Van kedvetek "játszani"?
Kereskedelem és Marketing hallgató vagyok az SZTE-n, nem régen tanultam ezekről a dolgokról, gondolkodtam is rajta és nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre.
A linket kérlek olvassátok el (http://www.screencast.com/user...) és aztán -ha van kedvetek, időtök- írjátok le mit gondoltok a Yamaháról és/vagy a Fazerről.
1. Nekem akarva, akaratlanul is a Yamaháról az "R1" szó, modell jut eszembe, ez rögződött belém az idők alatt. A másik szó a "kék" és megbízható. Szerintem a Yamaha kék. :D Nehéz magyarázatot adni, de nekem egyesült az a pár dolog.
2. Gyors és stílusos, naprakész és mint mondtam, megbízható
3. Tradíció. Legbelül, ha elképzelem a Yamahás "srácokat", öreg, tanult, szakállas, fehérruhás műszerészek jutnak eszembe. Régóta vannak a piacon, van tapasztalatuk, tudják hogy kell motort gyártani.
4. Én egy vékony, kékruhás, motorversenyzőre tudok gondolni ebben az esetben. A Fazer pedig egy fiatalos modell, számos fiatal és középkorú férfival /esetleg nővel/ a nyeregben. Az N-modellről "városi vagány" ugrik be, S-ről pedig egy kiegyensúlyozottabb utazó.
5. Motoros társadalmat annyira nem tudom megítélni, hogy tippeljek a felhasználóira, szerintem nagyon vegyes. Nem bontható le annyira, mint egy 50 milliós autó esetén. :P
6. Pedig egyértelmű, mert itt beszélgetünk, tehát van KÖZÖSSÉG.
Jó megfigyelés... Ezért gettóóó
Csak sima cső jön egész fel,majd a végére rászúrtak egy ilyen....szerintem valami kocsiról vették le ezt a krómozott véget
"Egyébként, abban egyetértek, hogy a motoros szabadság sokkal jobban élvezhető (?) minden védőfelszerelés nélkül. Mint az amerikai filmekben a csopperesek. Szabadon ér a szél, átjárja a tested, stb. De szerintem nagyon veszélyes."
Én nem így érzem ezt. Ha nem vagyok felöltözve, nem érzem jól megam a motoron.
Néztem különféle indexeket, de mindegyikhez kellett volna valami belső átalakítás. Trafó vagy átközés, hasonló, pontosan nem tudom már.
Viszont néztem a Xenonokat. Elég bonyolult lehet, ha elkérnek 5k-t csak a beszerelésért miközben, már 9-ért árulnak szetteket.
Csak tapasztaltaknak menne egyedül, ugye?
Ősszel kétszer is megcsíptek a köcsög darazsak.Egyszer a nyakamon(fel voltam öltözve ),rá 1 hétre meg ne volt lehajtva a plexim a városba ,berepült és halántékon nyomott a kis g.ci!Bedurrant a fél fejem . Úgy néztem ki mint a japók! Nem lehet eléggé vigyázni.
Ok ez szép és jó és egyet is értünk...de ha tetszik az oldalidom és van rá pénzed akkor ne azért hagyd a fenébe,mert lehet hogy egyszer majd összetörik.
Én egyetértek Zacky-val. A védelem alapfontosságú. Sosem értem azokat, akik pólóban mennek 150 felett. Suhantak már el mellett úgy, hogy a srác pólójának a vége a nyakában volt.
Ha már véletlen esek, akkor szeretném megúszni a legkevesebb sérüléssel mind az én, mind a motorom részéről.
Igaz nincs több százezres motoros szerkóm, hanem csak laza utca, de már ez is jobb a semminél. Mióta nagymotorom van, nem is tudom mikor mentem utoljára kabátnélkül. 35 fokban is felvettem, ugyanúgy a csizmát is. Mellesleg elég szar, ha a meztelen karodon bogarak csapódnak nagy sebességnél.
Egyszer farmeren átcsípett egy b2zi darázs, gyors megálltam és a kis k0cs0g elrepült... :D
Belegondolni is rossz, hogy a meztelen karod az aszfalton csúszik. Ha vékony a ruhád, az bele is éghet a bőrödbe, még rosszabb.
A motoros védelméről meg annyit, hogy ha van gombád és sikeres megvéd több százezres kártól már megérte. Nem is csak a pénzről van szó, hanem lehet nem tudod hónapokig használni.
Motoros protektorokról.
Múltkor a könyökömre estem, el is tört. A kabátban volt protektor. Azóta cseréltem vastagabbra. Ez számít vagy egészen rosszul képzelem el a protektorok "működését"?
Egyébként, abban egyetértek, hogy a motoros szabadság sokkal jobban élvezhető (?) minden védőfelszerelés nélkül. Mint az amerikai filmekben a csopperesek. Szabadon ér a szél, átjárja a tested, stb. De szerintem nagyon veszélyes.
Nem kell mindig azon aggódni hogy mi lesz hogy ha.Ha valakinek tetszik az oldalidom vegye meg,nem lehet mindig izgulni hogy esésnél ez is meg ez is leér.A váz is törhet ócska gomba nélkül is...hiába van cső+6gomba a gépen,ha közúton taknyolsz vele utazó tempóban akkor úgy is sírász lesz a vége.
Sisak azért van mert menő a sötét plexi
Gerincvédőt meg majd megmutatom.
Milyen átalakítások kellenek ha hasidomot is akarok rakni a bukócső mellé?
5vx-28381-20-00 plexit hol éri meg a legolcsóbban beszerezni?Ebből a típusból nincs valami utángyártott?Mert ennek elég borsos ára van, a márkakereskedőknél.
Vagy Te is azért hordasz bukósisakot mert kötelező?
Gerincvédő pedig nincs is mi? A képeidet elnézve azért Te is felkészültél arra, hogy esetleg rosszul is földet érhetsz a motorról.
nincs véletlenül elfekvőbe egy jobb oldali hűtőcsöved, lehet az enyémet cserélni kéne. Arra gondolok, amelyik kijön a hűtőből jobb oldalt, ALUL. Vastag cső. kb 30 cm hosszú.
Szerintem ne tegyél bele ezüstöt.Ha fekete vázas és blokkos lenne a géped akkor ok,de így nem mutatna jól...már így is sok az ezüst szerintem.Inkább spórolj egy oldalidomra,azt is feketében,arra majd tehetsz valami ezüstöt...
Üléstakarót lehet hogy tudok,majd megkérdezem ha akarod.
Minőségileg nem tudom milyen.