Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

IGOL-lal is fain volt de az nem bírt ki egy ciklust, félidőnél már elhígult az olaj, csattogott a váltó stb. Nem vagyok márkabuzz. Az öregben pl. Honda olaj van. API SJ, nem szar.
5100 Ft a hűtőrácsért.
Már csak azért is mert Diára vigyázni kell valakinek utközben.
Élek és virulok. Holnap megyek a bukógombáimért.
'Valahogy' lol.
Talán annak a pár ezer versenynek van köze hozzá, amit gyári Yamaha csapatokkal közösen csináltak.
Este van......
Jó már a motorod a turára jössz e?
Khm... Pssszt... 4L volt az de így is jó ár mert az csak 2250/L
Azt hittem hogy valami bajod van már olyan rég voltál.
Köszi mindenkinek!
A 3000 ft/l elég jó ár.
Én 2000 kmvolt a motoromban most 21000 azota a 300V használom nem rángat a kuplungom vaj a váltombármeddig huzatom zokszó nélkül birja
francba... buktam a bizniszt

amúgy nekem is 5100 van a gépben... szerintem is király...
Szintén a Motul 5100-re szavazok! Én 9.000,-ért vettem az 5 L-t egy esztergomi sráctól. Ha valakit érdekel megadom a tel.számát.
Természetesen visszaadták a pénzt !mivel ők is rendelték, csak nem tudták ők sem hogy változott a méret !
Én is Motul 300V-t használok a 10ezres szervíz óta , szerintem is nagyon jó ,érezhető a különbség.
Előtte castrol volt benne .
3000 körül.
Te pimasz össze kéne kötni téged Krisztiánnal
Annyi mint bármilyen más folyadéknak
És ennek az 5100-nak mennyi literje?
A 300V a csúcs ez asztán ott van a szeren ha tehetitek probáljátok ki.
Én csak evvel járok nem is volt még problémám nem is lesz ez tuti
5000-et adok érte
A hűtőrácsról jut eszembe , az első külön rendelésem pont a hűtőrács volt az S2-re YW.-nél.
Kifizettem a pénztárba, ha jól emlékszem 23e Ft. majd a műhelybe fel akarták rakni mivel épp ezres szervizen volt, és akkor derült ki hogy az S2 - re nem volt jó volt ,mert 2-2 cm-rel nagyobb volt !
Azóta sincs díszrácsom !
Amit az előbb írtam annak esetleg nem tudod-e,hogy milyen a viszkozitása?
10w40 vagy mi?
A teljes szintetikus nagyobb igénybevételnél sem oxidálódik olyan könnyen, de ne ez legyen a szempontod főleg nem Yamahánál. Régebbi (értdsd FZ6 előtti) Yamahák nem is mennek rendesen fullsynth olajjal kivéve a Motult, annak valahogy jól eltelálták az adalékolását.
Ismerem, bele ne öntsd a motorodba... Csattogó váltó, csúszkáló, elégő kuplung... Jól mondta Karu: Motul 5100! Az az előző Fazeren is bevált pedig kényes az olajra. Gyönyörű selymes járás, pontos, csendes váltás.
Hát jobban védi a motort hideginditáskor jobban rajta marad a csapágyakon.