Szerintem vegyél részt egy vezetés teknikai tréningen.
Ott szimulálják a szar helyzeteket és elvileg megtanítanak jól gondolkodni olyan helyzetben ahikor rövid féktávat kell venni.
Egy térning alatt senki nem tanúl meg jól fékezni, de talán rávezetnek a jó gondolkodásra.
Egyébként Sziasztok.
Még új vagyok, nem hiszem, hogy találkoztatok a nevemmel valaha is.
A nyáron váltottam Fazerre. Előtte mind kisebb kategóriáim voltak. Jóval kisebbek. Így fél szezon alatt nem nagyon tudtam kitapasztalni a tulajdonságait, sem a teherbírását. Az a fajta motoros vagyok, aki imád motorozni, néha adrenalint hajhászni /ezzel a motorral elég gyakran/, de sosem kockáztatnám vagy rontanám az életét egykerekezéssel, vagy gumiégetéssel. Elég szelíden láttam neki a vezetésnek, aztán gólyatáborban az egyik főgólyának volt egy FZ6N-je /ott parkolt egy hétig az udvarban, ne tudjátok, hogy fájt a szívem, hogy az enyémet nem vezethetem, messze voltam tőle/ és vele beszélgettem. Ő mondta, hogy néha 100 felett vált kettesbe, csak ámultam, aztán tábor után kipróbáltam én 95-ig húzatva és rájöttem, hogy semmit sem tudok még a motorról. Alig várom a jobb időt. Bár, ahogy mondta az időjósnő, hogy +10fok várható, egyből felállt. :-DD Másnap el is mentem egy körre.
Egy dolog amivel kapcsolatban nagyon tapasztalatlan vagyok, a gyors sebességről való gyors vagy hirtelen fékezés.
Sajnos volt egy kisebb balesetem is vele, pont a fékezés miatt, de gyorshajtásos-szokásom ellenére városban alig 30-40-el mentem és kicsúszott az első kerekem. A bukócső és a két oldaltáska nagyon sokat segített. Kell még tanuljak, való igaz. Hozzá kell tennem, hogy csak akkor hajtok gyorsan, ha biztonságos az út.
Köszönöm, hogy elolvastátok az önéletrajzom. :-D
Sok Fazert láttam az utakon és szeretném kicsit egyedibbé tenni. Sok gondolatom közül az egyik egy hasidom volt, a másik pedig egy kisebb rendszámtáblatartó. Elég elszörnyedve láttam, hogy képesek elkérni a tartóért 40+k-t... Bolond azért nem vagyok. :-D
Mi a helyzet a Xennon-nal? Valakinek van különleges vagy bármilyen extrája a standart állapot mellé?
Kösz a válaszokat!
Nekem ilyenem van és 2 hónapja csak áll és még mindig 12,4 a töltöttsége Már benne volt, amikor tavasszal vettem a motort, de elvileg 2009-es gyártmány!
Akkumulátort hol érdemes venni szerintetek?A yuasa-t néztem de elég horror árban van úgyhogy valami olcsóbbat szeretnék és lehetőleg nem egy szezonos akksiban gondolkozom.Úgy néz ki meg adta magát az akksim..
Sosem értettem, hogy lehet ennyire "semmissé" tenni a sofőr és motor kapcsolatát. A motor szinte magától, vezető nélkül ment. Érthetetlen. :-D Hogy nem dőlt el, mikor a tankra ült? Igaz, a srác elég sovány, de azért befolyással kellene legyen a motor a súlyára.
Ott szimulálják a szar helyzeteket és elvileg megtanítanak jól gondolkodni olyan helyzetben ahikor rövid féktávat kell venni.
Egy térning alatt senki nem tanúl meg jól fékezni, de talán rávezetnek a jó gondolkodásra.
Még új vagyok, nem hiszem, hogy találkoztatok a nevemmel valaha is.
A nyáron váltottam Fazerre. Előtte mind kisebb kategóriáim voltak. Jóval kisebbek. Így fél szezon alatt nem nagyon tudtam kitapasztalni a tulajdonságait, sem a teherbírását. Az a fajta motoros vagyok, aki imád motorozni, néha adrenalint hajhászni /ezzel a motorral elég gyakran/, de sosem kockáztatnám vagy rontanám az életét egykerekezéssel, vagy gumiégetéssel. Elég szelíden láttam neki a vezetésnek, aztán gólyatáborban az egyik főgólyának volt egy FZ6N-je /ott parkolt egy hétig az udvarban, ne tudjátok, hogy fájt a szívem, hogy az enyémet nem vezethetem, messze voltam tőle/ és vele beszélgettem. Ő mondta, hogy néha 100 felett vált kettesbe, csak ámultam, aztán tábor után kipróbáltam én 95-ig húzatva és rájöttem, hogy semmit sem tudok még a motorról. Alig várom a jobb időt. Bár, ahogy mondta az időjósnő, hogy +10fok várható, egyből felállt. :-DD Másnap el is mentem egy körre.
Egy dolog amivel kapcsolatban nagyon tapasztalatlan vagyok, a gyors sebességről való gyors vagy hirtelen fékezés.
Sajnos volt egy kisebb balesetem is vele, pont a fékezés miatt, de gyorshajtásos-szokásom ellenére városban alig 30-40-el mentem és kicsúszott az első kerekem. A bukócső és a két oldaltáska nagyon sokat segített. Kell még tanuljak, való igaz. Hozzá kell tennem, hogy csak akkor hajtok gyorsan, ha biztonságos az út.
Köszönöm, hogy elolvastátok az önéletrajzom. :-D
Sok Fazert láttam az utakon és szeretném kicsit egyedibbé tenni. Sok gondolatom közül az egyik egy hasidom volt, a másik pedig egy kisebb rendszámtáblatartó. Elég elszörnyedve láttam, hogy képesek elkérni a tartóért 40+k-t... Bolond azért nem vagyok. :-D
Mi a helyzet a Xennon-nal? Valakinek van különleges vagy bármilyen extrája a standart állapot mellé?
Kösz a válaszokat!
2011 = 13000 km
A leömlőt pedig áttettem egyik sarokból a másikba. S így néztem rá: