Én csak 5 Mt-t szervizelek, de azok közül 1nél sem volt semmi probléma az olajjal, pedig az egyikbe Motul ment, a másikba Castrol, a harmadikba Valvoline vagy ilyesmi, tök egyforma hangjuk volt. Nem nézték be a viszkozitást akik otthon cserélték? Egy kérdés Kozmaxhoz; amelyik MTben 30000+ van, a két szelepet nem kellett egymáshoz igazítani ennyi km után? Mert úgy láttam, hogy a himbán van erre egy állítócsvar, és érdekelne hogy mire lehet számítani ezzel kapcsolatban.
Gondolom ezt tőlem kérded, a kollégám MT éről van szó, németektől lett behozva (zsír új) német rendszámmal.Így megúszva a regdíjat, és kedvezőbb a biztosítás is.
Ha van valami amit tudnunk kellene pl: visszahívás egyebek, légyszíves oszd meg velünk.
A motor 2005 ös modell.
Egy kicsit Off leszek így elnézést kérek a Fazeresektől, így előre is.
Gyakorlatilag kijelenethetem, hogy a legtöbb MT-01-et én szervizelem az országban YW-ben.
Köztük nem egy sztédzs 3 és 2 motor tuning lett beépitve és mind Castrol olajjal megy a 3-ban már több 30 ezer kilométer van, így szerintem nem az olaj a hibás.
Az MT nem királytengelyes, ha nem lökörudas, és hidrotökés.
Még egy aprocska szösszenet az ezres szervizt miért nem márkaszervizben csináltatjátok meg? A visszahivásokról tudtok?
Az bizony. A visító hang Yamaháknál a primer hajtástól jön. Még a Midnight Starnál is, pedig csoppereknél általában nem jellemző Egyébként volt olyan az XT-mmel is, hogy lecseréltem az olajat, és az önindító fogaskeréksora nem akarta felszedni az olajat. Rettenetes hangot adott, negyed óra kellett hogy elmúljon.
Finnek nem szórakoznak... rahedli motorost láttam és itt sem volt az a gatyarohasztó meleg + csöpögött az eső meg ilyesmik ha jól néztem itt is volt vagy 8 fok legmelegebb....
motor formájú Fazer csoki hát... nem könnyíted meg a dolgom na
Éjjel értem haza a motorozásból, a Balcsi környékén 4.5 fok volt Várpalotán már 8 fokra "melegedett" az idő. Nem kaptam hőgutát a bőrruhában. Azt hiszem hűvösebb időkre kénytelen leszek benevezni cordura gúnyára is. Most, hogy felszállt a köd lassan útnak is indulok.
hát... éppen nem tűnik olyan rossznak az idő... van vagy 5 fok csokit felírtam a rendelési listába.... azért megírhatnád, hogy kerek, lapos, háromszögletű vagy milyen csoki kellene
Mobillal vagyok szerződve, az ESSO is megy, talán a többi is de nem tom 100% osan ha jól emlékszem a Castrolt is jó áron kapom, csak megharagudtamrá az előzőek miatt.
Bocs,hogy az eszmecserétekbe vágok,csak egy kérdésem lenne.
Az Fz6-osokba milyen olajat raktok?
Ha van valami amit tudnunk kellene pl: visszahívás egyebek, légyszíves oszd meg velünk.
A motor 2005 ös modell.
Gyakorlatilag kijelenethetem, hogy a legtöbb MT-01-et én szervizelem az országban YW-ben.
Köztük nem egy sztédzs 3 és 2 motor tuning lett beépitve és mind Castrol olajjal megy a 3-ban már több 30 ezer kilométer van, így szerintem nem az olaj a hibás.
Az MT nem királytengelyes, ha nem lökörudas, és hidrotökés.
Még egy aprocska szösszenet az ezres szervizt miért nem márkaszervizben csináltatjátok meg? A visszahivásokról tudtok?
Csak ugy gondolom mert elég visító hangja van.
Tolórudas megoldás?
Nálunk sem volt sokkal jobb idő, de mi is mentünk kb 150 km ert.
motor formájú Fazer csoki hát... nem könnyíted meg a dolgom na
Éjjel értem haza a motorozásból, a Balcsi környékén 4.5 fok volt Várpalotán már 8 fokra "melegedett" az idő. Nem kaptam hőgutát a bőrruhában. Azt hiszem hűvösebb időkre kénytelen leszek benevezni cordura gúnyára is. Most, hogy felszállt a köd lassan útnak is indulok.
amúgy mikor tekeregtünk a városban láttam rohadt nagy KarlFazer-es épületet is, ha járok arra megint lefényképezem