Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jelentem.............................én nem.
persze amatőr szinten,,,,
hringe, gyorsulási versenyeken néha néha látni fazereket
szerintem egyikünk se :) én csak azért érdeklődök hogy ha már dolgozok most vele akkor a lehető legjobbat csináljam már meg :)
Az, akinek kevés a 150 paci.
Rengeteg versenyző van
Nekem a 143 is elég vagy közúton sok is.
De én sajnos ugye nem vagyok versenyző
Melyikőtök használja versenyzésre az FZ1-ét?
Köszi! Én is soknak tartom azt a 14 lovat, főleg hogy az összes többi MIVV dobra 5-6 lóerőt írnak, értem én hogy jobban néz ki a dob meg csicsás a palást de a belseje attól még mindig ugyan úgy egy 60as perforált cső, max hosszban van pici változás, még az 5-6 lóerőt is soknak tartom teljesen gyári configgal, még ha kap egy sportlégszűrőt mellé hogy meglegyen a többlet levegő meg hozzá állítják hogy anyag is legyen akkor már reális lehet
Külső 63mm
Üdv!
Egy dobtól sose lesz 14 lóval erősebb Az enyémen egy leo vince dob és sportlégszűrő lett belerakva és Agonál lett belerakva a Pc. Így 139.4 lett keréken főtengőn meg 160. Most hogy ez mennyire hiteles tudja a rák És bocs hogy beleugattam de gondoltam megosztom én is a tapasztalatot
Tesztek többsége szerint 120LE körül van az FZ keréken. Mindenféle aftermarket tuninggal (slip-on, moddolt pillangószelepek, sportlégszűrő, vágott légszűrőház, PCV stb.) van ~140-en. Kétlem, hogy csak a kipufogó rádobna 14-et.
Köszönöm szépen!
Ha jól emlékszem 60mm, reggel rá mérek.
tudnál nekem rajta egy külső átmérőt mérni mielőtt belemegy a dobba a cső?
Nem mérettem még.
bújom a dyno teszteket, mivv ék szerint gyárilag a motor 120 ló keréken és ezzel a dobbal mérten 134et, akráék szerint a gyári motor 130le keréken és az ő sima cső megoldásukkal pedig 140 lett
Vanni van, de hogy mit ér azt nehéz meghatározni, szépen vissza durrog, szabályzáskor is szépen szól, nekem tetszik nagyon.
Nincs valakinek MIVV dob az FZ1én? Nagyon gondolkozok hogy ha már most csinálom a GPR dobomhoz a közdarabot akkor érdemes lenne e egy hasonlót csinálnom mint amit náluk az okosok kitaláltak csak érdekelne hogy tényleg ér e valamit.
Szerintem már mindenkinek viszket.
Nehéz lesz még ez a pár hét.
Nézegeted Te is a mocit? Nekem már nagyon viszket a tenyerem. Nem lenne jeges a garázs eleje, meg persze ilyen hideg, már csaptam volna egy kőrt:-)
Nem én csináltam, már így vettem a motort, de nagyon szépen meg van csinálva. Amiről nincs kép, a rendszámtábla tartókerete is ilyen, majd lefotózom.
Köszi! ;)
Nagyon frankó! Te csináltad? Mert az érdekelne hogy a fejidomnál a takaróelemek milyen szögben lettek mártva mert azon agyalok minden nap?
Szép lesz az, itt van készen is:-)
Szép lett. Gratula!
Épp most jöttem a Yamaha Top-ból és ezt kérdeztem én is. Szelep ellenőrzés + állitás 30 000 ft. Ha csak ellenőrzés akkor 20 000 ft