Kis hőmérsékleten a folyósabbak a jobbak, nagyon az ami nem hígúl be nagyon. Az a Castrol 10W50 nagyon jónak tűnik.
Az index a lényeg, bár mondjuk nem kizárólag, és az adalékolásról még szó sincs! Az mind csak tapasztalati lehet.. Kokszosodás, lebegtetés, lerakódás gátlás, siklás, tapadás, vízfelvétel,..
ezt olvastátok már itt találtam a fórumon,
hirdetés értelmező szótár:
Az okmányiroda szerint forgalomba helyezhető: kurvasok utánajárással talán lehet magyar papírja. De lehet, hogy nem.
-Szerintem forgalomba helyezhető: nem helyezhető forgalomba
-Okmányok nélkül: lopott, vagy minimum húsz falusi suttyó között gazdát cserélt szerencsétlen sorsú szar.
-A szerelőm szerint egy biztosítékot kell cserélni: nincs töltés, generátort kell javítani, ha ez nem megy, akkor venni egyet japánból, a motor árának feléért.
-A kuplungon állítani kell: kuplungot kell cserélni.
-A kuplungbowden szorul: kuplungot kell cserélni.
-A gumik jó állapotúak: Mintázat nincs, de még olvasható a felirat az oldalfalukon.
-A motor elcsúszott, de a teleszkópok nem sérültek, jók: ja, dáliát karózni.
-Van rajta néhány karcolás: mintha drótkefével simogatták volna.
-Friss olasz import: még meg van szorulva a motorja, de holnap már nem lesz.
-Nekem már kicsi, azért adom el: széthajtottam, eladnám.
-Ez igazi japán minőség: kurva drága az alkatrész, ezért van benne Ladáéból reszelt fékbetét.
-A fékre rá kéne nézni: hullámos a tárcsa, mint a tenger, de drága az új.
-A fék picit fog: Már a második fékbetétet sütöm rá a tárcsára, de drága a munkahenger.
-A váz nem sérült: tízkilós kalapáccsal ütöttük vissza helyére. Szemmértékre.
-Csak eldőlt: Ja, nyolcvannál.
-Az csak a tanktáska mágnesének a nyoma: Amire ráesett az egész motor, kétszer.
-Sportdobbal eladó: Az eredeti leszakadt, amikor elcsúsztam, és telibekúrta a szalagkorlátot, ezért vettem egy rá nem illő, de nagyon olcsó darabot a bontóból.
-Szép hangja van: lásd az előzőt.
-Kisebb elektromos problémával: olyanok a vezetékek, mint egy tál spagetti, de mindegy, mert a gyújtás forgórészét úgyis eltörtük.
-Frissen fúrva: megszorult, de Karcsi bá’ a falu végén még fel tudta fúrni az utolsó túlméretre.
-Még bejáratós: lásd az előzőt. Ereje nincs, de legalább nem most fog szétesni.
-Csak túrázásra használtam: próbáltam vele emberkedni a szerpentinen, de nem megy annyira.
-Mindene megvan, csak össze kell rakni: az alkatrészek fele hiányzik vagy rossz, de remélem, hogy nem veszi észre, aki elviszi.
-Keveset futott: RENGETEGET FUTOTT
-Nem zsákbamacska: látszik rajta, hogy szar. Sajnos.
-Akár cserélném is: CSAK VIDD MÁR EL!
-Felújított állapotban: olajat és légszűrőt cseréltünk. Tavaly.
-Streetfighternek átépítve eladó: szarrátört, és a gagyi fejidom még mindig százszor olcsóbb volt, mint a gyári idomok.
-Nekem már nincs időm vele foglalkozni: annyira szar, hogy még gányolni se éri meg, inkább eladnám.
fel kéne nyomni őket jól a minőségellenőröknél. Nyilván sz*r a összes termékük, végülis csak Le Mans-on használják a 24 órás versenyeken.
Egyébként én sem találtam sehol...
S tényleg fura!
10w50 ebben sem fogy annyira mint a 5w60
ezek a motorok köztudottan eszik az olajat "ha haszálod"(felső negyed fordulatszám tartományba)és félszintetikus olajhoz vannak tervezve.
Inkább egye mint kopjon. Az Agip 10W50 nem fogyott az XJ-ben.
Miért nem találok a MOTUL-ról semmi terméklapot, adatot, semmit a süketelésen kívűl? Pedig kötelező biztosítani a leírást, adatlapot EK megfelelőséget, S és R mondatot stb. Erről semmi! Csak a piár szöveg. Valamit nagyon kamuznak.
Az EX2 is hirtelen, 2-3 hónap alatt váltott VTZ 250-ról CB 500-ra, merthogy gyengus, azt majdnem ottmaradt párszor. Volt hogy segítséggel szedték le róla a gépet. Nem hülyeség az a fokozatosság! Sokkal jobban visszaveti a motoros tudást egy hirtelen váltás, mintha kinövi magát a vezető, az élvezetről nem is beszélve.
Az index a lényeg, bár mondjuk nem kizárólag, és az adalékolásról még szó sincs! Az mind csak tapasztalati lehet.. Kokszosodás, lebegtetés, lerakódás gátlás, siklás, tapadás, vízfelvétel,..
hirdetés értelmező szótár:
Az okmányiroda szerint forgalomba helyezhető: kurvasok utánajárással talán lehet magyar papírja. De lehet, hogy nem.
-Szerintem forgalomba helyezhető: nem helyezhető forgalomba
-Okmányok nélkül: lopott, vagy minimum húsz falusi suttyó között gazdát cserélt szerencsétlen sorsú szar.
-A szerelőm szerint egy biztosítékot kell cserélni: nincs töltés, generátort kell javítani, ha ez nem megy, akkor venni egyet japánból, a motor árának feléért.
-A kuplungon állítani kell: kuplungot kell cserélni.
-A kuplungbowden szorul: kuplungot kell cserélni.
-A gumik jó állapotúak: Mintázat nincs, de még olvasható a felirat az oldalfalukon.
-A motor elcsúszott, de a teleszkópok nem sérültek, jók: ja, dáliát karózni.
-Van rajta néhány karcolás: mintha drótkefével simogatták volna.
-Friss olasz import: még meg van szorulva a motorja, de holnap már nem lesz.
-Nekem már kicsi, azért adom el: széthajtottam, eladnám.
-Ez igazi japán minőség: kurva drága az alkatrész, ezért van benne Ladáéból reszelt fékbetét.
-A fékre rá kéne nézni: hullámos a tárcsa, mint a tenger, de drága az új.
-A fék picit fog: Már a második fékbetétet sütöm rá a tárcsára, de drága a munkahenger.
-A váz nem sérült: tízkilós kalapáccsal ütöttük vissza helyére. Szemmértékre.
-Csak eldőlt: Ja, nyolcvannál.
-Az csak a tanktáska mágnesének a nyoma: Amire ráesett az egész motor, kétszer.
-Sportdobbal eladó: Az eredeti leszakadt, amikor elcsúsztam, és telibekúrta a szalagkorlátot, ezért vettem egy rá nem illő, de nagyon olcsó darabot a bontóból.
-Szép hangja van: lásd az előzőt.
-Kisebb elektromos problémával: olyanok a vezetékek, mint egy tál spagetti, de mindegy, mert a gyújtás forgórészét úgyis eltörtük.
-Frissen fúrva: megszorult, de Karcsi bá’ a falu végén még fel tudta fúrni az utolsó túlméretre.
-Még bejáratós: lásd az előzőt. Ereje nincs, de legalább nem most fog szétesni.
-Csak túrázásra használtam: próbáltam vele emberkedni a szerpentinen, de nem megy annyira.
-Mindene megvan, csak össze kell rakni: az alkatrészek fele hiányzik vagy rossz, de remélem, hogy nem veszi észre, aki elviszi.
-Keveset futott: RENGETEGET FUTOTT
-Nem zsákbamacska: látszik rajta, hogy szar. Sajnos.
-Akár cserélném is: CSAK VIDD MÁR EL!
-Felújított állapotban: olajat és légszűrőt cseréltünk. Tavaly.
-Streetfighternek átépítve eladó: szarrátört, és a gagyi fejidom még mindig százszor olcsóbb volt, mint a gyári idomok.
-Nekem már nincs időm vele foglalkozni: annyira szar, hogy még gányolni se éri meg, inkább eladnám.
Egyébként én sem találtam sehol...
S tényleg fura!
ezek a motorok köztudottan eszik az olajat "ha haszálod"(felső negyed fordulatszám tartományba)és félszintetikus olajhoz vannak tervezve.
lehet elmegyek én is jó lenne live-ban találkozni veletek, motorozni.
eddíg csak a Petit ismerem.
Miért nem találok a MOTUL-ról semmi terméklapot, adatot, semmit a süketelésen kívűl? Pedig kötelező biztosítani a leírást, adatlapot EK megfelelőséget, S és R mondatot stb. Erről semmi! Csak a piár szöveg. Valamit nagyon kamuznak.
Még elválik, hogy az 500 ft-os benzinár mellett belefér-e vagy költséghatékonyan nehezítek
az is moto gp
Nekem elég a 40 pár paci és a 170 körüli végsebesség
Moto gpbe aprilia?