Mindenképp érdemes megkérdezni, megtudni, hogy:
- magának hozta, vagy eladásra,
- ő maga importálta vagy egy cégtől vette,
- melyik országból jött (német MOT-ban vannak rögzített kilométerek, jó, ha erről lenne papírja),
- vannak-e szervizszámlák bármikorról is,
- ha van festékrétegmérőd, a tankon ki lehet próbálni.
Váz alapján S1, de 2005-ből nem ismerek fekete színű váz/blokk kombinációt (ezt csak megerősítés esetén vedd figyelembe, mert tévedhetek!).
Kormány és tükör nem tűnik gyárinak (ez se jelent semmit).
Szerintem nem feltétlen kell félni a külföldi motoroktól. DL1000 is majdnem Belgiumból lett. Februárban kezdtük nézegetni, akkor 600e,-Ft különbségek voltak hazai full felszerelt és belga és német full felszereltek között. Ebből persze lejött a szállítási, és egyéb papíroztatási költség, de még így is számottevő volt a különbség. Telt az idő, egyre jöttek fel a külföldi árak, és itthon pont pedig leakcióztak egyet, így akkorára csökkent a különbség, hogy nem érte meg 4 napos útra menni és kockáztatni.
Sziasztok! Lenne egy kérdésem. 2005-ös Yamaha FZ6-S, valós 52.000 km-rel: a kuplung nagyon fent fog. Hiába állítom, csak fent fog. Annyira zavaró, minden piros lámpánál egy kirakós játék elindulni. Előző motoromnál (diversion) amint engedtem a kuplungot, rögtön mozdult a motort, ezt meg nem tudom megszokni így, hogy majdnem teljesen ki kell engednem mire fog! Mi lehet a baj? Mit kell rajta cserélni, hogy normálisan működjön?
Üdv! Több estben előfordult már itt ez a kérdés,melyik a jobb,Fzs1000 vagy Fz1s. Természetesen mindenki a saját lovát dicséri. Ha módod van rá, szerintem próbáld ki mind kettőt, után dönts. Én Fz1s tulajként egy hyperpro progresszív rugót cseréltem be a hátsó rugóstagba,a nagyobb terhelhetőség érdekében.Az eleje maradt az eredeti,ott nem éreztem,hogy változtatnom kellene. Kategóriájában a hátsó ülés is kényelmes,persze ez nem egy guruló karosszék,de az eddigi utasaim elégedettek voltak vele.
Olyan szerencséd van, hogy 2006 és 2015 között az elsőtől az utolsó csavarig mindenben megegyeznek a nagy Fazerek. Súgóék (http://www.sugomotor.hu) március elején bontottak egy 2007-es darabot, de nem tudom, mije volt törve.
Sziasztok! Tegnap vettünk egy "Fz1-S" Yamahát. Vannak rajta apró hiányosságok, amit cserélni/pótolni szeretnék, de nem feltétlenül lenne szükségem új alkatrészre, ha jó állapotú, akkor a használt is megtenné. A fejidom és az üzemanyag tartály közötti fekete műanyag panel el van törve (mindkét oldali - jobbos, balos), ilyet keresek. Ha lenne valakinek bontva egészséges példánya, szívesen megvenném. A motor 2006- os évjáratú, de talán a 2007 és 2008- as évjáratban is ugyanilyen van. Köszönöm szépen! Üdv mindenkinek!
Köszönöm a válaszokat és a segítséget. Most még keresgélek, próbálok minél többet megnézni és kipróbálni.
Hagyok egy linket az egyik FZS-ről, ezt a napokban fogom megnézni. Persze ezek csak képek, de hátha valaki lát valami furcsaságot vagy érdekességet :D. https://www.olx.ro/oferta/yama...
Akit érdekel a szöveg is :D:
"Eladó Yamaha Fazer 1000, 2002, 48600km, 140 CP.
Frissen hozva Németországból, kifogástalan állapotban, eredeti fényezés, karcmentes.
Frissen cserélt gumik, fékek, stb. Új aksi.
Nagyon sok extrával felszerelve.
Szezonra felkészítve. Nem kell költeni rá."
Én a Hyper pro street boxot vásároltam meg.610 euró volt plussz 32 ezer a beszerelése és beállítások.de hidd el minden forintot megért.fény évekkel lett jobb. És óriási tartalékokkal rendelkezik.
Szia.Én 2 évvel ezelőtt ugyan ebben a helyzetben voltam. Ahhoz hogy utassal és megpakolva hosszú hosszú túrákat menjetek kényelmesen a futóműbe bele kell nyúlni mivel gyárilag túl puha. Én még az ülést is komfortositottam. Így szinte tökéletes lett ! 2006 után a Yamaha inkább a sportosság irányába indult el. Kisebb tank ,sportosabb ülés ,hátul kisebb helyet. Persze nekem is jobban tetszik az fz 1 de az fzs 1000 túrákra jobb. És a 143 lóerő utcára bőven elég. Aki kevésnek tartja szerintem hazudik.és ami még nagyon tetszik az fzs ben az a teljesitmeny leadása.
A futomu faramuci kerdes. Elvileg jobb az FZ1-e, de meg azzal sincsenek sokan megelegedve. Annal jobb a cserelt rugos gyari teleszkop, aztan az adapter nelkul 1:1-be atteheto 2004-es R1 villaval, aminel megint sokkal jobb az adapterrel atteheto 2008-as R1 villaja, aminel pedig megint jobb egy Ohlins futomu. Vannak fokozatok szep szerivel. En nem vezettem FZS-t, nem tudom milyen, de fontosnak tartottam kiemelni, hogy az FZ-je se urtechnika.
Sziasztok. Sikerült eladnom a CBR 600 F2 motorom, és nagyon gondolkodom egy FZS 1000 vásárlásán. Leginkább rövid és hosszabb túrákra lenne használva 2 személyel és csomagokkal megkpakolva. Szeretek haladósan járni, de inkább a kanyarok hoznak lázba és nem a 200+.
Kicsit utána olvastam róla fórumokon és a lengéscsillapító/teleszkóp tűnik a gyenge pontnak nekem (a karburátor, analóg óracsoport és szivató engem nem zavar ;)). Nézegettem a HyperPro cuccokat és a Combi kit vagy Streetbox talán megoldaná a problémát. Na de...
Ehhez ha még hozzácsapok egy kis pénzt akkor már elérhetővé válik az FZ1-S is, ami nekem nagyon tetszik és valószínűleg sok mindenben jobb is. De nem tudom mennyire kényelmes az utasnak, akár napi 700 km után is. (Ennyiből már Triumph Sprint ST 1050 is kijön, ami egy másik favorit :D de ezt most hagyjuk)
Ha valakinek van valami tapasztalata, használható információja, vagy akár próbálta mindkettőt akkor szivesen meghallgatom.
Sziasztok! Az fz6-om üzemanyag kijelzője megjavult. A szervizben újraindította majd a gombokat nyomkodta az írástudó ember és láss csodát, megjavult. Mutatja a tele tankot és jelzi ha itatnom kell, akkor valóban belemegy a 14 - 15 liter.
Viszont egy sebesség fokozat kijelzőt szeretnék rá venni, ahogy nézegetem képeken, a vezeték végén gyárilag van két csoki csatlakozó, vagyis ebből ítélve ennek van valahol kiépített helye ahová csatlakoztatni kell? Valaki már használ -e ilyent fz 6-on, mennyire vált be? Macera a bekötése? Köszi a választ.
- magának hozta, vagy eladásra,
- ő maga importálta vagy egy cégtől vette,
- melyik országból jött (német MOT-ban vannak rögzített kilométerek, jó, ha erről lenne papírja),
- vannak-e szervizszámlák bármikorról is,
- ha van festékrétegmérőd, a tankon ki lehet próbálni.
Váz alapján S1, de 2005-ből nem ismerek fekete színű váz/blokk kombinációt (ezt csak megerősítés esetén vedd figyelembe, mert tévedhetek!).
Kormány és tükör nem tűnik gyárinak (ez se jelent semmit).
Szerintem nem feltétlen kell félni a külföldi motoroktól. DL1000 is majdnem Belgiumból lett. Februárban kezdtük nézegetni, akkor 600e,-Ft különbségek voltak hazai full felszerelt és belga és német full felszereltek között. Ebből persze lejött a szállítási, és egyéb papíroztatási költség, de még így is számottevő volt a különbség. Telt az idő, egyre jöttek fel a külföldi árak, és itthon pont pedig leakcióztak egyet, így akkorára csökkent a különbség, hogy nem érte meg 4 napos útra menni és kockáztatni.