hát udod én nem költök dugóra én betömöm 2 darab szar ronyal szóval ennnyit azokról akik dugót vesznek...
de annak is csak akkkor van értelme ha esetleg a leállításkor nyitva maradnak a kipufogó szelepek és akkor párás levegő eljuthat a hengerig de ez is olyan szánalmas dolog már mi kárt tehetne...
ahoz, hogy "S"-en felnyitsuk a tankot, a belső idomokat le kell szedni, ahoz meg még a fényszorókról is le kell húzni a csatlakozókat, merthát azon keresztűl van kibújtatva :) Szóval kapja be a yamaha, mert téli járatás helyett inkább raknám rá töltőre az aksit, dehát az is a tank alatt van....
Motorosboltokba, főleg ahol motorkrosszos cuccokat/alkatrészeket is árulnak, lehet kapni nevetséges összegért (5-900 HUF/db áron) kipufogódugót. Műanyag. 50mm-es frankó a sportdobba is. Nagy segítség mosás idején, és a téli tároláskor is jól jön.
Jelentem megvolt a téli járatás !Menni nem mentem vele sajnos de márcsak a hangját is jó volt hallani . Termosztát bekapcsolt ventillátor ment.Remélem a dob is felforrósodott,hogy nehogy valami kondenzviz szétrágja a dobom.
Természetesen hozzá
Nem megyek többet,alapból nem érné meg,ugyan annyiért kaptam ezt a szűrőt mint amennyi a gyári lett volna...szóval nem volt min filózni
Igaza van grZack-nak,én amikor venni akartam a Yamahánál ,azt mondta az eladó(régi haver),nincs értelme,mert kipu. és egyéb tuning híján csak a szívóhang lesz nagyobb! (volt neki polcon)
Másrészröl szerintem a teljesítményt nem dobja meg annyira érezhetően,hogy ne az aggaszon jobban amikot a tiszta utjainkon egy teherautó mögött a felvert porban megyek, arra gondoljak ebböl mennyi csíszolja most a hengerfalat......?
Kérdezz meg néhány szerelőt, ők mit gondolnak róla. Lehetőleg ne olyat, akinek érdeke fűződik hozzá, hogy eladja a K&N-t.
Eddig összegyűjtött infóim alapján: ha versenypályára mész, s már annyira jó vagy, hogy legjobb köridődet kívánod megdönteni, s a légszűrő a legszűkebb keresztmetszet, mert már van sportrendszered (vagy csak slip-on & katalizátorod is ki van iktatva), akkor vedd meg, DE takarítsd is rendesen/rendszeresen.
Ha utcán használod leginkább, a gyári szűrőnél nincs jobb.
utóirat: Én nem vennék sportszűrős utcai motort senkitől sem.
Egy szakértői választ szeretnék kapni tőled, van egy FZ6S gépem 2006-os sportlégszűrőt szeretnék tenni bele K&N. Kell-e állítani valamit, vagy károsítja e a gépet. A választ előre is köszönöm!
Nem is igazán erre értettem... hanem (sajnos figyelembe kelll vennünk hogy mivel Abszurdisztánban vagyunk) vázolok egy lehetséges eseményt:
Mondjuk jobbra tartési kötelezettségednek eleget téve haladsz, majd sávolt váltanál, ki is teszed az indexet, hátratekintesz, megkezded a sávváltást, amikor egy jólmenővállalkozóapukapicifia hátulról szépen neked rongyol.
Te (vegyük a jobb esetet) csak repülsz egyet, miközben a "Jéé, látom a házunkat!" harci kiáltással próbálod meg megtisztítani a gyalogosoktól becsapódásod GPS koordinátáit.
Ekkor ugye rendőrt hivtok (mondom legjobb eset) aki megállapítja (amikor ugye keresi az indexet, amit Te váltig állítasz hogy használtál) hogy itten bizony nincsen index meg "E" betű staöbbi..... és akkor kezdődik a cirkusz...
de annak is csak akkkor van értelme ha esetleg a leállításkor nyitva maradnak a kipufogó szelepek és akkor párás levegő eljuthat a hengerig de ez is olyan szánalmas dolog már mi kárt tehetne...