Köszönöm a választ!
Én kezdő motoros vagyok, így nem tudom mi számít nagyon jó féknek a motor típusok közt, az a lényeg, hogy működjön és meg tudjak állni vele. Én konkrétan olyan hibára gondoltam, hogy pl. nem megy-e tönkre a vezérlése 50-60 ezer km után, esetleg a váltója, eszi-e az olajat, stb. Akkor senki sem tapasztalt, nem találkozott ehhez hasonló hibákkal.
A másik kiszemeltem a Honda Hornet 600 típus (de csakis a második helyen).
Nem tudom ki hirdeti, és nem is akarok üzletrontó lenni, de én ugyanilyet adtam el ~85-ért. Nyilván annyi az ára mindennek, amennyit kínálnak érte, és lehet valakinek kelleni fog ennyiért, de szerintem magasan kezdte.
Ezt láttam köszi Norbi, 157-ért csinál a Bódis újat, akkor már inkább kifizetem azt a +30 ezret és új.. De tavasz előtt még reménykedek, most volt fenn egy 65-ért, de elvitték előlem.
@a.golyo: márkaszervízesekkel beszélgettem erről már párszor, és csak a gyárit ajánlják. Azt mondják az adja a legjobb fékhatást. Brembonak az egyik típusát ajánlották még ami szintén hozza a gyári szintet (csak elfelejtettem a típus nevét sajnos), a többivel nem érdemes próbálkozni. Az FZ6 fékei úgyis rohadt sokat bírnak. Nekem az elsőkben még mindig a gyári van, és 39 ezernél járok vele. És egyhamar még nem esedékse a cseréje, pedig pályán is meg lett már cibálva két napon át :)
@Zozzzi12: na igen, sajnos a külföldről hozottak 99% szanaszét van tekergetve. Nem mintha egy normálisan karbantartott FZ6-nak bármi baja lenne 43 ezernél... sőt, mondhatni az volt a bejáratás :) Mondjuk a dél-olaszok általában eléggé nem törődöm figurák, én "félek" az ilyen hirdetésektől.
@Daniel. kifejezetten megbízható típus, feltételezve hogy nem hanyagolták el a karbantartásokat, és nem kókányoltak rajta össze-vissza. Típushiba amiről tudok az a gyári kormánycsapágy gyengesége, hamar megadja magát, de szerencsére nem nagy tétel és másfél óra alatt ki is cserélik szervzben. Utána újabb 6-7 évig nincs vele gond.
Amik SZERINTEM a gyengeségei:
- az első fékek úszónyerges 2 dugattyúsak, az én ízlésem szerint nem harapnak eléggé. Sokszor érzem úgy hogy nem fogok megállni, aztán persze eddig szerencsére mindig sikerült megállni, de paráztatós nekem, hogy nem harap úgy be.
Ez mondjuk lehet jó pont is akár, mert kisebb rá az esély hogy egy óvatlan fékbe kapás miatt blokkoljon a kerék és elessél. Illetve emiatt is gazdaságosabb, mert a gyári fékbetét szett 40 ezer km-t lazán kibír, sőt. De például az előd FZS 600-on 4 dugattyús első féknyergek vannak, sokkal jobb fékhatással.
- a gyári fékcsövek eléggé ruganyosak, emiatt nem adnak túl jó visszajelzést, és a fogáspont sem elég határozott. Fém fékcsövekkel orvosolható, én is pár hónap után azonnal vettem rá, márkaszervízben mindennel együtt 28 ezerből megvolt számlával.
- a futómű lehetne jobb, főleg az első, a kanyarsebsség miatt, de ez a hétköznapokban nem nagyon merül fel.
Mondom mindezt úgy, hogy nem vagyok különösebben ügyes vagy tehetséges motoros, sőt! A képességeim miatt inkább megfontoltabban is haladok, és valószínűleg olyan távol állok a motor határainak elérésétől, mint a Szaturnusztól. Ettől függetlenül én a fentebb leírtakat tapasztaltam 2 teljes, intenzíven átmotorozott szezon alatt. Ez csak az én véleményem, nem a szent írás :)
Összességében azonban egy nagyon univerzális, sokoldalú és jól használható motor.
Használtautón szereplő FZ1N hirdetés nem valós!
"Garantált 21167 km-el, futott km-re teljes körű írásos garanciát vállalunk" felirattal!
Ugyan ez a motor szerepel Olasz honlapon, 43.263 km-es futással...
Itteni hirdető: Black Moto Gárdony!
Üdv!
Motorvásárlás előtt állok. A kiszemelt egy FZ6-N típus. Esetleg tudna valaki bővebb információt adni róla, mennyire megbízható, mik a gyengéi (ha van), vannak-e típus hibái, stb.? 2003-2006-os évjáratban nézegetem, de a km futás változó, 25000-50000 km.
Sziasztok! Fz6N-re kellene nekem hátsó fékbetét. Utcai használatra. Leginkább túrázósan használom, de gyakran van használva sportosan is szerpentinezésre. Ki milyet ajánl és honnan érdemes rendelni? Köszönöm a helpet előre is!
Az Fz6-nak tipushibája a TPS, lehet az S2 is ezeket ingyen cserélték garanciaidőn túl is. Még ami elő szokott fordulni kormánycsapágy, első lánckerék fellazulás, csattógó váltó, de azzal nem lehet mit kezdeni az élettartamot nem röviditi meg.
Hát kb 40-50et. De mivel munkahelyemből adodóan könnyen szerzek bármilyen mèretű rozsdamentes csövet. Így csak a közèpcsőnek a mèrete kellene. A dob már ki van választva
Nem tudom mennyit szánsz rá, meg milyet szeretnél, de a Budaörsi reptér mellett van egy srác, aki gyári hibás MIVV kipufogókat árul, zsír újak, minimális hibával. FZ1-re 75ért adta 2 éve a mivv torlónyomásos összekötő csővel, FZ8-ra 60 volt, szintén összekötővel.
Én kezdő motoros vagyok, így nem tudom mi számít nagyon jó féknek a motor típusok közt, az a lényeg, hogy működjön és meg tudjak állni vele. Én konkrétan olyan hibára gondoltam, hogy pl. nem megy-e tönkre a vezérlése 50-60 ezer km után, esetleg a váltója, eszi-e az olajat, stb. Akkor senki sem tapasztalt, nem találkozott ehhez hasonló hibákkal.
A másik kiszemeltem a Honda Hornet 600 típus (de csakis a második helyen).