Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

EZ ÍGY IGAZ!
Ellenben nem "E" szabványos.
A gyárin kívül a TwoBrothers mutat rajta a legjobban
Szerintem ez a sportlégszűrős okosság nem egy egészséges dolog. Több levegővel több retket enged át, érezhető teljesítmény növekedés nélkül. Én nem tennék a sajátomba
Köszönöm a válaszokat. Én utoljára akkor motoroztam mikor december végén eléggé tavaszias idő volt Szegeden. De most megint csúszik minden....
Aki előveszi hétvégén a vasat annak üzenem,hogy csak finoman...nem tapad az aszfalt.
De legalább harmadikban is elforog
Szia! Erről megoszlanak a vélemények, szerintem ez olyan "ártani nem használ dolog". Én ha nem tudok menni is vele egy kis karikát, nem szoktam beindítani, de lehet hogy most hétvégén mégis megteszem, így két hónap állás után.
Szega,
Na ebben tökéletesen igazad van... én nem is tenném. ez a vas így jó ahogy van. ha többet akarok akkor köbcentit emelek az potensebb megoldás.
Csak az tesz dynot az FZ6-ba aki már nem tudja hová tenni a pénzét
Gratula ,jó választás!Szerintem abszolut nem baj
Hali
Szertnék venni egy normális dobot fz6-ra kérlek segítsetek egy kicsit.
Előre is köszi.
Ha mész is vele kicsit akkor perfekt..
Hali Mindenki,

Azért azt tudni kell hogy a sportlégszűrő leginkább a felső fordulatszám tartományban hasznos. Sokkal több odafigyelést és karbantartást igényel mint gyári társa. Ezenkívül az alsó forszám tartományban véleményem szerint a motor veszít az erejéből mivel nyitottabb a rendszer nem több anyagot hanem több levegőt szív így fulladozhat a motor. És már el is érkeztünk a sportlégszűrőhöz konzekvensen tartozó alkatrészhez ami a Jet kit. E nélkül lófaszt sem ér a sportlégszűrő legfeljebb a tüdőtérfogatot növeljük vele.
Nekem sem okozott problémát az akku kiszedése Bár nem olyan "egyszerü" mármint a tankot tartani közben mert nem akartam vagy nem is lehet teljesen hátra hajtani.
Sziasztok. Kérdezni szeretnék valamit, mert nekem augusztus óta van nagy motoromn(Yamaha Fz6n) és amatőr vagyok én egy két dologban. Szóval hogy nagy baj, ha 2 hetente egyszer üzem melegig járatom a mocit?
fékpadon be lett mérve a járgányod
Nekem inkább a légszűrő cserével gyűlt meg a bajom..Le kellett az egész tankot bontanom hozzá..
Hát igen, a jobbak csak lekapnak egy idomocskát és előbújik az akksi, nem kell lebontani a fél motort
Nem kell lehúzni semmit az akkumulátorhoz simán hozzá lehet férni,kb 5perc az egész. Én a Yamahánál láttam és évek óta így csináljuk többen is.
Ha aksi kivételről van szó akkor itt egykis képsor... Sokat szaroztam vele énis :S

http://sportmotor.hu/motoros_k...
Így még bonyolultabb.
De előtte még le kell húzni a szivattyú két vezetékét (ami nekem nagyon nehezen jár, a körmöm törik bele) És még le kell húzni a benzinvezetéket. Ami megintcsak elég szorosan van nekem rajta.

Lényeg az, hogy az XJ600-asomon lekaptam az ülést, és alatta volt az akku, fél percet sem kellett szerelni.
Én nem tömöm be :D Ma is meglett járatva
Eddig be sem dugtam a dobot,bár olvastam ,hogy van jelentősége.Megyek gyorsan aztán betömöm a liktyait:-)
nem kell semmit le bontani csak a tank alsó csavarját ki kell csavarozni,majd hátrafelé ki kell emelni,ha ki van emelve vissza kell tenni az alsó csavart és ki kell támasztani a tankot hogy ne érjen rá az idomra.
Néhány ezer forintból megoldható az aksi kivezetés, s akkor már simán lehet töltögetni. (még nekem sincs megcsinálva)