Igen...ez lesz... Egyik kedves barátom is jól lebaszott, hogy minek verném magam költségekbe és hogy az a gátló úgysem ebbe való... A másik, hogy biztosan incs a gátlómnak semmi baja, hagyjam a fenébe. De ha hintázik a hátulja kanyarokban és nem elég kemény nekem...
Úgyhogy olajcsere és talán új rugó...ennyi...
Azt hiszem, kályhafestéket javasolt valaki.
(Mintha olyasmit is mondott volna, hogy a festékkel bevont részt a Napba is mártották, és kibírta. Bár lehet ez csak valamelyik TV-Shop-ban volt és keverem.)
Sziasztok! A szezon közeledtével egy kicsit leporolgattam a gépet és elég kiábránditó látvány fogadott a leömlők láttán. Nem kicsit rozsdásodnak . Sokat olvasgattam utána és sokan írták, hogy a festés nem vált be, de a fekete horgany igen. Egy fémipari cégnél dolgozom, így ez nem volt nagy gond. Homokszórás, sav majd horgany. Ma felraktam, először csak átmelegítés, majd irány egy kör. Meg ne tudjátok mi lett a végeredmény. Kb. fele felhólyagosodott. Így most nagy a tanácstalanság. Járt már valaki hasonló cipőben? Mi a jó megoldás? Köszi a segítséget előre is!
Megneztem ez is 1200 eur ujonnan. Ugyanez. A kerdes hogy kell-e ez ennek a motornak ? Mig az r6 csak 180 kilo addig az enyem 230... az enyem mozgasa 130 mm addog aze ismeretlen. Pattogni fog ? Milyen rugot csinaltassak bele ? Egyebkent a nyockerben es kobanyan is csinalnak neked rugot olyat amilyet akarsz. Ricsi ontossal konzultaltam eleg hosszan errol... Szoval bonyolult kerdes... Amugy ha tul kemeny akkor meg a hatso villa csapagyait baszom szet...
segitseg !
Szia! Sajnos nem úgy alakultak a dolgok, hogy folytatni tudjam. Hosszú történet, de a lényegen úgysem változtat. Újraindulni a régi formájában már biztos, hogy nem fog.
80-ból kijönne rugóval együtt? Ezek az utángyártott verseny-rugóstagok többszázba szoktak kerülni. És rugót hol kapsz 10 körül? Nekem is súgd meg kérlek, legolcsóbban Öhlinset kaptam volna 35-ért
Figyelj, hogy biztosan beférjen a motorba. A gyári R6-os bizonyítottan befér, de ez nem feltétlenül igaz a Gubellinire is.
Egyébként szerintem ágyúval verébre a verseny-rugóstag, a gyári R6-é már önmagában versenynek számít a Fazeréhez képest (főleg a 600-éhoz, de az 1000-éhez is). A gyári is állítható kétféle nyomófokozatban, húzófokozatban és persze előfeszítésben. Ezek a verseny-gátlók annyival szoktak többek lenni, hogy a hosszuk is állítható. Viszont mivel a kutyacsontokat ígyis-úgyis cserélned kell, tudsz változtatni a magasságon is...
Találtam Gubellini gátlót R6-hor ! Versenyteló hátra...gondolkozom rajta, mert ehhez csak két kis perselyt kellene esztergálni és esetleg egy új rugót 10e körül. Sztem megállna 80-ban és akkor van egy nagyon tuti telóm. Vagy felújítsam a régit. Alapszerviz, szelepeléssel 40e, rugóval 70-80e...
Vélemény ?
Sziasztok,
Tudnátok nekem segíteni?
Valami karcsúbb,kisebb rendszámtartó konzolt keresek FZ6N-re.
Nézelődtem a neten és találtam már több helyen,de hátha van valakinek jó tippje. Valaki rendelt már külföldről? Ebayen vannak fent elég olcsón. Apropó, olcsó LED irányjelzők is érdekelnének.
Előre is köszi a válaszokat!
Üdv!
Régebben több jó beszámolót is olvastam a motolog-on. Kis guglizás után megtaláltam, hogy te voltál az üzemeltetője az oldalnak. Miért hagytad abba? Nincs mód arra, hogy újra menjen az oldal?
Ide is küldheted: emailkrisztiannak@gmail.com
Neked kkell valamilyen?