebből a tárgyból mesélte az előadó, hogyha leáll a Golf áramlat, akkor lesz cidri, meg nagy lotty (visz lát Hollandia)!
Remélem nem erről van szó!
A KRESZ egyértelműen leirja hogy a rendszámot letakarni, megváltoztatni tilos, azt tisztán kell tartani, az oda nem illő mocsoktól szennyeződésektől meg kell tisztitani. Ama sárpacni ami úgy néz ki mint egy takony, egyértelműen szándékosságra utal, alapból küldöm a csekket. Ha "leesett" a tábla, nem közlekedhet vele a járművezető, hiszen a KRESZen kivül ezt egy korábbi KöHÉM rendelet is szabályozza... tehát hova kell felszerelve lennie. Amennyiben leesett, a vezetőnek gondoskodnia kell arról, hogy a vezetést a továbbiakban szabálysértés elkövetése nélkül folytatni tudja. Nincs kiskapu!
Én egyértelmű klimaváltozásra gondolok , amit a hiradásokban cáfolnak, és szerintük ez mostanában nem következhet be... én mégis úgy látom hogy az évszakok kicsit máshogy alakulnak mint 20 évvel ezelőtt, amikor májusban alsógatyában rohangáltam és szedtem a cseresznyét, mert a jégeső nem verte le.
Vagy valahol feltalálták az időjárásbefolyásoló gépezetet, és ennek kezelője nem szimpatizál a motorosokkal
Viccet félretéve, valami nem stimmel... mi ez a sok természeti katasztrófa?
Érdekelne a METZELLER, ha meg van még!
Küldj SMS-t a 70/5029567 -re, és visszahívlak!
Köszi
Olvastátok a MotorRevü naked tesztet? FZ1-et lehúzták kicsit a srácok.
Gondolkozom még használt gumákban is ,neked, illetve a többi fazerosnak mi a véleménye erről?
Ma már szép idő volt!
De ha megígéri az időjárás, hogy megváltozik, és jó idő lesz, rakok elölre is!
Én pl. nem szeretem ha valaki behajtja felhajtja a rendszámtáblát, de hogyha normális a vezetője akkor annak függvényében kapja a kapnivalót, hogyha kap.
Inkább az autósoknál fordul elő, hogy leesik az első. Na ezt teljesen nem szeretem Érdekes módon megfigyelhető, hogy az első rendszámtáblák leesése és csomagtartóba helyezése a 17-25 éves korosztályból kerül ki. A táblát egyébként meg lehet találni hátul a mélyláda mellett.
Kibúvó: most esett le pont... most??? érdekes, a rendszámtábla helye tele van apró döglött bogarakkal. Csekk.
Remélem nem erről van szó!
Vagy valahol feltalálták az időjárásbefolyásoló gépezetet, és ennek kezelője nem szimpatizál a motorosokkal
Viccet félretéve, valami nem stimmel... mi ez a sok természeti katasztrófa?