Köszönöm szépen az infót ,én is felszereltem,nekem is gyorsabban villog ami engem sem zavar, de van beépítve az enyémhez egy ellenállás ami ha hosszabban bekapcsolva hagyom melegszik!
Ez már picit zavar de remélem nem éri károsodás ez miatt!
Zsubaby ha nicked Zsuzsanna nevet takar akkor boldog névnapot
REDFAZER: nagyon szép a motorod .
Nekem a yamahák közül ez és elődje a kedvencem
Három kérdés:
-Van valami "értelme" a kormány alatti "kopoltyúnak" a fejidomon?
-Lehet "eke" idomot kapni hozzá
-Tudod állítani az első futóművet a kormánytól
Igen, tudom, hogy túramotorokon ritkán állítják, de akkor is
Sajna csak most találtam az oldalatokra, mikor 1 kis segítségre szorulok.
Lenne 1 problémám a kis 400-as Fazer hűtőjével. Cserére érett. Ha valaki tud forrást, ahonnét olcsón (gyári ár alatt) tudnék szerezni, azt nagyon megköszönném.
Eddigi infóim szerint a 600-as és 400-as kisöccse ugyanolyan hűtővel van felszerelve, tehát valami olyan Fazer hűtő kellene, ami rámegy.
Megköszönném, ha valaki tudna segíteni a problémámon. Szeretnék minél hamarabb újra az úton lenni!
Ezekszerint nem csak a Fz6 csinálja. Kipróbáltam az R6-ot és az nem csinálja. Pedig ugyanaz a blokk.
( ez nem igaz egy-két dolog más rajt)
Szóval leszedtem a kuplungtartót egy picit eltoltam a kormány közepe felé. A lényeg ,hogy más pozicióba kerüljön fel, lehet próbálkozni a csavarok lazításával vagy meghuzásával is.
Egy nagyon picit még mindig rezeg, de sokkal jobb lett. Talán azzal is lehetne próbálkozni hogy valamit rátekerünk a kormányra ( valamilyen szigetelő anyagot) ami elnyeli a rezgéseket.
Van olyan szigetelő szalag, ami kicsitt vastagabb, de olyan mintha textil lenne. A kábeleket szokták betekerni vele.
Sziasztok.
Egy érdekes dolog.
Már korábban irtam, hogy az FZ6-omon 8000-es fordulat környékén rezonál valami.
De olyan erös fémes hangot ad ,hogy sisakba simán hallom, a menetzaj és motorhang ellenére.
Kipróbáltam egy másik FZ6-ot az is dettó ugyanazt csinálta. De most rájöttem mi rezonál!
A kuplungkar rezeg!!!!!!!! Röhej!!!! Megnyugodtam hogy nem a blokkból jön.
Azóta orvosoltam a bajt, ugyhogy minden sirály!!! Jó motorozást hétvégére!
Ha a kipuf nem az ülés alatt van akkor miért nincs ott hely?? Mi van ott???
Nekem még elfér alatta a szerszámkészlet, izzókészlet, elsősegélydoboz és a riasztó. Még egy cula is.
Ami még hátrány, az ülés alatt semmi nem fér el. Nem nagy dolog, de bosszantó. Egyébként egy k..va jó motor, természetesen műszaki hiba semmi, mert ez is YAMAHA. Tuti a gép, ha valaki beruház egy ilyenre, nem bánja meg.
Egyébként városban is tutin lehet terelgetni, sem a súlyát, sem a 190-es gumit nem lehet érezni, pedig nekem a régin csak 160-as volt. A fogyasztás nekem azért tűnt soknak, mert ennél 18 literes tank van a 6,5 literes étvágyhoz, a régin 22 l tank volt a 4-5l-es étvágyhoz. Az FZS-nek kétszer ekkora volt a hatótávolsága.
Ami nekem a legfurcsább rajta, hogy az 1-es sebesség igen hosszú. Érzésre és a motor hangját hallva úgy éreztem, nem gyorsul jobban mint egy hatszázas. Csak mikor a km órára nézek, akkor látom, hogy mégis. A hátsó ülés egyértelműen kényelmetlenebb, mint a régi fézeren. Nem az ülőhelyzet miatt, hanem az ülés keménysége miatt. Feleségem is, lányom is panaszkodott. Ez az első ülésre csak részben igaz, azért nem tragikus. Esőben az utas háta is sáros lehet, mint egy sárvédő nélküli montin. Most 2hónapos +1 hetes a moccó, 3940 km van benne.
A fogyasztása 5,8-6,4 liter nyugodt túratempónál, amit eleinte sokalltam, de mások véleménye szerint ez normális. (persze a túrázók is néha megküldik a gépet, nem?? ).
Ez már picit zavar de remélem nem éri károsodás ez miatt!