Tudna valaki segítteni a következő kérdésben?
Az alsó villahíd és a lámpatartó konzol között van valami köztes tartó darab vagy egyenesen a villahídhoz van fogatva a lámpatartó test?
N-es verzióról van szó.
Köszi
Náluk kicsi szél meg verő fényes napsütés plusz vissza kaptam a forgalmim is már szerdán tekeregtem is . Találkoztam a sünnel aki elvette nézett rám érdekesen szerintem nincs vége a dolognak kettőnk között de már szereztem pár adut én is
Ki tud nekem segíteni aki Yamahában szervizben van?
Vázszám alapján szeretnék lekérdezni egy motort az előéletéről!
Hogy valós e a km, volt e törve....etc.
Rendben, szerintem marad az elöl egyel kisebb. Freemelpeti szerint is az elehendő.
Viszont Te "Brutális" lehetsz. Egy ezres gépet nyomatékosítani...
A lánc kérdés függőben maradt. Érdemes venni egyel erősebbet?
( 100 Le-ig helyett a 130 Le-ig) Árben néhányezer Ft a különbség, de nem tudom, hogy tartósságban visszakapom-e...
Szoval van egy Micron magasszerelesu dobom (fel van emelve az ules melletti reszre), viszont azon gondolkodom, hogy talan en megis boldogabb lennek, ha lent lenne a dob ahol az eredeti is.
Nem igazan talaltam hozza osszekoto csovet, plane nem "emberi" aron, az eredeti dobomat viszont ezert nem vagdosnam szet. Tudtok valaki szakit otthon, aki esetleg foglalkozik ilyennel? (remelem ertheto voltam, tehat egy kesz dobot kellene felkalapalni a mocira, minden szerelvenyek meglete nelkul ) Kb. mit kostalhat ez a dolog?
Ha csak előre raksz 1-el kevesebb fogú lánckereket akkor az még teljesen a normában van.A kereket is hátrább lehet tolni annyival hogy ki tudd spanolni a láncot.
A régi FZR1000 masinériámat úgy jártam mindenhova hogy hátul 54-es lánckerék volt a szintén negyvenakárhányas helyett.Nem ment 200 fölé (ami nem is érdekel)de iszonyatosan gyorsult.
Köszönöm. Már csak annyi a kérdés, hogy a láncméret ebben az esetben (is) maradhat a gyári?
Láncot érdemesebb egyel erősebb változatban venni? ( 130 Le-ig)?
nekem van tapasztalatom róla, utcán ill néhai pályázásra tökéletes az egyel kisebb elől,,,,
a 2 lánckerék variálása nem utcára alkalmas, csak pályára....
Kerekezni még csak véletlenül sem akarok. Nem szokásom, no persze nem is nagyon tudnék.
Viszont a dinamikusabb gyorsulásért áldoznék a végsebességből.
Cirka 140-170 Km/h-nál nem szoktam gyorsabban menni, ezidáig a 2 év alatt kettő alkalommal ( kíváncsiság) léptem át a 200 km/h-s sebességet ( óra szerint). Hogy őszinte legyek nem motivál a gyorsaság...
Hallottam már olyat, hogy csak az kis lánckereken variálnak, ( egyel kisebb fogszám) de erről a megoldásról ( mindkét lánckerék fogszámmodósítás) még nem hallottam tapasztalatokat.
Egyébként ezért is néztem be,hogy akinek win7 e van akkor van asztali háttérkép Akrapovic témában is. itt letöltheti: http://download.microsoft.com/...
TE! EZ a haverom kocsija és motorja! HOl találtad?
együtt voltunk Rijekába a gsxr kupán! 2008ba asszem.
Én akkor gsxf el mentem ! Jó volt pályázni a bocival! :)
Sokan így vitték a motort, vagy dobozos kocsikban. Én voltam egyedül az aki végig ment motorral Rijekáig! Hát volt olyan szakasz ahol 6C fok volt. Hogy ne unatkozzak ipod a fülbe és go!
Spaniferrel kellett lehúzni az elejét,hogy beférjen. Kikötni meg minden!
Most is lesz és szervezi is a Fésvéd.
Szerintem a jövő hét végén már gurul az FZ és akkor válaszolok.Főleg kerekezés végett kell nekem ez az áttétel.Túrázni nem pont ideális (gondolom)mert ez lefarag a végsebességből 20 km/h-t kb.
Az alsó villahíd és a lámpatartó konzol között van valami köztes tartó darab vagy egyenesen a villahídhoz van fogatva a lámpatartó test?
N-es verzióról van szó.
Köszi