Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Big-big thanx
Szerintem vegyél részt egy vezetés teknikai tréningen.
Ott szimulálják a szar helyzeteket és elvileg megtanítanak jól gondolkodni olyan helyzetben ahikor rövid féktávat kell venni.
Egy térning alatt senki nem tanúl meg jól fékezni, de talán rávezetnek a jó gondolkodásra.
Egyébként Sziasztok.
Még új vagyok, nem hiszem, hogy találkoztatok a nevemmel valaha is.
A nyáron váltottam Fazerre. Előtte mind kisebb kategóriáim voltak. Jóval kisebbek. Így fél szezon alatt nem nagyon tudtam kitapasztalni a tulajdonságait, sem a teherbírását. Az a fajta motoros vagyok, aki imád motorozni, néha adrenalint hajhászni /ezzel a motorral elég gyakran/, de sosem kockáztatnám vagy rontanám az életét egykerekezéssel, vagy gumiégetéssel. Elég szelíden láttam neki a vezetésnek, aztán gólyatáborban az egyik főgólyának volt egy FZ6N-je /ott parkolt egy hétig az udvarban, ne tudjátok, hogy fájt a szívem, hogy az enyémet nem vezethetem, messze voltam tőle/ és vele beszélgettem. Ő mondta, hogy néha 100 felett vált kettesbe, csak ámultam, aztán tábor után kipróbáltam én 95-ig húzatva és rájöttem, hogy semmit sem tudok még a motorról. Alig várom a jobb időt. Bár, ahogy mondta az időjósnő, hogy +10fok várható, egyből felállt. :-DD Másnap el is mentem egy körre.
Egy dolog amivel kapcsolatban nagyon tapasztalatlan vagyok, a gyors sebességről való gyors vagy hirtelen fékezés.
Sajnos volt egy kisebb balesetem is vele, pont a fékezés miatt, de gyorshajtásos-szokásom ellenére városban alig 30-40-el mentem és kicsúszott az első kerekem. A bukócső és a két oldaltáska nagyon sokat segített. Kell még tanuljak, való igaz. Hozzá kell tennem, hogy csak akkor hajtok gyorsan, ha biztonságos az út.
Köszönöm, hogy elolvastátok az önéletrajzom. :-D

Sok Fazert láttam az utakon és szeretném kicsit egyedibbé tenni. Sok gondolatom közül az egyik egy hasidom volt, a másik pedig egy kisebb rendszámtáblatartó. Elég elszörnyedve láttam, hogy képesek elkérni a tartóért 40+k-t... Bolond azért nem vagyok. :-D
Mi a helyzet a Xennon-nal? Valakinek van különleges vagy bármilyen extrája a standart állapot mellé?
Kösz a válaszokat!
Jahh, vagy nem?
Nekem ilyenem van és 2 hónapja csak áll és még mindig 12,4 a töltöttsége Már benne volt, amikor tavasszal vettem a motort, de elvileg 2009-es gyártmány!
Nem az enyém,csak terjesztem az igét.
Akkumulátort hol érdemes venni szerintetek?A yuasa-t néztem de elég horror árban van úgyhogy valami olcsóbbat szeretnék és lehetőleg nem egy szezonos akksiban gondolkozom.Úgy néz ki meg adta magát az akksim..
Szét is van csapatva a gyerek rendesen
El fog menni többet is. Én nagyon óvatos duhaj vagyok.
lustaság tán még mindig jobb mint a kártékonyság
Mit vársz tőlük,lusta egy bagázs
akkor egy szezont nem fog elmenni az a gumi
2010 = 7000 km
2011 = 13000 km
Ákoska nem raktad be a kormánycsapágyat?
Ügyes a kölök nagyon! De meghalni Ő is csak egyszer tud. Még bukó sincs rajta.....
mennyi km ert mész egy évbe kb
Tudom-tudom! Jövő vasárnap szeretném a motornak visszaadni, ami az övé. Az új gumikkal együtt.
Sosem értettem, hogy lehet ennyire "semmissé" tenni a sofőr és motor kapcsolatát. A motor szinte magától, vezető nélkül ment. Érthetetlen. :-D Hogy nem dőlt el, mikor a tankra ült? Igaz, a srác elég sovány, de azért befolyással kellene legyen a motor a súlyára.
Már mind1. Kedden hozzák a garnitúrát. 64ért.
Könyveltem.
A leömlőt pedig áttettem egyik sarokból a másikba. S így néztem rá:
Hadjad már magad te mérnök tanonc,tucc te ilyesmit?
NEM SUTYUKI