Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem, már fél éve lejárt
nem garanciális a mocid?
Mosás után másnap mentem motorozni és az alsó csapágytól felhordta a rozsdás vizet a szél a tankra. A kormányzáson nem éreztem semmi, de ha állványon volt lenyomva a hátsó kerék és mozgattam a kormányt akkor a hátsó fogantyúnál éreztem a daráló mozgást. De vezetés közben jó volt, semmi változás.
Egyébként hogyan jelentkezett a balhé?
Ja, elfelejtettem, az SKF boltokba lehet venni vízálló! zsírt, érdemes majd azzal összerakni.
fazer.tvn.hu/forum/index.php?action=vthread&forum=4&topic=108

Nem árt előre felkészülni belőle, de majd ne a gyári csapágyat vegyétek 11 ezer ft-ért, hanem ugyan azt a koyo-t egy csapágyboltba 4500-ért, csak ennek nem lesz a dobozán hogy YAMAHA.
Arra lettem volna kíváncs hogy mennyire gyakori dolog ez fiatal motoron.
akkor jó má azt hittem hogy eddig sz..ul csináltam
rozsdásodnak
bocsi rosszul irtam, igazad van
Szerintem nem erre gondolt
Gondolom mindjárt elmondja mire is, mert nemrég szedte szét meg rakta össze
A kormány alatt található és a két elsővilla közt elhelyezkedő kerék, irányba forgását segíti, a villákkal együtt
pont hogy menetirányba kell forgatni nem???????????????
És mit tudtok a kormánycsapágyakról???
lánc témához annyit szeretnék hozzá füzni, hogy a motoromon DID Xgyürüs láncban 24ezer van és még nem feszitettem rajta.
csak akkor fujom, ha láncszemeken a görgök elkezdenek fényesedni, ez akár lehet száraz idöben 800km is.
használt láncspray: Castrol, Motul, S100. az utobbi kapaszkodik a legjobban.
mindig menés után fujom, a meleg láncon jobban terül az anyag, és böven van ideje elpárologni az oldoszernek
hátulrol fujom a fogaskeréknél, vissza felé forgatva igy a felesleg nem megy kárba hanem lefolyik az alatta levö szemekre. másik elönye, hogy igy nem fujj össze semmit az ember. /gumi, lengövilla, stb..../
maradok a bevált modszernél
Ezért ajánlja a DID és RK is a kevésbé "hígfolyós" olajat ápolásra
Csak olvasd el a lánc dobozán, ha majd veszel úgy ~100.000 Km
múlva Bocs, de feladom. És nem lesz box. Ezért
van a fórum, hogy kibeszéljük a jó megoldásokat.
További jó estét mindenkinek! Én léptem!
Peace!
Csak nem lesz itt is box
Az olaj hígfolyós, nem bírja azt a nagy centrifugális erőt ami a lánckerekeknél ébred forgás közben.
A Láncspray ragacsos, jobban tapad.
Láttam az adatlapodat sok szép helyre eljutottál már!
Ja és hasznlád egészséggel a láncspay-t! Tudod kinek a pap
kinek a papné
Biztos könnyebben meg tudod oldani a láncod kenését egy
hosszabb túra esetén (csak egy flakon kell)
31 ezernél tartok és még mindig nem kell rendszeresen állítani a láncot. A gyári van rajta.
Akkor, sok sikert hozzá használd!
Én is használtam az Rf-hez de ~10.000Km-t
bírt ki a lánc pedíg az RF nem egy erő gyár volt.
Pedíg rendszeresen fújtam
Most kicsit nagyobb a mocim LE-je de mióta megvan
még nem kellett feszítenem sem (~7.000Km) Lehet,
hogy nem az ápolás miatt van, ki tudja?
Nekem ez jött be és szerintem ez is marad
Éljen a lánc spray!
Peace!
Butaság, hiszen erre a célra találták ki a láncspray-t
Azt hiszem rosszul írtam. A felnit és a lánckereket szoktam spriccolgatni,
a láncot én is fogkefével szoktam letisztítani. A lánc sprayt-t
nem szeretem, szerintem ( és az RK és a DID eredeti csomagoláson
is ez szerepel. mármint hogy hajtóműolaj sűrűségű olajjal kell kenegetni
~200Km-ként) beleragad a ragacsos trutyiba a sok por és sár ami csak
csiszolja-csiszolja a láncszemeket
Ecsettel hatásosabb mint spriccolni. Utána természetesen víz.

Minek teszel rá olajat? Azt úgyis ledobja magáról hamar. Olajos rongyal én a lánc oldalát szoktam áttörölni mert berozsdál nagylánctakarítás után.