Persze,egy táska,nem kell tulspilazni.
A hasznalhatosag a fo szempont.
Eloszor is mik a szokasok.
Inkabb napi cuccok meloba ugyintezni,neha tura max 1 hetre,tobb tura 1-2_3 het korut,esetleg egyev a vilag korul.Egy szemely,ket szemely,hajlando vagy lejjebb adni minimal pakk vagy kell a full szerviz kiskompresszorral es minden idojarasra legyen berakva a +5 foktol +35 ig outfit.
En spec sw-motech manias vagyok,napi szinten egy quicklock evo sportot nyuzok,kozepszintu urtartalom,lapos sportos fazon,illik a tankra,de ala kell foliazni,pont az evo miatt,az elozo sorozat jobban kiemel,ebbe belesulyed az adapter,emiatt kisebb a terfogat,esoruha,psr szendvics,powerbank,penztarca,telefon,kabelek,zarak,esozsak alapbol belefer,nagyobb vizespalack mar bajosabb,kizipzarozva igy megnovelve egy hetvege par poloval torolkozovel meg elfer.
Ugyaez az evo rearbag egy hetre a tanktaskaval kiegeszitve boven eleg szukosen tiz napra.
Szerintem fontos a napi hadznalati cuccok legyenek elotted keznel,ne kelljen leszalni penztarcat kutatni,vizet elovenni telefon fenykeprzo.Hatizsak pont ezert szivas.
Es fontos ne max full indulj neki.Mert az uton beszerzett kaja,barmi is elferjen pl extra bovites formajaban.
Ezert is a kemeny,felkemeny taskak nekrm jobban tetszenek mett nrm full degeszre tomve is nem ugy rakod fel mint egy lottyedt zacsit.
pont ezert nem lett tankra kriega.
Kurvajó minőség,jól átgondolt tervezés,jó moduláris lehetőségek,minimum egy 30 és egy 10 litereres kéne,de mindet jól meg kell pakolni mert nem merev falu,igaz feltekerhető de akkoris.
Viszont drága.
Igen, fólia. Szerintem is jól nézett ki a piros (mikor először megláttam ebben a színben, akkor mondtam otthon, hogy kell). Mindenképpen kapott volna fóliát a karcok miatt, így adta magát, hogy narancs legyen, mert az a kedvencem. Meg így egyedi. Na nem mintha tömegmotor lenne. :-)
Bukócső két este + egy délelőtt melóval felment. Elsőre a kapott króva nem működött. Szereztem még 2-t, azokkal az egyik oldalt megcsináltuk, a másik oldalt egy csavar nem akart kijönni. Vettem egy nyomaték kulcsot, és azzal sikerült kiszedni a csavart, de az már a második este volt. Viszont nem volt elég hosszú imbusz otthon, így harmadik napon azt is kellett venni, továbbá három alátétet, mert nem akartam, hogy a rács és pedáltartó rész egymáshoz érjen, a Givi adta távtartók pedig nem tartottak távot. De kész. És kész az új szín is.
jelenleg atleptem a 7500-at.10e a gyari eloiras,evente vagy max 8000 nel csere,ez alatt utcai hasznalatnal csak penzkidobas,a mai modernbjo minosegu olajok es motorok mellett.
Jo a regebbi japok foleg a suzuki 6000 et ad meg.
Én meg a tavalyi 4500 után (amiből 2000 a négy napos román túra volt) elhatároztam, hogy jövőre többet járok mocival a busz helyett. Az napi 130-140 km. Mondjuk a héten is ez volt a terv, de ma órákat szívtunk három szar króvával, így még mindig nincs fenn a bukócső (illetve a fele fenn van), így megint tolódik a motorozás egy napot. Pedig kész lett ma a fóliázás is, szép narancssárga.
Hi!
Ugyanebben a cipőben járok én is!
Hozzáteszem,hogy a kocsiknál is borzasztóan kitolják az olajcsere intervallumokat,mert tetszik a népnek,hogy óccsó a fenntartás.Aztán meg kéne mutatni nekik,hogy 20+ezer km után mit engednek ki a leeresztőcsavaron.
Én konzekvensen:motornál 5,kocsinál 8 ezrenként cserélem.
Irigyellek! Én hétköznap nem érek rá, hétvégén pedig a családi programok mellett jó ha a heti 1 gurulás összejön átlagban. alkalmanként 2-300 km, ez évente olyan 3-4 ezer km. de már ennyivel is boldog vagyok!
Sok típusnál már 12e km van előírva, de szerintem a többséget úgy sem érinti, mert egy szezon alatt közel sem jön össze 10, nemhogy 12. Persze nem mindegy, hogy milyen minőségű olajról beszélünk (API SG-ről, vagy API SN-ről...)
Hi!
Ezekben a nagyobb (több olajat befogadó) motorokban a nagy általánosság a 6000km,de évente,azaz szezononként mindenképpen.(ha nem mész 6000-et egy szezonban)
Szerintem cserélheted akár ezrenként is, ha úgy gondolod megfelelőnek, de jellemzően akik fix und fertig azok 7500, akik pedig általános az 10000.
Csak és kizárólag te döntöd el a szükségesség intervallumát akár fizikailag akár pénzügyileg.
A hasznalhatosag a fo szempont.
Eloszor is mik a szokasok.
Inkabb napi cuccok meloba ugyintezni,neha tura max 1 hetre,tobb tura 1-2_3 het korut,esetleg egyev a vilag korul.Egy szemely,ket szemely,hajlando vagy lejjebb adni minimal pakk vagy kell a full szerviz kiskompresszorral es minden idojarasra legyen berakva a +5 foktol +35 ig outfit.
En spec sw-motech manias vagyok,napi szinten egy quicklock evo sportot nyuzok,kozepszintu urtartalom,lapos sportos fazon,illik a tankra,de ala kell foliazni,pont az evo miatt,az elozo sorozat jobban kiemel,ebbe belesulyed az adapter,emiatt kisebb a terfogat,esoruha,psr szendvics,powerbank,penztarca,telefon,kabelek,zarak,esozsak alapbol belefer,nagyobb vizespalack mar bajosabb,kizipzarozva igy megnovelve egy hetvege par poloval torolkozovel meg elfer.
Ugyaez az evo rearbag egy hetre a tanktaskaval kiegeszitve boven eleg szukosen tiz napra.
Szerintem fontos a napi hadznalati cuccok legyenek elotted keznel,ne kelljen leszalni penztarcat kutatni,vizet elovenni telefon fenykeprzo.Hatizsak pont ezert szivas.
Es fontos ne max full indulj neki.Mert az uton beszerzett kaja,barmi is elferjen pl extra bovites formajaban.
Ezert is a kemeny,felkemeny taskak nekrm jobban tetszenek mett nrm full degeszre tomve is nem ugy rakod fel mint egy lottyedt zacsit.
pont ezert nem lett tankra kriega.