Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm szépen az infót ,én is felszereltem,nekem is gyorsabban villog ami engem sem zavar, de van beépítve az enyémhez egy ellenállás ami ha hosszabban bekapcsolva hagyom melegszik!
Ez már picit zavar de remélem nem éri károsodás ez miatt!
Sziasztok Yamahások!

Zsubaby ha nicked Zsuzsanna nevet takar akkor boldog névnapot

REDFAZER: nagyon szép a motorod .
Nekem a yamahák közül ez és elődje a kedvencem
Három kérdés:
-Van valami "értelme" a kormány alatti "kopoltyúnak" a fejidomon?
-Lehet "eke" idomot kapni hozzá
-Tudod állítani az első futóművet a kormánytól
Igen, tudom, hogy túramotorokon ritkán állítják, de akkor is
Sziasztok Fazer Tulajok!

Sajna csak most találtam az oldalatokra, mikor 1 kis segítségre szorulok.

Lenne 1 problémám a kis 400-as Fazer hűtőjével. Cserére érett. Ha valaki tud forrást, ahonnét olcsón (gyári ár alatt) tudnék szerezni, azt nagyon megköszönném.

Eddigi infóim szerint a 600-as és 400-as kisöccse ugyanolyan hűtővel van felszerelve, tehát valami olyan Fazer hűtő kellene, ami rámegy.

Megköszönném, ha valaki tudna segíteni a problémámon. Szeretnék minél hamarabb újra az úton lenni!

Mail a legcélszerűbb: jozsef_karacsony@yahoo.com

Köszönöm mégegyszer!

Széles utat, olcsó benzint!
Gaga, Bálint!

Ezekszerint nem csak a Fz6 csinálja. Kipróbáltam az R6-ot és az nem csinálja. Pedig ugyanaz a blokk.
( ez nem igaz egy-két dolog más rajt)
Szóval leszedtem a kuplungtartót egy picit eltoltam a kormány közepe felé. A lényeg ,hogy más pozicióba kerüljön fel, lehet próbálkozni a csavarok lazításával vagy meghuzásával is.
Egy nagyon picit még mindig rezeg, de sokkal jobb lett. Talán azzal is lehetne próbálkozni hogy valamit rátekerünk a kormányra ( valamilyen szigetelő anyagot) ami elnyeli a rezgéseket.
Van olyan szigetelő szalag, ami kicsitt vastagabb, de olyan mintha textil lenne. A kábeleket szokták betekerni vele.
gaga, Laci,

az én Kawa ZX-6-osomon is rezgett a kuplungkar 9000 rpm környékén, de mára magától abbahagyta...
Szia Laci!

Félisten vagy de isten lehetsz, ha megmondod, hogy kell orvosolni.
Az enyém is rezonál rendesen!
Help!

Gaga
Sziasztok.
Egy érdekes dolog.
Már korábban irtam, hogy az FZ6-omon 8000-es fordulat környékén rezonál valami.
De olyan erös fémes hangot ad ,hogy sisakba simán hallom, a menetzaj és motorhang ellenére.
Kipróbáltam egy másik FZ6-ot az is dettó ugyanazt csinálta. De most rájöttem mi rezonál!
A kuplungkar rezeg!!!!!!!! Röhej!!!! Megnyugodtam hogy nem a blokkból jön.
Azóta orvosoltam a bajt, ugyhogy minden sirály!!! Jó motorozást hétvégére!
Csepanyi!

Dannyék forgalmaznak műszerfalat, írj neki egy mélt, és bizti küld infot. Sajna ma nincs gépközelben.
Szia Csepanyi!

Igen, nekem ledes indexeim vannak. Igaz, hogy gyorsabban villog, de engem mondjuk nem zavar.

Amúgy egy relét kell betenni és akkor ugyanúgy működik.
Sziasztok használ valaki ledes indexet?
Csak azt szeretném tudni hogy nem kell kicserélni semmit,pl relé ha ledes indexet rakok fel?
Hú az szuper lenne! Miért más a csatlakozója?
Lehet hogy mégis különbség van az s es és n es verzió között?
Szóltam egy cimbinek, ő vett nemrégen egyet és annak más a csatlakozója, hátha eladja neked. De nem tudom azóta mi lett a műszerfal sorsa.
Ha a kipuf nem az ülés alatt van akkor miért nincs ott hely?? Mi van ott???
Nekem még elfér alatta a szerszámkészlet, izzókészlet, elsősegélydoboz és a riasztó. Még egy cula is.
Sziasztok!
Ha valaki tud FZ 6 -hoz használt műszerfalat vagy újat jó áron,légyszi szóljon mert nagy szükségem lenne rá!
Előre is köszönöm!
Ami még hátrány, az ülés alatt semmi nem fér el. Nem nagy dolog, de bosszantó. Egyébként egy k..va jó motor, természetesen műszaki hiba semmi, mert ez is YAMAHA. Tuti a gép, ha valaki beruház egy ilyenre, nem bánja meg.
Egyébként városban is tutin lehet terelgetni, sem a súlyát, sem a 190-es gumit nem lehet érezni, pedig nekem a régin csak 160-as volt. A fogyasztás nekem azért tűnt soknak, mert ennél 18 literes tank van a 6,5 literes étvágyhoz, a régin 22 l tank volt a 4-5l-es étvágyhoz. Az FZS-nek kétszer ekkora volt a hatótávolsága.
Ami nekem a legfurcsább rajta, hogy az 1-es sebesség igen hosszú. Érzésre és a motor hangját hallva úgy éreztem, nem gyorsul jobban mint egy hatszázas. Csak mikor a km órára nézek, akkor látom, hogy mégis. A hátsó ülés egyértelműen kényelmetlenebb, mint a régi fézeren. Nem az ülőhelyzet miatt, hanem az ülés keménysége miatt. Feleségem is, lányom is panaszkodott. Ez az első ülésre csak részben igaz, azért nem tragikus. Esőben az utas háta is sáros lehet, mint egy sárvédő nélküli montin. Most 2hónapos +1 hetes a moccó, 3940 km van benne.
sztem abszolút korrekt, én is 5,5 körül járok asszem az fz6-tal - bár már régen számoltam utána. ilyen benzinárak mellett kicsit fáj a számolás
A fogyasztása 5,8-6,4 liter nyugodt túratempónál, amit eleinte sokalltam, de mások véleménye szerint ez normális. (persze a túrázók is néha megküldik a gépet, nem?? ).
mire gondolsz konkrétan? minden motornak megvannak a furcsaságai, ettől van egyéniségük..
Az FZ 1-el nagyon elégedett vagyok, nem bántam meg. Van 1-2 apróság, ami "furcsa" rajta, de egyébként tuti.
mármint nem két személlyel, henm utasnak milyen
apropó, hogy muzsikál az fz1? meg vagy elégedve? két személlyel milyen? mennyi km-t pakoltál bele eddig?
átlagban jobb vagy mint egy átlag alsó-középkategóriás autó 10,69 kg/le (téged nem számoltalak)
De meló után változnak a paraméterek: 199 kg+én rábizva 150 pacira. Igy már tetszetősebb a km falás nekem is.