Nem akartam rád ijeszteni, csak leírtam, hogyan kellett volna javítani. Ha nincs leszedve az abroncs, nem látod, hogy belül milyen a sérülés, mennyire sérült meg a gumi szerkezete, vsgy éppen a butil réteg. Nem feltétlen kell eldobnod, lecserélned, ha elviszed egy igazi gumishoz, és az leszedi a felniről, még meg lehet azt javítani. Az a barna kutyaszar szerű gumicsík, amit beletömött, kiszedhető, és ha nincs olyan sérülés, ami miatt nem javítható, meg lehet csinálni.
Találkoztam már olyan abronccsal is, aminek az oldalfalába volt behúzva az az ideiglenesen használható javítás.
Egyébként lehetséges, hogy a tiéd is használható lenne így is, nem lenne vele semmi gond, csakhát nem lát bele az ember.
Életveszélyes. 100 fölé nem is mehetnél. Első nem is ragasztható. A hátsó nem akkora probléma. Elképesztő hogy el mert ezzel a pancser munkával ereszteni!
Tehát meg lehet javítani szakszerűen is, valószínű. Bár lehet, a ZR-es abroncsot nem is lehet javítani, nem tudom most pontosan.
Ha nem mondta az ember, hogy ez csak ideiglenes, menj vissza, és verd le a cégérét, ha egyáltalán van neki.
Rendes javítást tudnak csinálni bellülröl ragasztott gumi gombával. Én 24000 km-t mentem javított gumival, mert az első 100 km-ben egy hegesztődrót állt bele. A kívülröl javítás csak ideiglenes lehet sajna. Erre a célra van a cuccomba készlet, ha elhagyom a várost.
Na ez az az ideiglenes javítás, amit még személyautón sem lehetne alkalmazni, csak teherautókon. Motorkerékpár abroncsot csak legfeljebb akkor szabad javítani, ha a sérülés szinte középen van, és maximum 3 milliméteres minicombi, vagyis gombás, behúzós módszerrel.
Neked, gondolom le sem szerelte a "gumis" az abroncsot a felniről, ugye
Hali,
nagyon egyszerű a javítása, az enyémet is kellett ősszel. A gumis egy fúróval kissé kitágítja a lyukat majd egy horgolótű szerű dologgal amibe gumicsíkot fűz majd bekeni gyorsan száradó ragasztóval és egyszerűen beleszúrja a lukba majd a kilátszódó véget késsel levágja oszt ennyi. Felfújja, mehetsz isten hírével...
A minap jártam úgy , hogy nyáron vásárolt gumiabroncsomat kb 90% os gondoltam szezon előtt felszereltetem a gépre!Aztán megdöbbenésemre közölte a szerelő, hogy az abroncs lyukas, csak egy gombostűnyí méretű a lyuk. Érdekelne, hogy lehet -e szoktak e ilyeneket foltozni, vagy nem érdemes vele foglalkozni? Akinek volt ilyen tapasztalata kérem jelezze! Egyébként szivem szerint lepasszolnám a gumit ...
Szeva, üdv itt a fórumozók táborába. Kérlek töltsd ki az adatlapod.
Azért füstöli össze mert az ülés alá van vezetve a kipuff. Ha R1-ed lenne, ugyanúgy összefüstölné. Az XJ ellenben nem tudja.
Találkoztam már olyan abronccsal is, aminek az oldalfalába volt behúzva az az ideiglenesen használható javítás.
Egyébként lehetséges, hogy a tiéd is használható lenne így is, nem lenne vele semmi gond, csakhát nem lát bele az ember.