Cső.
A szervizkönyvek nem határozzák meg, de a helyzet az hogy amikor az FJ-k kijöttek ez még nem is volt kérdés. A lényeg hogy amit akkor írtak bele (API SE vagy SF) az ma már nem is forgalmazható.
Igazából SAE 20W40 kéne bele hivatalosan, de azt sem nagyon találni. Ezért (is) tesz bele mindenki 20W50-est
Magyarul rád van bízva. A Motul 3000-et dícsérik minden FJ oldalon...
Dehogy erőtlen. 108Nm nyomatékkal nem lehet ilyen probléma. Összehasonlításképp a 2010-es Suzuki Swift 1.2 motorja 110Nm-t tud...
Én nem váltok fel 5.-be városban, de csak azért mert nem szeretek kapcsolgatni. Simán bírja a lépésben haladást 5.-ben is.
Sziasztok!
Egy 1984-es évjáratú Yamaha FJ 1100-ashoz keresek én tanksapkát illetve az ülés jobb oldali nyitó mechanikáját.
Ha valakinek van ilyen kérem jelezze!
Válaszokat előre is köszönöm.
Az enyém 18/38 fogas. Nagyjából fél literrel eszik kevesebbet mióta lecseréltem a 42 fogast. Szóval valamit számít mégis, bár ez ugye csuklófüggő is. Én nagyon ritkán viszek pl. utast.
Szia!Nekem volt fent elöl 18-as lánckerék,de visszatettem a 17-est,mert két személlyel,dobozokkal megpakolva nem tetszett városi forgalomban,elindulásnál.A fogyasztást nem befolyásolta hosszú távon sem,ugyan úgy 5.5-6 körül volt.
Hi!
Láncszett esetében használ valaki hosszú áttételt?Ha jó látom 18 fogas kis,és 38 fogas nagy lánckerék is kapható.Kisseb motorfordulatnak vannak előnyei... :) De van 15/49 áttétel is!!!!!
Igen, van egy gyári alap vibrációja, az XJ900 Seca is vibrált emlékszem. Sajnos egy idő után kinyírja az idomzatot néhány helyen, de ebben szép hazánk (úttalan) útjai is bőven besegítenek...
Szerencsére a 3CW már nagyon kiforrott változat, nem sok gondod lesz vele az biztos. Hány km van benne ?
Üresben is vibrál a motor,igen magas "Hz-en" .Bridgestone 3-4000 km-es gumik vannak rajta.Amúgy olvastam fj-ről hogy rezonál bizonyos fordulaton,ha 90km-nál behúzom a kuplungot (alapjáraton) már nem csinálja.Szépen együtt dolgoznak a hengerek,szinkron oké,úgyhogy ezzel megbarátkozom nincs mese.Hát a tükröket alig lehet állítani....na, bájos kis masina.Megy mint a golyó,és nem romlik csak úgy el,ezért vettem.
Ez a vibráció üresben is megvan vagy csak menetben ? Ha csak menetben akkor futómű. Első körben súlyoztasd (centíroztasd) ki a kerekeket. Lehet az okozza vibrációt. Vagy ha üt a felni, esetleg a gumi deformálódott. Ez általában a nagyon olcsó gumikkal fordul elő, pl. a Heidenau, Kenda, és kínai társaik. 70 Km/h körül nem szitál esetleg ?
Sziasztok!3cw típusú a paripa.A vibráció 80-90 között jön elő és eléggé erősen zsibaszt.Már az első fék adagolásának az érzékelésébe is bezavar,úgy bizsereg a kezem.90-nél kb 3500 a fordulat,gondolom rövid áttételem van,bár még nem számoltam meg a fog számokat.Az alapjáratot 1100ra emeltem így nincs zörej a blokkból hidegen sem,most szivargyújtó aljzat meg navi kéne rá...
Sziasztok, megvan a vas: 92-es FJ1200 ABS. Hónap végéig lehet honosítani a műszakiját, viszont nem biztos, hogy addigra meglesz a hátsó Spirit ST. Nincs valakinek egy kopásjelen felüli 150/80-16-osa?
A fogyasztás korrekt. Ha jobban belejössz lemegy az 5.5-re is. Milyen fordulaton vibrál ? Mi a váz- vagy motorszámod első 3 karaktere ? Az a típusazonosító. Pl. 1XJ, 3CW, stb.
Sziasztok!Két hete vettem egy fj 1200-est.Első nagymotorom,korábban csak hobbi motorokkal állatkodtam,... :) . Eddig tetszik bár összehasonlítási alap az nem sok.Szal most csak úgy utánna olvasgatok gondoltamMost járok 1000km -nél(Tokaj,Búkk).Fogyi 6,3l.Picit vibrál.
Nálam a gumi biztos többet tud mint én. De egyre magabiztosabb vagyok. Napi 50 km munkába majdnem végig szerpentin. Tegnap lemértem 285 kiló teletankolva.
Én is Sport Demont használok. Nem rossz gumi, de a döglött hátsó telóm miatt idáig nem mertem nagyon döntögetni a gépet. Most cserélem a telót úgyhogy hamarosan kipróbálhatom a gumi határait is...
Ma hoztam el a szervízből a motort, kapott új hátsógumit Pirelli Sports Démon-t. Kíváncsi vagyok mennyire lesz tartós. Az előd is ez volt az utolsó 2-3mm 1000 km alatt eltünt.
A szervizkönyvek nem határozzák meg, de a helyzet az hogy amikor az FJ-k kijöttek ez még nem is volt kérdés. A lényeg hogy amit akkor írtak bele (API SE vagy SF) az ma már nem is forgalmazható.
Igazából SAE 20W40 kéne bele hivatalosan, de azt sem nagyon találni. Ezért (is) tesz bele mindenki 20W50-est
Magyarul rád van bízva. A Motul 3000-et dícsérik minden FJ oldalon...
Ismét keresgélnék ezúttal a gyári yamaha koffer zárát, ami a tartóhoz rögzít vagy akár sérült.dobozt is. Köszönöm.
Én nem váltok fel 5.-be városban, de csak azért mert nem szeretek kapcsolgatni. Simán bírja a lépésben haladást 5.-ben is.
Egy 1984-es évjáratú Yamaha FJ 1100-ashoz keresek én tanksapkát illetve az ülés jobb oldali nyitó mechanikáját.
Ha valakinek van ilyen kérem jelezze!
Válaszokat előre is köszönöm.
Indulásnál erőtlen?Hosszasan csúsztatod a kuplungot?Városban 50-nél hanyadik fokozatig váltasz fel?
csak 130 ló
Láncszett esetében használ valaki hosszú áttételt?Ha jó látom 18 fogas kis,és 38 fogas nagy lánckerék is kapható.Kisseb motorfordulatnak vannak előnyei... :) De van 15/49 áttétel is!!!!!
Szerencsére a 3CW már nagyon kiforrott változat, nem sok gondod lesz vele az biztos. Hány km van benne ?
A fogyasztás korrekt. Ha jobban belejössz lemegy az 5.5-re is. Milyen fordulaton vibrál ? Mi a váz- vagy motorszámod első 3 karaktere ? Az a típusazonosító. Pl. 1XJ, 3CW, stb.