Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát nem tudom nem is sejtem honnan lehetne megtudni. Majd megkérdek egy bennfentest.
Kis hőmérsékleten a folyósabbak a jobbak, nagyon az ami nem hígúl be nagyon. Az a Castrol 10W50 nagyon jónak tűnik.
Az index a lényeg, bár mondjuk nem kizárólag, és az adalékolásról még szó sincs! Az mind csak tapasztalati lehet.. Kokszosodás, lebegtetés, lerakódás gátlás, siklás, tapadás, vízfelvétel,..
szerintem ugyan úgy lehetséges, mint hogy nem ugyanolyan gumikkal rohangálnak mint mi,,,,
Gondolod, hogy versenyolajnak átállítják a finomítót/vegyi üzemet? Adalékolás az más! Használj METABOND-ot!
Miaz a kisebb jobb, nagyobb jobb? Surlódás vagy folyékonyság?
kemény
Kérdezd meg őket.
ezt olvastátok már itt találtam a fórumon,
hirdetés értelmező szótár:




Az okmányiroda szerint forgalomba helyezhető: kurvasok utánajárással talán lehet magyar papírja. De lehet, hogy nem.

-Szerintem forgalomba helyezhető: nem helyezhető forgalomba

-Okmányok nélkül: lopott, vagy minimum húsz falusi suttyó között gazdát cserélt szerencsétlen sorsú szar.

-A szerelőm szerint egy biztosítékot kell cserélni: nincs töltés, generátort kell javítani, ha ez nem megy, akkor venni egyet japánból, a motor árának feléért.

-A kuplungon állítani kell: kuplungot kell cserélni.

-A kuplungbowden szorul: kuplungot kell cserélni.

-A gumik jó állapotúak: Mintázat nincs, de még olvasható a felirat az oldalfalukon.

-A motor elcsúszott, de a teleszkópok nem sérültek, jók: ja, dáliát karózni.

-Van rajta néhány karcolás: mintha drótkefével simogatták volna.

-Friss olasz import: még meg van szorulva a motorja, de holnap már nem lesz.

-Nekem már kicsi, azért adom el: széthajtottam, eladnám.

-Ez igazi japán minőség: kurva drága az alkatrész, ezért van benne Ladáéból reszelt fékbetét.

-A fékre rá kéne nézni: hullámos a tárcsa, mint a tenger, de drága az új.

-A fék picit fog: Már a második fékbetétet sütöm rá a tárcsára, de drága a munkahenger.

-A váz nem sérült: tízkilós kalapáccsal ütöttük vissza helyére. Szemmértékre.

-Csak eldőlt: Ja, nyolcvannál.

-Az csak a tanktáska mágnesének a nyoma: Amire ráesett az egész motor, kétszer.

-Sportdobbal eladó: Az eredeti leszakadt, amikor elcsúsztam, és telibekúrta a szalagkorlátot, ezért vettem egy rá nem illő, de nagyon olcsó darabot a bontóból.

-Szép hangja van: lásd az előzőt.

-Kisebb elektromos problémával: olyanok a vezetékek, mint egy tál spagetti, de mindegy, mert a gyújtás forgórészét úgyis eltörtük.

-Frissen fúrva: megszorult, de Karcsi bá’ a falu végén még fel tudta fúrni az utolsó túlméretre.

-Még bejáratós: lásd az előzőt. Ereje nincs, de legalább nem most fog szétesni.

-Csak túrázásra használtam: próbáltam vele emberkedni a szerpentinen, de nem megy annyira.

-Mindene megvan, csak össze kell rakni: az alkatrészek fele hiányzik vagy rossz, de remélem, hogy nem veszi észre, aki elviszi.

-Keveset futott: RENGETEGET FUTOTT

-Nem zsákbamacska: látszik rajta, hogy szar. Sajnos.

-Akár cserélném is: CSAK VIDD MÁR EL!

-Felújított állapotban: olajat és légszűrőt cseréltünk. Tavaly.

-Streetfighternek átépítve eladó: szarrátört, és a gagyi fejidom még mindig százszor olcsóbb volt, mint a gyári idomok.

-Nekem már nincs időm vele foglalkozni: annyira szar, hogy még gányolni se éri meg, inkább eladnám.
Gondolod, hogy a versenytechnikának, illetve az azokban használt olajokhoz van valami közük a boltban kapható cuccoknak
fel kéne nyomni őket jól a minőségellenőröknél. Nyilván sz*r a összes termékük, végülis csak Le Mans-on használják a 24 órás versenyeken.
Egyébként én sem találtam sehol...
S tényleg fura!
Majd kimérem... félszintre meg nem terveznek, csak viszkozitásra!
10w50 ebben sem fogy annyira mint a 5w60
ezek a motorok köztudottan eszik az olajat "ha haszálod"(felső negyed fordulatszám tartományba)és félszintetikus olajhoz vannak tervezve.
mikor is van a fazeres találkozó ?
lehet elmegyek én is jó lenne live-ban találkozni veletek, motorozni.
eddíg csak a Petit ismerem.
Inkább egye mint kopjon. Az Agip 10W50 nem fogyott az XJ-ben.

Miért nem találok a MOTUL-ról semmi terméklapot, adatot, semmit a süketelésen kívűl? Pedig kötelező biztosítani a leírást, adatlapot EK megfelelőséget, S és R mondatot stb. Erről semmi! Csak a piár szöveg. Valamit nagyon kamuznak.
Tied frankón négy hengeres Akkor ez valami Japán belpiacos gép Egyébként kíváncsi vagyok rá én is, lehetőleg gyere azzal
Az EX2 is hirtelen, 2-3 hónap alatt váltott VTZ 250-ról CB 500-ra, merthogy gyengus, azt majdnem ottmaradt párszor. Volt hogy segítséggel szedték le róla a gépet. Nem hülyeség az a fokozatosság! Sokkal jobban visszaveti a motoros tudást egy hirtelen váltás, mintha kinövi magát a vezető, az élvezetről nem is beszélve.
Kár hogy ilyen kaliberü gépek már nem születnek. Ez szerintem gyönyörű...
Miért kíváncsi vagy a Zümmögőmre?

Még elválik, hogy az 500 ft-os benzinár mellett belefér-e vagy költséghatékonyan nehezítek
Babulu Te saját motorral jössz a Fazer-nyitó évadtúrára? Vagy hátsó-ülés-nehezékként?
125-250
az is moto gp
Magyar utakra még sok is a 170...
Korábban, mint a motorosjogsim 1 éve amúgy.
Nekem elég a 40 pár paci és a 170 körüli végsebesség

Moto gpbe aprilia?