Szerintem a hátsóból a foglalatokat az ülés alól eléred.Az elsőt emlékeim szerint alulról középen ki lehet varázsolni.Ha egyszerre égette ki az izzókat akkor mérj egy töltést is.
Sziasztok! Tegnap este jöttem haza munkából és kiégett a hátsó izzók. Most gyors rápillantottam és sehogy se tudtam levenni a burkolatot. Van valami trükkje, vagy vennem kell egy csőkulcsot hogy elérjem a csavart. Ha már itt tartunk az elsőt hogy a legkönnyebb cserélni. Köszönöm!
Nincs külön váltóolaj, a motorolaj egyben váltót is ellátja. Az olajleeresztő csavar a kipufogó leömlök egyesítése körül van a blokk alján, közel az első részénél. Kezelési utasítást tusz letölteni, a keresőbe írd be “ fj1200 manual” és válaszd ki a szabadon letölthető verziót. Sok sikert a géphez!
Sziasztok.segitséget kérnék.vettem yamaha fj 1200 ast,készitem vizsgára,nem tudok olajcserét csinálni.hol kell leereszteni olajat,a másik amit nem tudok,van kúlön váltoolaj.ha igen,leeresztés,feltöltéshogy van.estleg fényképet,videot v.esetlegszerelési utmutatot hol találok.vagy tudna kuldeni valaki
Hello! tudtok megoldást a benzin szint jelző műszer ugrálására? Elég zavaró, mert már elég jelentősen kileng. Köszi! (egyébként tevez valaki/kik valahol, valamikor egy közös FJ gurulást??)
Mint minden hasonló motoron 3 kapcsoló játszik:
Oldaltámasz, üresjelző, kupplung.
Oldaltámasz lent (zárva) + üres nem ég (nyitva) => nincs gyújtás
Oldaltámasz fennt (nyitva) van gyújtás de a kupplung kapcsoló és az üresjelző állapotától függően van vagy nincs start gomb. Ha sebeségbe téve leáll akkor az oldaltámasz kapcsolóköre a gond.
Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni! Faterom FJR-e vacakol! Álló helyzetböl indulásnál leáll... A kuplung karnál lévő kapcsoló tiszta, jónak tűnik, az alsót nem lehet szét szedni.
Valaki tudja, a működési elvet? Összefüggésben van a kettő? Kiiktatható esetleg az alsó kapcsoló? Minden infó érdekel! Közben persze ésszel térképezem fel az alsó kapcsoló csatlakozási pontját, de szeretném tisztán látni, tudni, hogy a kettő összefüggésben van-e egymással.... Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv. A legtöbben CBR és VFR tükröket raknak az FJ-re, de át kell alakítani a bekötését. Én is cseréltem már tükröt, a 2000Ft.-os robogó tükör tökéletesen bevált. Mondjuk ezen is kellett egy kissé alakítani de stabil és nem rezeg. Érdemes körbenézni Ebayen, rengeteg lehetőség van, köztük olyan is ahol táblázatból tudod kiválasztani hogy típus szerint jó-e a bekötés.
Na összeraktam a vasat.
Indul is szépen, de a szabadonfutó elengedi már egyszer-egyszer. Jó hogy szétszedtem ! Az előző összerakásnál bizony komolyan kontárkodott a szakszervizben (!) a szerelő. Levettem ugyanis a karbisort hogy jobban hozzáférjek az indítómotorhoz, és amikor hátrébbhúztam a légszűrőt, akkor lettem figyelmes arra hogy emberünk begyúrta a hővédőlemezt a karbik alá, az összes túlfolyó- és szellőzőcsövet pedig egy stócba a légszűrőház alá. Méghozzá oly módon sikerült neki ezt véghezvinni hogy az egyik túlfolyó és az egyik szellőzőcső fullon meg volt törve. Én meg így motoroztam vele két évig. Tök jó. Veszem le az indítót, hát a töltéskábelt meg befűzte az önindító alá. Csoda hogy nem gyulladt meg.
Nem elég hogy mit műveltek a kábelezéssel, még ez is. Mi lehet még elkö(ve)tve a motoromon amiről nem tudok ?! Soha többé szakszerviz !
Az ABS vacakolás közben, hirtelen felindulásból, vettem egy ilyet: https://www.regulatorrectifier..., de egyébként tökéletes a feszültségszabályzóm. Ha valakinek szüksége lenne rá, akkor csak a fiókban pihen. Ezen felül kitakarítottam, megkentem az első motortartó perselyeket, döbbenetes a változás, sokkal kevesebb a zizegés.
Melyik típus is ? Nem vágom hogy a tiéd benzinpumpás vagy sima, de a leggyakoribb probléma a jeladó tekercs kopása. A legegyszerűbb megoldás a csere.
Van 1 FJ 1100-re való kuplungkarom. Fekete, használva nem volt. Nagytáblás milkáért Budapesten átvehető!
Oldaltámasz, üresjelző, kupplung.
Oldaltámasz lent (zárva) + üres nem ég (nyitva) => nincs gyújtás
Oldaltámasz fennt (nyitva) van gyújtás de a kupplung kapcsoló és az üresjelző állapotától függően van vagy nincs start gomb. Ha sebeségbe téve leáll akkor az oldaltámasz kapcsolóköre a gond.
Szeretném a segítségeteket kérni! Faterom FJR-e vacakol! Álló helyzetböl indulásnál leáll... A kuplung karnál lévő kapcsoló tiszta, jónak tűnik, az alsót nem lehet szét szedni.
Valaki tudja, a működési elvet? Összefüggésben van a kettő? Kiiktatható esetleg az alsó kapcsoló? Minden infó érdekel! Közben persze ésszel térképezem fel az alsó kapcsoló csatlakozási pontját, de szeretném tisztán látni, tudni, hogy a kettő összefüggésben van-e egymással.... Előre is köszönöm a segítséget!
Indul is szépen, de a szabadonfutó elengedi már egyszer-egyszer. Jó hogy szétszedtem ! Az előző összerakásnál bizony komolyan kontárkodott a szakszervizben (!) a szerelő. Levettem ugyanis a karbisort hogy jobban hozzáférjek az indítómotorhoz, és amikor hátrébbhúztam a légszűrőt, akkor lettem figyelmes arra hogy emberünk begyúrta a hővédőlemezt a karbik alá, az összes túlfolyó- és szellőzőcsövet pedig egy stócba a légszűrőház alá. Méghozzá oly módon sikerült neki ezt véghezvinni hogy az egyik túlfolyó és az egyik szellőzőcső fullon meg volt törve. Én meg így motoroztam vele két évig. Tök jó. Veszem le az indítót, hát a töltéskábelt meg befűzte az önindító alá. Csoda hogy nem gyulladt meg.
Nem elég hogy mit műveltek a kábelezéssel, még ez is. Mi lehet még elkö(ve)tve a motoromon amiről nem tudok ?! Soha többé szakszerviz !
Az ABS vacakolás közben, hirtelen felindulásból, vettem egy ilyet: https://www.regulatorrectifier..., de egyébként tökéletes a feszültségszabályzóm. Ha valakinek szüksége lenne rá, akkor csak a fiókban pihen. Ezen felül kitakarítottam, megkentem az első motortartó perselyeket, döbbenetes a változás, sokkal kevesebb a zizegés.