Mindig aggódni, hogy akkor vajon a 2. évben mikor megy tönkre, el merj-e indulni vele hosszú túrára, egy hónapos állás után izgulni, hogy vajon teker-e... Megvan az előnye a drágábbnak. Vagyis meg lenne, ha bírna 6-7 évet. 3 hónapos akár téli, akár nyári állás után pöccre indult, hármat nem köhögött sose.
Ha veszek 5 kínait 8000 ért és bírnak 2 évet az tíz év 40 ért.A yuasat az életben nem fog ennyi elmenni és még sporoltam őt rugot.
Amúgy motort kell cserélni néha nem akkut.
Merj egy kölcsön multimeterrel indításkor feszt,ha leesik 10 alá baszd ki.
Ha nem tudsz kölcsön vegyél egyet.Par ezer és kelleni fog ha marad ez az akku.
Mindjárt tőled fogok!
Ha ennyit nézünk ki belőle, akkor ki venne 45-ért Yuasat, ami 4 évig jó, ha vehet 15-ért olyat, ami bírja szűk 3-ig? Sajnálnám, - annak ellenére, hogy nem én vettem bele - ha ennyit bírna.
@Zoli32.01, @Seewer
2013/6-kor került bele Yuasa akksi. 2006-2013 között a gyári volt benne, tetszene, ha ez is elmenne hasonló időt.
Nem mértem feszt, nincs itthon feszmérő, pedig vagy 15x használtam volna már...
Más: FZ1-es ismerősöm panaszkodik, hogy mikor bemelegedik a motor (nem csak a hűtővíz, hanem mikor tényleg meleg mindene, mondjuk úgy 5-10 km után) nem jár szép kereken, a váltás kicsit ugrálós és a hangja sem egyenletes, kevésbé harapós a gázreakció. Lehet melegen nem jól állítja be a benzin/levegő keveréket a gép valamelyik szenzor miatt? Hibakódja nincs.
Sziasztok ! Új vagyok kevés tapasztalattal. Sikerült vásárolnom egy 2008 as FZ6S-t . Jó az hogy 98 C - 100 C -nál kapcsol a ventillátor, álló helyzetben?
Cserélem a hűtővizet. A kiegyenlítő tartályhoz a tankot kell megint emelhetnem, de hol tudom a tartályból leengedni a vizet? Illetve van jelentősége, hogy középsztenderen áll a motor, vagy probálom jobbra dönteni? Nem tartott túl sokáig, míg kifolya a nafta, nem tudom, van e még benne.
Szia.Ha nem csak a hosszara van szukseged, hanem kutyacsontra is,van.Termeszetesen ha a hosszat szeretned megtudni,akkor is tudok segiteni:70-3179083.(Altalaban oldaltamasz is szukseges visszaalakitasnal)
Udv Pali
Amúgy motort kell cserélni néha nem akkut.
Merj egy kölcsön multimeterrel indításkor feszt,ha leesik 10 alá baszd ki.
Ha nem tudsz kölcsön vegyél egyet.Par ezer és kelleni fog ha marad ez az akku.
Bár a yuasat se vettem 13 nap drágábban.
Ha ennyit nézünk ki belőle, akkor ki venne 45-ért Yuasat, ami 4 évig jó, ha vehet 15-ért olyat, ami bírja szűk 3-ig? Sajnálnám, - annak ellenére, hogy nem én vettem bele - ha ennyit bírna.
Köszönj el szépen tőle.
2013/6-kor került bele Yuasa akksi. 2006-2013 között a gyári volt benne, tetszene, ha ez is elmenne hasonló időt.
Nem mértem feszt, nincs itthon feszmérő, pedig vagy 15x használtam volna már...
Más: FZ1-es ismerősöm panaszkodik, hogy mikor bemelegedik a motor (nem csak a hűtővíz, hanem mikor tényleg meleg mindene, mondjuk úgy 5-10 km után) nem jár szép kereken, a váltás kicsit ugrálós és a hangja sem egyenletes, kevésbé harapós a gázreakció. Lehet melegen nem jól állítja be a benzin/levegő keveréket a gép valamelyik szenzor miatt? Hibakódja nincs.
Köszi srácok!
Ha indításnál egy pillanatra elmegy a kijelző - amit eddig szerintem nem csinált - az előrejelzés az akksi elfáradását illetően?
Mindenki megkérdezi aki új.
miért ne lenne jó
aztán ki tudja mi leszek
Udv Pali