Szia!
Nekem egy 250ccm-es nagytestű robogóm volt tavaly szeptembertől májusig.
Aztán júniusban vehettem át a Fazeremet. Számomra is nagy ugrás volt, előtte csak utasként motoroztam, de most már nagyon élvezem! A kezdeti nehézségek után nagyon könnyen belejöttem!
Én is úgy álltam a témához, hogy mindent meg lehet tanulni, csak oda kell figyelni a dolgokra!
Berlioz !
Ahogy korábban írták a többiek a tüzzel játszol.
Ha megállod és finoman bánsz vele kezes bárány, viszont ha elveszted a fejed vadállat és összetöröd
magad is és a gépet is. Csak rajtad múlik és a tudásodon.
Ha nem bírsz uralkodni magadon mindenképpen kezdj egy kissebbel.
Rajtad függ.
Üdv:
Ferkó
Tee Jay !
Nekem IXS tanktáskám van szépen ráfekszik a tankra és még a műszereket is rendesen látom.
Mindenképpen vásárlás előtt próbáld fel. Jó ha van merev oldalfala és az alja puha anyaggal van kiegészítve, hogy ne karcolja a tankot.
Fontos még, hogy legyen térképtartója normális méretű. ( ha még nincs navigációs készüléked)
Mindenképpen mágnesesben gondolkozz minnél erősebb és több annál jobb.
Ellenőrizd a mágnesek éppségét vásárlás elött.
Üdv:
Ferkó
Fejben dől el.
Kölcsön MZ-k és tíz év kihagyás után ültem rá: nem bántam meg a választást (bár fél évet gyötrődtem rajta, hogy vegyek-e egyáltalán és ha igen milyet...). Kollega ilyennel csinálta meg a rutint is kezdőként, szóvel nem kell aggódni.
Sziasztok!
A véleményeteket szeretném kérni. Nekem az FZ6N tetszik a legjobban ebben a kategóriában de kezdő motoros vagyok, régebben egy 50cc Apriliával meg Mz-vel motoroztam. Nagyon nem ajánlatos egy ilyennel kezdeni a nagyok között? Vagy érdemes lefolytani valamennyire?
Előre is köszönöm a hozzászólásokat.
Sziasztok !
Így van ,helyesebben pesten is járok vele hétköznaponként minden nap. Hétvégeken meg országjárás.
Mindenki döntse el, hogy milyen csere intervallumokat választ. Ez egy tapasztalat semmi több.
Én biztos kidobom belőle úgy ahogy korábban leírtam. Ebből is az látszik, hogy a szerelőnek a véleménye nem volt alaptalan.
A gyertyák viszont nagyon szépek voltak és még a hézagok is 0,65-0,70 között változtak.
Tehát teljesen rendben volt. Azért kicseréltem ha már kiszenvedtem őket, de legközelebb lehet, hogy
elmegyek vele egy kicsit tovább.
Üdv:
Ferkó
Sok mindent vettem akkor ott, láncsprayt, blokk tisztítót, azt hiszem 2600-2700 Ft /l volt.
De nekem van egy kis kedvezményem náluk. (Motul szaküzlet Dembinszky u. a Dózsa György útról a Hösök tere felől menj be kb 200m bal oldalt )
Egyébként a levegőszűrőt is érdemes 20000-nél kidobni. Elvileg 40000- nál kellene, de mivel ezt is ajánlották így kicseréltem.
Én mindíg szakboltokban vásárolok szűrőket ,olajakat, alkatrészeket. Olajok szűrők esetében nem éri meg a rizikót, hogy valami történjen. Hallottam már olyat is, hogy az ilyen olcsón vásárolt eredetinek tűnő flakonokban nem az van benne aminek lennie kellene. Elküldöm képet a 20800 km-es levegőszűrőről. Sajnos a méret 1.2M nem tudom elmegy e.
Üdv:
Ferkó
Sziasztok !
Saját tapasztalat !
Én is Castrol R4- el kezdtem, de nagyon sokat járok pesten városban és a váltó ezzel az olajal nem az igazi. Lecseréltem Technoszintetikus ( félszintetikus ) Motul 5100 10W/50-re. A váltó csoda jó lett, lágy finom és sokkal csendesebb. Most tavasszal kihozta a Motul az új full szintetikus 7100 10W/40-est.
Kipróbáltam még mindíg jobb volt a váltóm mint a Castrol R4-el. Mivel " Lecsó " a Yamaha szerelője
meggyőzött , hogy sok ennek a gépnek a 10000-es csereperiódus így most vissza tértem a Motul 5100-ra és cserélem 6000-ként. Ez az olaj specális váltóadalékolt és mint a Motul specialitásaként észterbázisú. Én amíg meglesz a gép ennél maradok.
Üdv:
Ferkó
Nensokára vinnem kell a mocit 10 000km szervízre. FZ6 N
Milyen olajat ajánlotok bele?
Kakasdon motul 3000-et akarnak beletenni,ezt nem ismeri valaki milyen minőség?
Nekem egy 250ccm-es nagytestű robogóm volt tavaly szeptembertől májusig.
Aztán júniusban vehettem át a Fazeremet. Számomra is nagy ugrás volt, előtte csak utasként motoroztam, de most már nagyon élvezem! A kezdeti nehézségek után nagyon könnyen belejöttem!
Én is úgy álltam a témához, hogy mindent meg lehet tanulni, csak oda kell figyelni a dolgokra!
Ahogy korábban írták a többiek a tüzzel játszol.
Ha megállod és finoman bánsz vele kezes bárány, viszont ha elveszted a fejed vadállat és összetöröd
magad is és a gépet is. Csak rajtad múlik és a tudásodon.
Ha nem bírsz uralkodni magadon mindenképpen kezdj egy kissebbel.
Rajtad függ.
Üdv:
Ferkó
Köszönöm!
Nekem IXS tanktáskám van szépen ráfekszik a tankra és még a műszereket is rendesen látom.
Mindenképpen vásárlás előtt próbáld fel. Jó ha van merev oldalfala és az alja puha anyaggal van kiegészítve, hogy ne karcolja a tankot.
Fontos még, hogy legyen térképtartója normális méretű. ( ha még nincs navigációs készüléked)
Mindenképpen mágnesesben gondolkozz minnél erősebb és több annál jobb.
Ellenőrizd a mágnesek éppségét vásárlás elött.
Üdv:
Ferkó
A kockásra kopott gumi nem gyenge...
Nekem első motorom Babetta után. Nekem nagyon bejött...
Kölcsön MZ-k és tíz év kihagyás után ültem rá: nem bántam meg a választást (bár fél évet gyötrődtem rajta, hogy vegyek-e egyáltalán és ha igen milyet...). Kollega ilyennel csinálta meg a rutint is kezdőként, szóvel nem kell aggódni.
Spec a 436-osat néztem tegnap, a hátizsákka alakíthatóság ill. a bővíthetőség sokat nyomott látatlanban is.
nekem ilyen van, lényeg hogy legalább 5 mágnese legyen, középen, a kormány előtt is egy.
A véleményeteket szeretném kérni. Nekem az FZ6N tetszik a legjobban ebben a kategóriában de kezdő motoros vagyok, régebben egy 50cc Apriliával meg Mz-vel motoroztam. Nagyon nem ajánlatos egy ilyennel kezdeni a nagyok között? Vagy érdemes lefolytani valamennyire?
Előre is köszönöm a hozzászólásokat.
Úgy tűnik, nem bírom ki egy tanktáska nélkül...
Ki milyet használ, milyet érdemes venni FZ6-ra . Plíííz help.
Így van ,helyesebben pesten is járok vele hétköznaponként minden nap. Hétvégeken meg országjárás.
Mindenki döntse el, hogy milyen csere intervallumokat választ. Ez egy tapasztalat semmi több.
Én biztos kidobom belőle úgy ahogy korábban leírtam. Ebből is az látszik, hogy a szerelőnek a véleménye nem volt alaptalan.
A gyertyák viszont nagyon szépek voltak és még a hézagok is 0,65-0,70 között változtak.
Tehát teljesen rendben volt. Azért kicseréltem ha már kiszenvedtem őket, de legközelebb lehet, hogy
elmegyek vele egy kicsit tovább.
Üdv:
Ferkó
De nekem van egy kis kedvezményem náluk. (Motul szaküzlet Dembinszky u. a Dózsa György útról a Hösök tere felől menj be kb 200m bal oldalt )
Egyébként a levegőszűrőt is érdemes 20000-nél kidobni. Elvileg 40000- nál kellene, de mivel ezt is ajánlották így kicseréltem.
Én mindíg szakboltokban vásárolok szűrőket ,olajakat, alkatrészeket. Olajok szűrők esetében nem éri meg a rizikót, hogy valami történjen. Hallottam már olyat is, hogy az ilyen olcsón vásárolt eredetinek tűnő flakonokban nem az van benne aminek lennie kellene. Elküldöm képet a 20800 km-es levegőszűrőről. Sajnos a méret 1.2M nem tudom elmegy e.
Üdv:
Ferkó
Saját tapasztalat !
Én is Castrol R4- el kezdtem, de nagyon sokat járok pesten városban és a váltó ezzel az olajal nem az igazi. Lecseréltem Technoszintetikus ( félszintetikus ) Motul 5100 10W/50-re. A váltó csoda jó lett, lágy finom és sokkal csendesebb. Most tavasszal kihozta a Motul az új full szintetikus 7100 10W/40-est.
Kipróbáltam még mindíg jobb volt a váltóm mint a Castrol R4-el. Mivel " Lecsó " a Yamaha szerelője
meggyőzött , hogy sok ennek a gépnek a 10000-es csereperiódus így most vissza tértem a Motul 5100-ra és cserélem 6000-ként. Ez az olaj specális váltóadalékolt és mint a Motul specialitásaként észterbázisú. Én amíg meglesz a gép ennél maradok.
Üdv:
Ferkó
Én Castrol R4-et rakok bele, de sokan ajánlották már a Motul 300 V-t!
Milyen olajat ajánlotok bele?
Kakasdon motul 3000-et akarnak beletenni,ezt nem ismeri valaki milyen minőség?