Szerintem ez a sportlégszűrős okosság nem egy egészséges dolog. Több levegővel több retket enged át, érezhető teljesítmény növekedés nélkül. Én nem tennék a sajátomba
Szia! Erről megoszlanak a vélemények, szerintem ez olyan "ártani nem használ dolog". Én ha nem tudok menni is vele egy kis karikát, nem szoktam beindítani, de lehet hogy most hétvégén mégis megteszem, így két hónap állás után.
Azért azt tudni kell hogy a sportlégszűrő leginkább a felső fordulatszám tartományban hasznos. Sokkal több odafigyelést és karbantartást igényel mint gyári társa. Ezenkívül az alsó forszám tartományban véleményem szerint a motor veszít az erejéből mivel nyitottabb a rendszer nem több anyagot hanem több levegőt szív így fulladozhat a motor. És már el is érkeztünk a sportlégszűrőhöz konzekvensen tartozó alkatrészhez ami a Jet kit. E nélkül lófaszt sem ér a sportlégszűrő legfeljebb a tüdőtérfogatot növeljük vele.
Nekem sem okozott problémát az akku kiszedése Bár nem olyan "egyszerü" mármint a tankot tartani közben mert nem akartam vagy nem is lehet teljesen hátra hajtani.
Sziasztok. Kérdezni szeretnék valamit, mert nekem augusztus óta van nagy motoromn(Yamaha Fz6n) és amatőr vagyok én egy két dologban. Szóval hogy nagy baj, ha 2 hetente egyszer üzem melegig járatom a mocit?
De előtte még le kell húzni a szivattyú két vezetékét (ami nekem nagyon nehezen jár, a körmöm törik bele) És még le kell húzni a benzinvezetéket. Ami megintcsak elég szorosan van nekem rajta.
Lényeg az, hogy az XJ600-asomon lekaptam az ülést, és alatta volt az akku, fél percet sem kellett szerelni.
nem kell semmit le bontani csak a tank alsó csavarját ki kell csavarozni,majd hátrafelé ki kell emelni,ha ki van emelve vissza kell tenni az alsó csavart és ki kell támasztani a tankot hogy ne érjen rá az idomra.
Ellenben nem "E" szabványos.