Szerintem rápróbálok majd a Yamaha Top-ra és persze mindent dokumentálok ide! Ez a minimum! Nekem közel is van és az nekem nagy kincs! Na mind1 is mert van még itt valami! Belekezdtem a műanyag elemek vtn fóliázásába és az első elem ma el is készült. Magam csináltam mindent és ha minden elem meg lesz és felrakom dobok több képet! ( a célom nem egy últra giccses motor csak egy kicsit egyedivé akarom varázsolni)
Yamaha Top-nál eddig gumicserén voltam, korrektek voltak. (Ami a nem szervíz részt illeti, bukót, szinte az összes ruhát náluk vettem; plusz olajat, szűrőket.)
Tavasszal 20.000-es szervíz :-)
Tasiék ha jól tudom Mány-ban praktizálnak , Yamaha Top-ról sem hallottam még rosszat!
De ha megcsinálták a mocidon a szervízt leírhatnád ide a tapasztalataid
ui: nekem fontosabb a korrektül elvégzett szervíz mint a pecsét a szervízkönyvben
(nekem is van szervízkönyv , beírom magamnak az elvégzett munkákat (akár fényképekkel dokumentálva) és a gyerek mesefigurás pecsétjével lepecsételem hogy hiteles legyen
két dolog természetesen nem zárja ki egymást! (jó szervíz , pecsét)
Én voltam, és teljesen elégedett vagyok velük. Emailon kérsz árajánlatot, telefonon időpontot. Én ajánlom őket, és oda is megyek amint jó idő lesz, 20000km-es szervízre.
nincsmit :) Taschnerékat én is csak ajánlani tudom bár elég sok mienkhez hasonló motort elzavarnak hogy ilyen új motorral nem foglalkoznak, zsámbék környékén vannak és szervízkönyvet ők sem tudnak írni
Köszi rendes vagy de Tatai vagyok és nekem az már messze van! De az idő nem sürget mert még van 3000 km a nagyszervízig de most van idő erre (Ja amúgy egy fontos adalékot elfelejtettem írni hogy szervizkönyves a motorom és szeretném ha az is maradna)
Lehet nagyon hulyeseg a kerdes, de ha van egy szivargyujtom biztivel direktben az akksira kotve, akkor azon tudom az akksit tolteni? Ha szerzek csepptoltot? Es ha szukseg lesz ra?
Gondolom azért itt sokan vitték már a vasat a Yamaha Top-ba és arra lennék kíváncsi hogy ki mennyire van vele megelégedve? (a szervizükre gondolok) Biztos nem olcsó de egy szelephézag állítást nem biztos hogy rábíznék egy sarki szervizre mert nyaltam már meg ilyennel! Na mind1 is akinek van infója az leírhatná! Előre is köszönöm!
A TPS egy gázállás érzékelő, amit tudtommal gariban cseréltek még anno.
Ha veszel most egy használtat, akkor abban nagy eséllyel már cserélve lett.
Havernak volt egy újonnan vásárolt fz6-s-e, de azon nem jött elő a hiba, asszem olyan 15e km-t használhatta a gépet.
Azt nem tudom, hogy a cserélt TPS-ek már javítottak, vagyis nem elromlósak, de feltételzem, hogy áttervezték, ha már egyszer számos modellt vissza kellett hívni emiatt. https://vorosordog.wordpress.c...
Helló ! Én (Fuchs) Silkolene Pro 4 10W-40 XP -t használok jelenleg ez nagyon bevált ,előtte Silkolene Pro 4 15W-50 -t használtam az is tökéletes volt. Esetleg van valakinek tapasztalata MRA Vario- Touring állítható plexivel kapcsolatban ? Mármint úgy , hogy konkrétan FZ6 S re szerelve , kipróbálva!
Amúgy a manual simán megadja a gép viszkozitásra és teljesítményfokozatra való igényét.
Hogy ezután milyen gyártmány az jelenleg tökmindegy,mindből futhatsz bele hamisba és jóba,és ha feldobsz fórumon ilyen kérdést 5 motorosnak lesz 8 féle véleménye.
szerintem hótmindegy csak az olaj neve és gyártója legyen ismert,és ne egy mosópormárka jusson eszedbe róla.
nem volt ez hülye kérdés, de már nagyon sokszor rákérdeztek, ha beírod jobb felül a keresőben rengeteg választ kapsz,
de pl motul, castrol, fuchs,repsol,,, 10w40 félszintetikus vagy fullszintetikus. nagy márkákban szerintem nem szabadna csalodni...
Tavasszal 20.000-es szervíz :-)
De ha megcsinálták a mocidon a szervízt leírhatnád ide a tapasztalataid
ui: nekem fontosabb a korrektül elvégzett szervíz mint a pecsét a szervízkönyvben
(nekem is van szervízkönyv , beírom magamnak az elvégzett munkákat (akár fényképekkel dokumentálva) és a gyerek mesefigurás pecsétjével lepecsételem hogy hiteles legyen
két dolog természetesen nem zárja ki egymást! (jó szervíz , pecsét)
érdemes megnézni a videót is ......
Ha veszel most egy használtat, akkor abban nagy eséllyel már cserélve lett.
Havernak volt egy újonnan vásárolt fz6-s-e, de azon nem jött elő a hiba, asszem olyan 15e km-t használhatta a gépet.
Azt nem tudom, hogy a cserélt TPS-ek már javítottak, vagyis nem elromlósak, de feltételzem, hogy áttervezték, ha már egyszer számos modellt vissza kellett hívni emiatt.
https://vorosordog.wordpress.c...
Hogy ezután milyen gyártmány az jelenleg tökmindegy,mindből futhatsz bele hamisba és jóba,és ha feldobsz fórumon ilyen kérdést 5 motorosnak lesz 8 féle véleménye.
szerintem hótmindegy csak az olaj neve és gyártója legyen ismert,és ne egy mosópormárka jusson eszedbe róla.
de pl motul, castrol, fuchs,repsol,,, 10w40 félszintetikus vagy fullszintetikus. nagy márkákban szerintem nem szabadna csalodni...