Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

audim : A3 2,0 T Fsi ( 200Le Bj: 2007)
20 000 km hibamentesen ! tisztára hihetetlen :-)
de az "ócska" ASTRÁMBAN mos van 250 000 ,úgyhogy eddig az audi bekaphassa

RIZOMA kormánybakok ,kormányok álomszépek !
fazerhez találtam kormánybakot 45mm-magasat
Ja, tényleg ugyan az, még a madzagot is úgy ragasztottam a gumira, mint ők.
Találtam egy leírást angolul az egyenesfutás beállítására. Ugyanaz a módszer mint a Krisztiáné.
Szerintem add el ezt a buta motort , az audid pedig biztos szuper járgány.
Ja, Sirokon idén jókis dagonya volt az elején. Konkrétan 3 fullidomos motort láttam a sárban eldőlni, és aztán "reccs".
kösz Srácok a segítséget !
a fokozatkijelzőt meg is rendeltem
FJR jól fordul,jól is megy , csak Sirokon magaalátemetne :-)

ja , és eza buta , de szép Fazerem 79-től 110 fokig engedi hülögetni a vizet
(az Audimban beáll télen nyáron 90 C -ra )
2 piroslámpa után indul a ventillátor
a motoroshaverok propellernek kezdenek becézni
nem hallom a kipufogót , mert zúúúg, búúg a klímaventillátor :)))
fartő japánok
Ha pedig az utasodra is gondolsz akkor azt az embriopózt, nem fogja szeretni. Kicsi a hátsó űlés és a lábtartó köztti távolság.
Na igen!
FJR kanyarba VIDEO!

És két kép
Amíg nem probáltál ki egy FJR-t addig ne mondj róla véleményt. Szerintem meglepödnél, hogy fordul
Nem tudom én sem, hogy mikor kell cserélni a benzinszűrőt, nem emlití csere periodust a manual.

Szűrő, ami a tankban van, az nem rendelhető külön de holnap megprobálok utána járni
Hacsabi!
Itt a MOTORLINE -ba kapsz
Én is itt vettem az FZS 1000-mhez
Itt a termék honlapja G.P.T.
Hacsabi!
Itt a MOTORLINE -ba kapsz
Én is itt vettem az FZS 1000-mhez
A CBR-ek is nyomták a lábamra a meleget.
90 alatt mind a két CBR-em melegedett.
Már bocsi, de mikor megvetted tudtad, hogy:
- "kicsi" a tankja (műszaki leírás)
- rövid a gomba (láthattad)
- bowdenes a kuplung
- kicsi a hely az ülés alatt

azt hogy főzi a tojásodat meg a lábszárad csak kipróbálás esetén lehetett volna megtudni.

Bocsi hogy bele vau-vau
Kinek a pap, kinek a papné......
Ilyet szeretnék.
Tavaly a tesztnapon mentem a fejidomossal.
Igy képen nagyon tetszik. Nekem az idomos motorok tetszenek.
Nem akarok FJR-t venni, mert szeretek a Bükkbe és Szlovákiába járni.
Szeretem a kanyarokat. Az FJR elég nagy monstrum a CBR-ek után, az ikább egyenes utakra való. /szerintem/
Azért akarok magaskormányos motort venni, mert sokat jár velem a feleségem is az utóbbi időben,és a sport moci úgy már nagyon kényelmetlen.
Húzzak oda!?
kawafórum?
jóhogytemindentlácc
Volt egy kis gondom a gépsassal. tegnapelőtt elmentem egy körre a városban, és észrevettem, hogy ha bármelyik fokozatban 2000-res fordulatról hírtelen gyorsítok akkor dadogással indult el., majd kb 3000-től elmúlt a jelenség.

Legutóbb a pest mellett tankoltam a hungaroringnél, de autópályáztam, így nem vettem észre a jelenséget. Most már alig volt benne benzin, vettem bele injektortisztítót és rátankoltam, most talán rendbejött a motor. Találkoztatok már ilyen jelenséggel? Attól félek, valami előszele egy elromlani készülő alkatrésznek az injektorrendszerben, de az is lehet, hogy valami kissebb dugulás történt, vagy a pest melletti benzin volt rosszabb minőségű. Szerinted?


Benzinszűrőt mikor kell ezekbe cserélni? Mert nem találtam erről szóló információkat a motor füzetében, és szerintem nem árt a csere, csakúgy mint az autóknál. Azt sem tudom, hol van, a tankban?
Nicsak, kipufogó csabi. Péntek estefelé 6 körül motormustra tokijóban?
fokozatkijelző ! , jó dolog egy 600km-es túra után ,hullafáradtan , hol lehet , menyniért beszerezni ?

Csabi
fazer 1000 GT , FULLIDOMOS sok-sok-sok kicsi, kellemetlen problémákkal
már a Japán se az aki volt 10-20 éve ...
KIBASZOTTUL KICSI TANK 200-250 KM-ENKÉNT TANKOLNI KELL -rohadj meg buzi ferdeszemű !
RÖVID GYÁRI BUKÓGOMBA ! sérülhet az idom
POCSÉK HŐELVEZETÉS , forralja a tojásaimat 90 alatt ,
főzi a lábszáramat
POCSÉK BOVDENES KUPLUNG !
semmi tárolórekesz az ülések alatt
semmi tárolólehetőség jogsinak,aprópénznek ( FJR 1300 korrekt )
- MEGBÁNTAM HOGY MEGVETTEM -