IGOL-lal is fain volt de az nem bírt ki egy ciklust, félidőnél már elhígult az olaj, csattogott a váltó stb. Nem vagyok márkabuzz. Az öregben pl. Honda olaj van. API SJ, nem szar.
Természetesen visszaadták a pénzt !mivel ők is rendelték, csak nem tudták ők sem hogy változott a méret !
Én is Motul 300V-t használok a 10ezres szervíz óta , szerintem is nagyon jó ,érezhető a különbség.
Előtte castrol volt benne .
A hűtőrácsról jut eszembe , az első külön rendelésem pont a hűtőrács volt az S2-re YW.-nél.
Kifizettem a pénztárba, ha jól emlékszem 23e Ft. majd a műhelybe fel akarták rakni mivel épp ezres szervizen volt, és akkor derült ki hogy az S2 - re nem volt jó volt ,mert 2-2 cm-rel nagyobb volt !
Azóta sincs díszrácsom !
A teljes szintetikus nagyobb igénybevételnél sem oxidálódik olyan könnyen, de ne ez legyen a szempontod főleg nem Yamahánál. Régebbi (értdsd FZ6 előtti) Yamahák nem is mennek rendesen fullsynth olajjal kivéve a Motult, annak valahogy jól eltelálták az adalékolását.
Ismerem, bele ne öntsd a motorodba... Csattogó váltó, csúszkáló, elégő kuplung... Jól mondta Karu: Motul 5100! Az az előző Fazeren is bevált pedig kényes az olajra. Gyönyörű selymes járás, pontos, csendes váltás.
Talán annak a pár ezer versenynek van köze hozzá, amit gyári Yamaha csapatokkal közösen csináltak.
A 3000 ft/l elég jó ár.
amúgy nekem is 5100 van a gépben... szerintem is király...
Én is Motul 300V-t használok a 10ezres szervíz óta , szerintem is nagyon jó ,érezhető a különbség.
Előtte castrol volt benne .
Én csak evvel járok nem is volt még problémám nem is lesz ez tuti
Kifizettem a pénztárba, ha jól emlékszem 23e Ft. majd a műhelybe fel akarták rakni mivel épp ezres szervizen volt, és akkor derült ki hogy az S2 - re nem volt jó volt ,mert 2-2 cm-rel nagyobb volt !
Azóta sincs díszrácsom !
10w40 vagy mi?