Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Volt egy 17,65L-es tankolásod. Ott már csak a csövekben volt kis benya.
Böngészd át a tankolásaimat. Vannak érdekes etapok. Csak a magam szórakoztatása miatt készítettem....
https://www.spritmonitor.de/en...
Számokban kifejezve van félig?
FZ1 tankja 18L papíron, én valóságban nem tudtam beltölteni 15L-nél többet, holott akkor már 50 km-t mentem tartalékon.
Mikor másfél csík van benne (digitálisan kettőt mutat, de a második csík fele kb. elfogyott már) és oldalszentederen tárolom, elkezd villogni a szintjelző, majd 4 km alatt folyamatosan visszakúszik kettőre. Lehet a tiéd is ilyen? Mondjuk tied is 18 literes, azt hinnéd, hogy félig van - azaz van benne 9 liter - közben csak 7 és az is oldalsztenderen mérve kevesebbnek látszódik. Ez megszokós dolog volt nálam. Km-figyelés is reális, de 160-230 km között bármit lehet menni vele, szóval nem mindig reális azt figyelni.

Én cca. 350 km-t mentem egy 2. generációs DL 1000-rel. Nekem nem kellene V2, nagyon más a sor4 és V2 világa. Mint túraenduró nagyon tetszett, de a menetdinamikája a blokknak egy másik vonalat képvisel. 3.000-től tényleg elkezd húzni kb. 7.000-ig, mert onnan már csak küszködik. Városi vagy nyugis tempónál el lehet lenni 2.500 - 5.000 között. Nekem nagyon szűk ez a tartomány és hiába mondják, hogy "nyomatékos"... Lehet jobban megindul, mint az FZ1-em, de pariban nincs vele. Olyannak való a V2, mint édesapám is: ő FJR-ről váltott és nem szerette pörgetni neki, elváltott már 4.000-nél, mert onnan már "túl hangos" volt és kihasznált a 140 lóból 60-at... Itt nyugodtan elválthat 4.000-nél, mert dinamikusnak fogja érezni és jól is fog menni, mert van húzása. Ám aki olyan, mint én, és élvezi forgatni és elfogadja, hogy a Fizzer 7.000-től kezd el tolni, és nem is sajnálja dinamikus motorozás esetén 6.000 - 10.000 között használni, annak nem ajánlanám. Fontos addendum, hogy míg DL-t 2.500 - 7.000 között használhatod bármikor, akár túrán, akár városban, akár kutyafuttában, addig Fazernél szabadon választhatsz bármilyen tempót 3.000 - 10.000 között attól függően, mik a céljaid. Ezt is lehet 2.500 - 7.000 között használni, de a DL-t pedig másképp nem, ez a verdiktem.
Más a két motor karakterisztikája a V motor alacsonyabb fordulaton jobb a sor4 pedig magasabb fordulaton. De én nem adnám az enyémet egy 650 V kettőért!
Gyakorlatba annyit tesz h pl 4.-be 40-ről jobban kigyorsít a Vstrom. De ha az Fz6 rendeltetés szerűen van használva, forgatva gyorsabb, erősebb és könnyebb vele ellőzni!
Tudom hogy a v strom v2 miatt nyomatékosabb, de mit jelent ez a gyakorlatban?
Pl: Fz6hoz képest könnyebb előzni vele 90es tempóról vissza kapcsolás nélkül?
Ez már használható válasz.Kösz.
Szia, én is így tettem, Cb500-ról Fz6s-re váltottam, 1,70 vagyok, jól leért a lábam. 2 évre rá eladtam, 650-es V-Strom lett belőle. Erről kicsit nehezebben ér le a lábam, viszont nyomatékosabb, kényelmesebb nemcsak nekem, hanem az utasnak is. Kinőttem már a száguldozásból. Fz6s jó választás, imádni fogod, finom jószág.
Ja,tenyleg az.
Gondolom forumon varsz egy hibakeresesi kiskátet.
Rendben.
Ki kell merni a jeladot,a tankban,a vezetekeket,manual alapjan,szakadas vizsgalattal.
Ha minden ertek manualon belul van,akkor a muszerfal a rossz.vagy yamahatol veszel,vagy bontottat,esetleg egy erre szakosodott muszeresz megoldja ha tudja .
Zoli32.01 Az ötleted nem rossz,de nem ezért találták ki az üzemanyag szintjelzőt, hogy a XIX szd ba menjünk vissza, Egyebekben használható ötletet vártam,ha az nincs akkor csupán értelmetlen időpocsékolás a válaszod.
Kib..szott smile utáni szöveget nem küldi el ez a.......

Harmadszor is leírva:
CB 500 ról váltanék FZ6ra viszont nem tudom hogy mennyire kényelmesen kezelhető 170 cm magassággal. Ha valaki kölcsön adná egy ülés próbára nagyon örülnék. Veszprém megye Tapolca környéke előny
Köszi
Sziasztok
Veszprém megyei FZ6ot keresek
Sziasztok
Veszprém megyei FZ6ot keresek
Szamold a km-t es nincs gond.
Sziasztok!
Segítséget kérek fz 6 n üzemanyag szintjelzőjével mit kellene tennem, nem jelez megbízhatóan, van mikor csak egy rublikát jelez és a tank félig van, a tele állapotot rendesen jelzi,de nem merek vele így hosszú útra menni. Köszi a használható ötleteket.
Jól döntöttél ! Nekem volt az első S2-sm 2007-ben mikor bejött ez a típus , azóta is hibátlanul működik !!!
Használd egészséggel!!!
Sziasztok,
Végre én is Fazer tulaj lettem egy 2008-as 6-os S2-es boldog tulajdonosa :)
Köszönöm még egyszer a tanácsokat, amit adtatok, úgy érzem jól döntöttem :)))
Ezt nem egyszerűbb és olcsóbb megfújni/megfújatni valakivel? Bármilyen hőálló festék hasonló hatású lehet szerintem.
Sziasztok! Yamaha FZS 1000 2002-es motorom gyújtáskapcsolója már nagyon nehezen fordítható gyújtás állásba. A gyári 142500 ft. A gyújtáskapcsoló javítható, vagy vegyek bontóból, vagy van valami alternatív megoldás?
Az emagtól kezdve rengeteg helyen...
Hol találtatok itthon Autosol terméket?
Sziasztok,
némi segítségre volna szükségem. Úgy esett, hogy a mocim (FZ6-N 2005), jobb oldali deklije (olajpumpa fedél talán) elég csúnyát kapott és megkarcolódott.
Nemigen találok idehaza, ellenben ebayen sem nagyon van az évjáratnak megfelelő, ellenben FZ6R FZ 6R 2009-2016-osé szerintem első blikkre teljesen ugyanaz, nem tudja valamelyikőtök véletlenül, hogy tényleg azonos-e a két alkatrész?
például:
https://www.ebay.com/itm/Black...
Köszi előre is
Köszi,akkor megpróbálkozom vele! Dobok fel majd képeket.
Hali! Én azt használtam! Jó cucc!