Sziasztok!
Fz6 tulajok. Nektek milyen a motor alapjárata? Nekem kicsit ingadozik, és a motor hangjàn is hallatszik. Elvittem nagyszervízre, de nem tudta kiszedni a szerelő belőle, azt mondta inkább a magas fordulatra állította be a szinkront. A műszerfalon a km helyett beállítom a fordulatszàmot
Vegyes erzelmekkel olvastam errol a MoCoolrol. Ajanlas szerint kell 20% ebbol es a maradek 80% desztviz. De ez igy nem ad se fagyvedelmet, se emelt forraspontot. Azonban joban van a minosegi monoetilen-glikol fagyallokkal is, szoval ildomosabb lenne 50/50 desztviz-etilen-hez adni, de az meg mar a MotoCool ara felett van, ami igy is tetopont volt nalam. 3 litert kellett rendeljek belole. Azt sem tartom kizartnak, hogy a MotoCoolban van egy pici MoCool is. :) Sose tudja senki, hogy azon a rengeteg marketinges duman kivul mi is az igazsag... Mi jo, mi nem jo, mi mennyit er. A Motulok mindig is premium termekek voltak. Lehet kevesebb rizsaval masik gyarto tudja ezt felaron is.
Köszi a gyors választ! Nem találtam komolyabb specifikációt vagy adatlapot a YamaCoolhoz, így maradtam a picit olcsóbb (2460,-/L) Motul MotoCool Expertnél. Ha már nem lehet számottevően javítani a motor magas hőmérsékletén, akkor legalább legyek biztos benne, hogy rotyogni nem fog benne a folyadék. MCE-nek papíron 136C a forráspontja 1.5 báros kupak alatt, bár FZ1-gyé valahol 1 bár körül van csak, de szerintem még mindig 120C felett kell majd legyen.
Épp egy benzinkútnál beszélgettem egy VStrom tulajjal.
Nagyon meg volt elégedve a géppel, nagy dönthető Givi plexivel, egyedül a gyári navira panaszkodott.
Nem fizetsz bele előre egy kicsit? Vennék Speed-o-Healert, sokat csal az óra. Aztán nehogy nyerjek a lottón és megtartsam örökre.
////
Tegnap elmentünk az ország másik végébe, vásároltunk egy DL 1000 VStromot édesapámnak, én hoztam haza. Teljesen megértem, hogy miért lett ilyen látványosan "túra-endurós" az ország. Ezeket a kecskesétáltatásra való utakat rendkívül jól feküdte. Volt legalább 4 olyan szakasz, ahol Fizzyvel káromkodtam és anyáztam volna. Néha recseg ropog a gerincem ilyen bukkanókon. 2016-os motor csomó vagány dologgal, de a V2 nem az én világom. Új(abb) Versys 1000 sor4-e, vagy Crosstourer 1200 V4-e közelebb áll a stílusomhoz, de rendesen meg kellene pótolni a Fazer árát. Még mindig tartom a véleményem, hogy ebben az árkategóriában az egyik legjobb sport-túra motor az FZ1.
albert17
Vezeték szakadás volt nekünk, kormány környékén megtört, a forgatás miatt gondolom. Ezt érdemes megnézni. Baja nem lesz, csak alacsony szintre figyelmeztet, a villogás meg hibát jelez.
Szerintetek, ha a gyári 305 grammos kormányvégsúlyt (FZ6N) egy 265 grammosra cserélem, hibát követek el? Mármint, van ez a 40g különbség akkora, hogy bármit is megérezzek belőle? Ha valakinek van hasonló tapasztalata, örülnék, ha megosztaná velem.
Szereltem be új fényforrásokat.
A 4 éves Night Breaker Unlimited 3900K (bal oldal) izzókat Philips WhiteVision Ultra 4200K (jobb oldal) váltotta fel,
az eBay-es 6500K led helyzetjelzőket pedig Osram LEDriving 6000K led. Nagyon szép fehér színűek.
Az izzó közepét nézve a fény már vakítóbb volt az új esetében, de este kitolom a gariból is megnézem élőben is. :)
Helyben nagyon kedvezően le tudja polírozni a búrát egy srác. Ez a lámpabúra bármiben is speciálisabb, mint az autóké? Nagyon sok kis kavicsfelverődés van rajta.
Sziasztok!
Nincs valakinek egy polcon porosodó bukócsöve FZS 1000-hez? Vagy valakit tudtok aki gyárt hozzá? Néztem a hepco-t, sw-motech-et és renntec-et.
Ezek közül a rentec lenne a legszimpibb.
Anno én sportkipufogóval értem el a 3 évem legkedvezőbb fogyasztását, szóval FZ-nél szerintem tényleg csak 1-2-3 deciről beszélhetünk. Igazából csak párszor néztem meg a fogyasztásomat: a legelején, aztán első autópályázáskor meg folyamatos nagysebességnél. Mindig az egy tankkal megtehető kilométert tartottam relevánsnak, túratervezés szempontjából ez a leginkább mérvadó.
Próbálok feltenni egy videót is
Fz6 tulajok. Nektek milyen a motor alapjárata? Nekem kicsit ingadozik, és a motor hangjàn is hallatszik. Elvittem nagyszervízre, de nem tudta kiszedni a szerelő belőle, azt mondta inkább a magas fordulatra állította be a szinkront. A műszerfalon a km helyett beállítom a fordulatszàmot
Nagyon meg volt elégedve a géppel, nagy dönthető Givi plexivel, egyedül a gyári navira panaszkodott.
////
Tegnap elmentünk az ország másik végébe, vásároltunk egy DL 1000 VStromot édesapámnak, én hoztam haza. Teljesen megértem, hogy miért lett ilyen látványosan "túra-endurós" az ország. Ezeket a kecskesétáltatásra való utakat rendkívül jól feküdte. Volt legalább 4 olyan szakasz, ahol Fizzyvel káromkodtam és anyáztam volna. Néha recseg ropog a gerincem ilyen bukkanókon. 2016-os motor csomó vagány dologgal, de a V2 nem az én világom. Új(abb) Versys 1000 sor4-e, vagy Crosstourer 1200 V4-e közelebb áll a stílusomhoz, de rendesen meg kellene pótolni a Fazer árát. Még mindig tartom a véleményem, hogy ebben az árkategóriában az egyik legjobb sport-túra motor az FZ1.
Fz6-S van még lehetőség a kuplung állításra a fenti kuplungkarnál lévőn kîvül?
Én ilyeneket rábízom a hozzáértőkre, nem kontárkodom.
Frankó lett a lámpa , jó hogy kicserélted, majd nem nekem kell
Már ha majd megegyezünk
Vezeték szakadás volt nekünk, kormány környékén megtört, a forgatás miatt gondolom. Ezt érdemes megnézni. Baja nem lesz, csak alacsony szintre figyelmeztet, a villogás meg hibát jelez.
Szerintetek, ha a gyári 305 grammos kormányvégsúlyt (FZ6N) egy 265 grammosra cserélem, hibát követek el? Mármint, van ez a 40g különbség akkora, hogy bármit is megérezzek belőle? Ha valakinek van hasonló tapasztalata, örülnék, ha megosztaná velem.
A 4 éves Night Breaker Unlimited 3900K (bal oldal) izzókat Philips WhiteVision Ultra 4200K (jobb oldal) váltotta fel,
az eBay-es 6500K led helyzetjelzőket pedig Osram LEDriving 6000K led. Nagyon szép fehér színűek.
Az izzó közepét nézve a fény már vakítóbb volt az új esetében, de este kitolom a gariból is megnézem élőben is. :)
Helyben nagyon kedvezően le tudja polírozni a búrát egy srác. Ez a lámpabúra bármiben is speciálisabb, mint az autóké? Nagyon sok kis kavicsfelverődés van rajta.
Nincs valakinek egy polcon porosodó bukócsöve FZS 1000-hez? Vagy valakit tudtok aki gyárt hozzá? Néztem a hepco-t, sw-motech-et és renntec-et.
Ezek közül a rentec lenne a legszimpibb.