Sziasztok! Megvan a vas :)! Pár km gurultam vele. Első tapasztalat sok minden tetszik, de plexi kell rá. Abban mi vált be nektek? Ülés pozíció sportos inkább mint túrás de még éppen jó. Fordulékonysága tetszik, cbf hez képest jobb.Féket sokkal jobbnak érzem mint a cbf-en, de bővebbet majd hosszabb út után mondanék. Még minden gyári rajta, 22000 km van a szekérben, remélhetőleg egy darabig nem lesz bajom vele. Bár a karbon dolog nem a szívem csücske de többet ér az ismert előélet. Folytatást majd meglátjuk, holnap egy nagyobbat kerülök vele.
Szia,én 190 cm vagyok ,104 kiló.
A térdszög majdnem túl hegyes, éppen elfogadható,az ülés jó,a kormány miatt felegyenesedve ülsz,de előre tudsz hajolni ha sietsz.
Kíváncsi vagyok,Te mit tapasztalat.
Majd oszd meg.
Köszi.
AZ én fz1s em általában 6.2-7.3 között kér a benyából. Ennél többet csak pályán sikerült megetetni vele. A CBF olyan mint a hondák többsége , kommersz, magas műszaki megbízhatósággal. Élvezeti faktort nem kell keresni nála, viszont kényelmesen,megbízhatóan elvisz A-ból B-be.
Üdv!Pont a futómű ami miatt erre a motorra akadt a választás.Aztán magasságom miatt napi 7-800 km kényelmes lesz e vele nem tudom.Max eladom, és próbálok mást.Szombaton megyek egyet megnézni, ismert előélettel, kíváncsi leszek amit eddig néztem mind romhalmaz volt.CBF ami miatt eladtam az egyik ok pont a futóműve, hozzáteszem egy nagyon jó motor ha valaki túrázásra használja.Én nem szidom mert más szegmenst céloztak meg vele, olcsóbb is volt újkorában, nem lehet egy napon említeni logikus dolog.Ha meglesz a motor jelentkezek :).
Üdv! Köszönöm a hozzászolasokat. Végigolvastam a topikot is elég sokáig Fz1 lesz a befutó. Tisztába vagyok milyen erőforrás van benne de érdekes ezt a Hondáék megtudták oldani igaz ők nem sportosság irányába hangolták az ezres cbft.Tudom a cbf 98 le meg egy kicsivel kevesebb nyomaték de ebbe ne menjünk bele. Fogyasztas azért érdekelt évi 15 20 ezer km motorozok nem mindegy 6-7 között eszik vagy 8-9 között normál túra használat mellett.Ez volt kérdés célja. Építő jellegű választ köszönöm.
Szia! Nekem enyhén tuningolva fogyasztott vegyesben 6.3-at. Bejártunk vele vagy 8-10 országot, mindenhol volt kút, sosem fogyott ki. Ez nem lehet kifogás...
Szia. Ha visszaolvasod Phaser hozzászólásait Ő igen sok hasznos infot osztott meg az FZ1-el kapcsolatosan. Nekem 5,5-6l de FZS-em van,ha ez segít valamit.
Szia!A reális túra tempó fogyasztására voltam kíváncsi nem a nyélgázas fogyasztására.Nem ez fog izgatni ha megveszem de 200 km enként meg kell állni tankolni azt kicsit negatívumnak vélném egy túra sport géptől.Normális választ vártam volna igen vagy nem.De köszi.
Sziasztok! Fz1 el kapcsolatban kérdeznék tapasztalatokat.Tipushiba ha van, ésszerű fogyasztása mert normál motorozásnál soknak tűnik a 7-8 liter amiket írogatnak. Mire érdemes figyelni vásárláskor stb. Köszönöm a tájékoztatást.
Sziasztok!
FZ 6-ról eladó lett tartókkal együtt,Givi T431 nyeregtáska.Bővíthető 19-ről 25 L-re,esőzsákokkal hevederekkel egy nagyobb és egy kissebb külső zsebbel.
Ára:17e.
Visszaállítottam gyárira, és majd állítgatom, ha lehet szabadon kóvályogni... Kicsit sem vagyok hozzáértő, de előtte sikerült egy jó setupot tekerni....
A térdszög majdnem túl hegyes, éppen elfogadható,az ülés jó,a kormány miatt felegyenesedve ülsz,de előre tudsz hajolni ha sietsz.
Kíváncsi vagyok,Te mit tapasztalat.
Majd oszd meg.
Köszi.
Gsx-r 1000 röl átülve nem olyan nagy a különbség, mint azt gondoltam.
A tartó a táska belső falára lett szabva,így más modellhez nem is lehet tökéletes.
FZ 6-ról eladó lett tartókkal együtt,Givi T431 nyeregtáska.Bővíthető 19-ről 25 L-re,esőzsákokkal hevederekkel egy nagyobb és egy kissebb külső zsebbel.
Ára:17e.