Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

h ttps://hegylakok.hu/2018/06/teny-hogy-a-motorosok-jobban-vezetnek/
Persze.
Bizonyitott, hogy egy motoros jobban vezet egy autoba ülve, mint a nem motorozó autós társai.
Az aznap esti Hiradoban mar azt nyilatkozta a rendor, hogy az Audis nem adta meg az elsobbseget, az autos volt a hibas. Ugyanebben a musorban volt arrol szo, hogy 10-bol 7 motoros balesetet a masik fel (autosok, egyebk jarmuvek) okoz.
Jahh.... vajon ezt az idióta autósok is megteszik...? én mindennap a városban, a belvárosban nyomulok bár nem az ezressel hanem egy “nagyrobival” amin elől hátul ABS van mindennap jónéhányszor ropog elől hátul. Természetesen előfordul h saját dolog miatt de ugye emberek vagyunk. De borzasztó amennyire világtalanok az autósok..
Én is igy vélem. Sajnos az, hogy - ha így volt - megint az autós volt a hülye, már nem segít a motoroson. :-(
Szerintem szembe közlekedtek egymással, és a motorossal szemben bekanyarodott az Audi :/
Majd napra pontosan, 3 évvel ez előtt, ugyan így jártam épp ebben a kereszteződésben. Én jobban jártam, mint a vas.
Sajnálom nagyon! Részvétem a családnak!
szezon elejen es vegen tobb a baleset.
Két nap, 3 motoros. Múlt héten is motoros. Ilyenkor azért kicsit mindig motoszkál a fejemben a gondolat, kell e ez nekem.
Igen nagy a valószínűsége h alárendelt útvonalról elékanyarodott az Audi.
Szörnyű mennyire nem mérik fel a távolságot sokan akár motor akár autó viszonylatában
Nem tudom a képekből összerakni, de mivel a kocsi oldala törött, lehet, hogy befordult elé, lekanyarodva a főútról, háromszöges tábla alatt?
Uhh. Nagyon megrázó. Részvétem a családnak.
http://www.blikk.hu/aktualis/b...
Pár napja még irt hsz-t....
Jesszusom
Baszki, ez REDFAZER motorja...

https://24.hu/belfold/2018/09/...
VAgy kezdésenek felrakok csövet, oszt van időm keresgetni kintről gombákat.
A cső alja rögzítve van. Nem egymáshoz, hanem a mocihoz. A tartály a táska? Az nem ilyen lesz. :-)
Nos ez így nem vészes,de én kinézet elleni merényletnek tartom a bukócsövet.
A képen lévő ráadásul alul nincs megtámasztva,így ahogy a givi anyagminőségét ismerve tuti belöki a dekli oldalát.Akkor meg mindegy.
Ahogy nézem két tengelygomba,fent bukógomba,első-hátsó lábtartó,kormányon megtámaszkodik,tank ugyis cserés szóval pofáraesés mindegyszar.
Amúgyis az előttem szóló kolléga helyesen mondja,ugyis a tengerben landol.

Ezeket a buditartályokat nehogy megvedd.
Ha már a dobozokért kaptam, újabb kérdés: Bukócső? Az FZ6-on gomba volt, mert úgy vettem, de mindig cső volt a terv. Az XSR-re Givi-t néztem. Oldalról nem vészes, viszont szemből elég szélesnek tűnik, 3 ujjnyi vastagságot áll el. A másik opció, hogy a motorra a gyári csúszóprotektor, plusz a feljebb két-két gomba. Igaz, mindenhol csak az egyik vázcsavarhoz van gomba. (A cső előnye, hogy mehet rá a kamera, meg egyszer talán eljutok egy ledes lámpáig.) SZóval a cső mennyire stílusidegen?
2007 5. havi a kiszemelt motor! Ausztriából.
Mire figyeljek?
Elég genyó ez a yamakka.
Na, körbenéztem, nincs nagy játéktér. Marad a listaás-150e a motorért, tartozékból pedig csak a blokkvédő.
Egy kiadós fetrengés után úgyis a tengerből kell kiszedni a motort, akkor pedig a gyertyákat is illik kihúzni, ahhoz pedig kell a szerelő...