figyu, amennyibe az a szerszám kerül ,kb annyi a lánc is, nah innen től kezdve meg döntse el mindenki megveszie, szoval 1 lánc árát dobod ki az ablakon, a szerviz könyv ugy is irja hogy a lengőkart meg a hátsó telonál átkell zsirozni,,,, szoval aki gondos gazda az ezt megcsinálja! csináltatja,,,
ahoz persze hogy felesleges én cseréhez irtam!
Akkor szedjed Te szét a motor hátulját! Nem ver az orrba, nem fog szétjönni az, visszaniteli teljessen! Mindenhol így csinálják, szervizekben is!
De ez mindnekinek a saját dolga persze!
Ezt döntse el mindenki magának, hogy kinek mennyit ér. Az én véleményem az, hogy 180-nál nem akarom hogy orrbaverjen a lánc. (ezt nem azért írom, hogy kötözködjek). Amúgy lánctisztításhoz telljesen fölösleges levenni a láncot.
Oliver nem kell a lengővillát leszedni az elég nagy feladat ahoz, hogy leszedd a láncot!
Feltalálták már a láncszétszedőt és persze ez összerakó is egyben!
30euró ausztriába magyar árat nemtudok!
az egyik szemet kinyomod belőle majd visszarokod és másik funkcióba rakod ami niteli a szemet és úgyan olyan lesz a láncod!
Hali. 2 kérdés: Fz6 n-hez (2004)1: milyen árban van (nagyságrendileg) a gyári levegő és olaj szűrő?(tehát a Yamaha-nal vasarolt!) 2: a gyári hátsó felni nagyon összehuzná a 190-es gumit,vagy semmi gond nem lenne.
idézet:
"A Brigéciol D-3 előnyösen alkalmazható minden olyan tárgy, gép,, alkatrész tisztítására, ahol olajos-zsíros-sáros iszapok együttes vagy külön-külön történő eltávolítása a feladat."
A gyári láncok végtelenítva vannak, így nincs bennük oldható szem. Magyarul nem tudod kifűzni, csak ha a lengőkart leveszed és "leakasztod" az első lánckerékről.
köszi, szerintem akkor én is ezt a megoldást választom..:)
lánccserénél is le kell venni a lengőkart? vagy össze kell kapcsolni a láncot? (bocs, ha hülyeséget kérdezek) utoljára simsonon cseréltem
A láncot roncsolás nélkül csak úgy tudod levenni, ha a lengőkart leszereled!
Én úgy szoktam lemosni a láncot, hogy ablaktisztítós falkonba öntök brigéciolt és bőven lespriccelem a láncot, kicsit hagyom, majd leblítem, megtörlöm, száradás után azonnal küldöm rá a láncsprét!
Természetesen nem volt lopott. Egyben is árultam (800K, 2005-ös gyártású), de nagyon törött volt, és nem kelett senkinek, mert elmondtam őszintén, hogy kapott rendesen az eleje, a váz kivehető darabját újra le kelett gyártani. A blokk és a váz visszakerült ahoz akitől én vettem, a többi alkatrész nagy részét eladtam.
Van még eladó akku, első fék, kiflik, kormánykiemelő, műanyag burkolat a hűtőre, ill törött első felni, gyűrött hűtő és könyök sor powerrel.
Olajszürő: 2745