Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

te Decsman , jól hallottam,hogy te 15e km-enként cseréled az olajat
10e km er után hogy a picsába sárga
Én nem ajánlom 5-6 ezrenként lecseréled az olajat, nincs szükség motormosóra. Hozzánk jár olyan MB VITO, amiben 10e. km-enként cserélünk olajat, és csere után sárga marad az olaj. Múlt héten csináltam egy Lagunát, azt addig hajtották, amíg összeforgott az egyes hajtókarcsapágy, mert addig mentek egy olajjal, amíg úgy bekocsonyásodott benne az olaj, mint a zselatin, olyan volt, és elment a kenés. Minimum 60-70 ezer km.
gotcha! köszi
Ebben igazad van.
Ja ez nem R1 széria kupa,ez a nagyok sportja
Na ezért nincs nekem ilyen magyoncsinoszupergyorsmotorom,mert akkor mindig váhatnék rátok
Ezek elmebetegek.
ja,,, szerintem mi jobban nyomtuk
peti ezek "majdnem" olyanok mint mi voltunk kakucson
majnem majdnem http://youtu.be/nIiQ_6l0WsI
Dehogy. 10W50-est, Power 1-et. Régen ezt R4-nek nevezték.
s te 10w-40-et tettél bele? A nagykörút (délire gondolok épp) alatt is jó szolgálatot tett?
Akkor nem ugyanazt használtuk. Énnekem egy félszintes 10W40-et sikerült applikálnom.
Szia!
Nem, mert tiszta az a motor belül, szerintem nincs szükség ilyenekre. Nem egy Lada vagy dízel motor ez, hogy tele lenne olajsárral.

A Castrolt sokan szidják. Én már újkorától ilyet használok, az R4-es szintetikust. Többek között az ára miatt is. De nekem bevált, a km óra számláló közel van a 6 számjegyhez, de nem eszi az olajat, szép hangja van a motornak. Ár-érték arányban szerintem a legjobb.
Opsz. Akkor nem egyről beszélünk. Én ezt nem tenném bele. Paranoid vagyok.
Motor Clean motortisztító 0,5 l
Leírás

A „Liqui Moly Motor Clean” speciális adalékokból és hordozófolyadékból álló hatóanyagkombináció. A rendkívül hatékony detergens és diszpergáló adalékok a hordozófolyadékkal vegyülve feloldják az olajsárüledék- és lakkösszetevőket. A Motor Clean mindenfajta olajban oldódó és nem oldódó üledéket fel tud oldani, ezek pedig az olajban lebegő állapotba kerülve az olajcsere során eltávolíthatóvá válnak. A lerakódásoktól és szennyeződésektől megtisztított motor és a friss olaj ezután képes a maximális teljesítőképességét hozni.
Tulajdonságok

* kímélő és gyors tisztítás
* nem kezdi ki a tömítéseket és az egyéb felületeket
* katalizátoros járművekhez is alkalmas
* használata nagyon gazdaságos
* nem okoz környezetszennyezést
* turbo- és katalizátortesztelt
* egyszerű az alkalmazása

Műszaki adatok

* Bázis: adalék / hordozófolyadék
* Szín: barna
* Sűrűség 20°C-on: 0,82 g/ml
* Lobbanáspont: 60°C
* Pour point: –45°C
* Kiszerelés: 500 ml

Felhasználási területek

Benzin és diesel üzemű motorokhoz alkalmas. Alkalmazása az olajkeringető rendszer szennyezettségének fokától függ.
Alkalmazás

500 ml elegendő 5 liter olajhoz. Olajcsere előtt adjuk a még üzemmeleg motorhoz. A hozzáadás után a motort még kb. 10 percig járassuk üresjáratban, majd hajtsuk végre az olaj- és szűrőcserét. Minden kereskedelemben kapható motorolajhoz alkalmas.
miért kellene neki 3 liternek lennie ez egy "adalék " szerintem
Hááááát nem tudom, akkor az én kereskedőmmel van a bibi... 3liter 1200.-? Mondjuk nem mernék vele kuplungolni átjáratás alatt... ne menjen a lamellák közé. A gyakori csere biztos jobb, csak győzze az ember fizetni. Most a Castrolt 3000 után vettem ki. Egész barna volt még. Nem is a stabilitás a baja.
Ja az olajszűrő tartalmát elemezgettem... akár vissza is tehettem volna.
Hát még én is vacilálok. Ha teszek is bele , sokáig csepegtetem majd,sőtt veszek valami olcsó 10w-s olajat azzal is átjáratom és azt leengedve öntöm bele az új olajat.
Krisz! te szoktál használni motoröblítőt olajcserekkor
szerelők körében elégé szélsőséges dolog, van aki minden olajcsere előtt használja, van aki nem használja, nem is ajánlja.
én még sosem használtam, de ilyen csekély km ernél, meg hogy 6e km erenkét cserélem az olajat, nem hinném szükséges lenne
Ez nem világos. 1200.-ft egy alkalomra az öblítő,az olaj meg 6000.- minimum,én nem is oldja a koszt.
Biztos jó dolog, de engem az olajos árus beszélt le róla azzal, hogy árban ott van mint egy normál olaj. Inkább mossak azzal. A Castrol erre a célra bevált
Motoröblitőröl tapasztalata valakinek? (wynn's, STP) A kuplungot nem cseszteti? (Karu írta hogy ő szokta használni,de bőbeszédű volt mint mindig)
drZack!
Azok a számok a 10W, a 60, a 40 egy elcseszett, 100 éves jelzőszám dilettánsoknak, aminek semmi köze az olaj valós tulajdonágaihoz. Ezzel a számmal próbálják jellemezni az olajat (mer még szabvány), a helyett hogy megadnák azt, hogy az adott olaj meddig képes ellátni a feladatát! Most mi a f@xtól nem lehet megérteni, hogy ha bírja az nem baj, és ha pont addig jó, az meg nem feltétlen okos? Egy biztos. Ha hidegen jobban ken, és egyáltalán a kenési pontra szivattyúzható, -ellentétben az ásványival- az jó. Az hogy ezzel együtt a meleg kenés is megmarad az jó. A ~0W30 olaj meg sokkal vékonyabb kenőfilmet ad, más a tervezett csapágyazási méret, nem ide való! Ha lépek lefelé, a görbe lefelé mozdul, tehát felfelé is lépnem kell, hogy a munkapont ott maradjon, csak a sáv szélesedjen. Annyira egyszerű ez.

Leírtam már: A gyári is tökéletes, a Motultól a Repcéig, a Kastrolon át (bár az nekem se tetszett)!