Köszi! Én is soknak tartom azt a 14 lovat, főleg hogy az összes többi MIVV dobra 5-6 lóerőt írnak, értem én hogy jobban néz ki a dob meg csicsás a palást de a belseje attól még mindig ugyan úgy egy 60as perforált cső, max hosszban van pici változás, még az 5-6 lóerőt is soknak tartom teljesen gyári configgal, még ha kap egy sportlégszűrőt mellé hogy meglegyen a többlet levegő meg hozzá állítják hogy anyag is legyen akkor már reális lehet
Üdv!
Egy dobtól sose lesz 14 lóval erősebb Az enyémen egy leo vince dob és sportlégszűrő lett belerakva és Agonál lett belerakva a Pc. Így 139.4 lett keréken főtengőn meg 160. Most hogy ez mennyire hiteles tudja a rák És bocs hogy beleugattam de gondoltam megosztom én is a tapasztalatot
Tesztek többsége szerint 120LE körül van az FZ keréken. Mindenféle aftermarket tuninggal (slip-on, moddolt pillangószelepek, sportlégszűrő, vágott légszűrőház, PCV stb.) van ~140-en. Kétlem, hogy csak a kipufogó rádobna 14-et.
bújom a dyno teszteket, mivv ék szerint gyárilag a motor 120 ló keréken és ezzel a dobbal mérten 134et, akráék szerint a gyári motor 130le keréken és az ő sima cső megoldásukkal pedig 140 lett
Nincs valakinek MIVV dob az FZ1én? Nagyon gondolkozok hogy ha már most csinálom a GPR dobomhoz a közdarabot akkor érdemes lenne e egy hasonlót csinálnom mint amit náluk az okosok kitaláltak csak érdekelne hogy tényleg ér e valamit.
Rengeteg versenyző van
Nekem a 143 is elég vagy közúton sok is.
De én sajnos ugye nem vagyok versenyző
Egy dobtól sose lesz 14 lóval erősebb Az enyémen egy leo vince dob és sportlégszűrő lett belerakva és Agonál lett belerakva a Pc. Így 139.4 lett keréken főtengőn meg 160. Most hogy ez mennyire hiteles tudja a rák És bocs hogy beleugattam de gondoltam megosztom én is a tapasztalatot
Nehéz lesz még ez a pár hét.