Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Írtam neki . köszönöm
Egyben vagyok igen. Bár 14 műtèten estem át ès a jobb lábam szenvedte meg . Motornak mèg a blokkja is sèrült :( ,bontóba mennyit kapnèk èrte kb ?
Jelcsával vedd fel a kapcsolatot!
Roncsot.
Vagy eladó a foncsor egy bontoban,vagy kivonatod végleg és elbontva a maradékot kiarulod neten.
kár érte! Te egyben vagy?
Ránézésre ebből már nem lesz soha motor... .(
Motor kiszerel, új radiátor, aztán mehet a gokartépítés... :)
Sziasztok!
Van egy 2008 évjáratú ABS-es FZ1 Fazerem törött állapotban ( balesetem volt vele).
Kérdésem az lenne hogy ilyenkor a "ronccsal" mit tudok kezdeni???
Sziasztok!

Valakinek nincs elfekvőben 1998-2003-ig FZS 600-ra Top Case tartókonzol?
Inkább a súly miatt is... :D De lehet, hogy csinálok 140-141-et is, kb 5 perc kicserélni.
Köszi a visszajelzést! A napokban akkor felteszem csepptöltőre, 1 fix motoros eseményen kívül már nem fogom használni mostanában. Első pár évben csak ült a motorban, tavaszra így is pöccröff indult, de tavaly már csepptöltőn volt, és akkor idén sem marad el, ne veszítsen sokkal többet a teljesítményéből tavaszra.
Akkor most emeltetek rajta. Hosszú lábhoz kb ez a méret kell is.
Ma feltöltöttem az akkut. Mivel viszonylag rövid, naponta 2X20 km megyek a géppel.
Az a lényeg, hogy igazad van, nem bootol újra a km óra.... Nem vettem észre semmit a töltés előtti indításkor, de ami a lényeg, 10 volt alá esett indításkor. Remélem nem cserés, még gyári....
Szia! Köszi. Sikerült megoldani, bár most 135-re tettük. Felszabadult egy Wilbers ültető kit, esetleg csere szériára? :)
Köszönöm! Valaki 141-et saccolt, akkor ott lesz valahol a helyes méret.. ;)
Köszönöm! Az lehet, hogy ahhoz, hogy mind a három cső beleférjen a gyűrűbe, kicsit erőszakoskodni kell? Mondjuk ezáltal meg is fogja... Igen, van jelölés.
Sziasztok! Ha van hiba magától írja ki vagy ki tudom olvastatni mint pl. Pt cruisernél? Fz6s 2008
Három csőnek kell lennie. Kiszellőzők. Ha felemeled a tankot, akkor kihűzódnak a helyükről. Egy négyzetes "gyűrűn" kell átvezetni őket,amiben szabadon mozognak. Sőt ha jól tévedek,akkor van rajtuk egy fehér jelőlés, hogy addig kell lehúzni a gyűrűben. Elvileg benzin is csöpöghet belőlük,azért van oda vezetve,ahova.
Az én régi képeimen is csak kettő van a sztender mellett.
Fz6S 2005. A középállvány mellett három gumicső végének kell lennie - két vastag, 1 vékony? Eddig kettőt láttam, most három van. A két vastag úgy tűnik a tabk két oldaláról jön. És van ott egy fém szem alul, abba melyiket akasszam? Három nem megy bele.
Tetszik az optimizmusod, én arra következtetnék, hogy az "enyémmel" is baj van.
Ma reggel, mikor indítottam a vasat, hát nekem is újraindul a kijelző. Eddig fel sem tünt. Szerintem no para....
Írtam privátba.
Igaz hogy a régebbi modellen, de nekem is volt ilyen jelenség, pontosabban olyan, hogy alapjáraton ketyegett és rányomtam a refit, akkor a műszerfalam újraindult, valószínű túl alacsonyra esett le a feszültség... hogy mi lett vele nem tudom, mert akkor adtam el :)
Simán vannak előjelek.Pl ez is az.
Szóval szól hogy "houston van egy ki gond"