Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hogyne. Nem nagy ügy a cseréje. A probléma az árával van...
Nem nagy művelet.Itt visszaolvasva is találsz leírást hozzá.Le kell venni a tankot és talán egy csavarhúzó is kell hozzá.Természetesen konkrét kérdés vagy felmerülő probléma esetén megpróbálunk segíteni mint mindig.
Sziasztok !
Vákuummembránt cserél már valaki ?
Végre megoldottam a tükör cserét. Vettem univerzális robogó tükröt, és tükörszár-adaptert használva fel tudtam rakni a gyári konzolra úgy hogy annak levágtam az egyik oldalát. Ekkor vettem észre hogy már mókolta az előző tulaj. A jobbosban ugyanis beleragasztott pótmenet volt. Csoda hogy 8 évig kitartott !
Nem akartam Ebayes utángyártott tükröket venni 30e.-ért meg 8e.-ért kínai retket ami 500Km után szétesik. Egyenlőre marad ez. Ha beválik oké, ha nem akkor keresek erősebb megoldást. Első látásra szélesebbnek tűnik mint a gyári, de nem az, meg van mérve. Csak a tükörtest formája csalóka.
96-os svájci FJ1200ABS, 48000 km, új gumi, új láncszett, bukó keret. Ha valakit érdekelne....
Átszámoltam mindent és arra jutottam hogy marad a gyári. Max 2 szezont megyek el az fj-vel. Jó lesz a Pirelli, most is az van rajt, az első jó a hátsó kuka. Arra már tuti lesz annyi rutinom hogy merjek venni egy (drága) motort. Tegnap 50km-er alatt sikerült megetettnem vele 3 dl olajat. Előtte 1000 km-er alatt nem csipegette. 30 éves motornak már nem való a nagy tempó.
Az attól függ hogy milyen típusét akarod felhasználni. Az FJ-be legtöbbször FZR-1000 felnit építenek be, ami a legegyszerűbb megoldás egyrészt mert könnyen beszerezhető másrészt mert ez igényli a legkevesebb átalakítást.
Mennyibe kerülhet egy első hátsó felni csere? Sajna az eredetit is meg kellene tartanom, mert itt nem menne át műszakin más felninérettel.
Esetleg ez?
https://www.r17.hu/termek/2710...

Én éppen ezért váltottam hátsó felnit,mert kicsi a választék,és az sem olcsó....sőt.
Amióta GTS hátsó kerekem van,elfogyott egy Nankang(nagyon gyorsan) most pedig Dunlop Rodasmart 3 van fent.
Mindegyik sokkal nagyobb tudású gumi,nagyjából ugyan azért az árért.
Szeretnék megint tanácsot kérni. Esedékes lassan a gumicsere, tesztek alapján amiket kinéztem egyik se vehető meg 150/80r16-os méretben (michelin pilot road, Bridgestone t30). A Michelin commander II nézeketem, de azt choppetekre ajánlják. Ti mit használtok?
Köszcsi.

Egyenlőre visszarakom 4-esre mert úgy legalább nem billeg mint a vadállat, aztán majd meglátjuk. Most így 3-as fokozaton egyedül is úgy érzem magam mintha egy BMP-t vezetnék...
Én vettem bele egy használt légrugós hátsótagot,meg vagyok vele elégedve,kevesebbe került,mint egy felújítás.
Nekem is az volt a problémám,hogy megterhelve vagy nagyon belengett,vagy nagyon rázott.
Nekem szerintem van.Vagy pilisborosjenőn a yamaha fehérnél biztosan fel tudják újítani.Talán postán is működik a dolog.Úgy emlékszem a cbr 1000 hátsó gátlója kis átalakítással jó bele.Asszem a felső szemnél kell valamit alakítani.
Srácok, tud valaki valami megoldást hátsó lengéscsillapítóra ? Cseredarab, felújítás vagy bármi érdekel. Utassal lekoppan az FJ hátulja és fel is üt. 3-ason van jelenleg, 4-esen meg már annyira pattog mint az állat.
Sziasztok! Fj 1200 ABS-t keresek. Ha tudtok kérlek segítsetek. A VF 750 S mellé szükség van egy kilóméterfalóra :-)
Köszönöm!
Üdv srácok fj1100 igaz mart csak blokk fj
Az elülső világítással mindenki küzd különben. Ez az FJ-k szinte egyetlen tényleg gyenge pontja. Én is gondolkodtam már foncsor vagy teljes lámpatest cserén. Marha gyenge a tompított, a fényszóró meg annyira távolra fókuszál hogy szinte semmit nem látni abból amit megvilágít...
Amikor vettem az volt az egyetlen szempont hogy férjek el a motoron. Ami annyira nem egyszeű mert 130 kg vagyok+ az asszony 60. Nagyon nyonatékos a motor a szerpentineken felfelé se kapcsolgatok vissza. Most hogy kicsit már használtam a kormánnyal nem vagyok feltétlenül elégedett, kicsit méllyen van. Meg sötétben a világítás elég gyatra. Alapjáraton halovány.
Igazából engem sem zavar ha éppen 6 fölött eszik. 32 éves, nagy, nehéz vas. Amikor gyártották még nem voltak elszállva a benzinárak. Ezzel kell számolni. Nem szabad összetéveszteni egy robogóval, meg nem kell vele Café Racerkedni. Ennyi.
Igazából nem zavar a fogyasztása. Lehet egy karbi szinkron is esedékes lenne. De ebben a szezonban csak motorozni fogok vele. Majd októberben eltolom valahova és akkor mindent kicseréltetek rajta.
Megy az lejjebb amint ráérzel hogy hogyan kell vele motorozni. Az enyém 5-7L között eszik. Ha sokat pályázol ilyen tempóban akkor érthető a 8 liter, de nem kell megijedni, nem lesz mindig ilyen sok.
Megvolt az első 1000 km-er. Eddig meglepően nyugis minden, Egyedül a hátsófékgomba ragadt be néha, de egy kis wd 40 megoldotta a gondot. Egy dolog van ami zavar, hogy konkrétan semmit se látok a tükörben annyira keskenyen van. Nagyon nem merem még húzni neki de a fogyasztása közel 8 (volt benn autópálya is 160-180 100km hosszan).
Ez az olaj is tudja a gyári előírást,tehát tökéletesen jó bele.
Ma volt időm elmenni a rendszámért. 4 nap után pöcre indult szivatóval gáz nélkül. Gyors levettem az oldaldobozokat és mentem is vele egy kis kört. Még csak ismerkedünk. Az előző tulaj azt mondta hogy al olajba nincs 500km-er. De azért lecseréltetem pár héten belül. Ő ezt az olajat használta:
Én most járok 100.000 km-nél,Repsol 10W50 olajat használok,5000 km alatt nem kell utántölteni belőle,akkor meg csere,4 l-es kiszerelést szoktam venni,én szűrőt is cserélek mindig.
A XADO-t dícsérik,akik használják,roszabbnak biztos nem rosszabb,mint a többi márka.