Ahhoz már nagyon el kellene menni a hézagoknak.
Valószínűbb, hogy a légszűrő eldugúlt, a szinkronizálás elment. Ha a karbiba durrog az azt jelenti, hogy szegény a keverék.
Melyik FJ?. Milyen benzíncsap? Ha vákumos, nem repedt-e valahol a gumicső? A tanktól a karbiig a gumicső nincs-e összenyomva? A karbi szívócsöveken a gumisapkák rajta vannak-e és zárnak? A karbi membránok éppek? Benzínszint az úszóházban elég magas? Járó motornál a karbi környékét féktisztítóval lefújni. Mi történik? Gyertyaarculat de nem alaojáraton. 10 km gurulás, alapjárat nélkűl motor kikapcs, gyertya ki. Milyen régi a benzín? Pár hetes állás után az ethanolos csoda már eltömíti a fúvókákat. Leállítás előtt ethanolos ki, Schell v-power vagy Aral drága, tanken. (elnézést a reklámért)
Jó szerelést, várom az eredményt!
Szia!
Létezhet hogy a mocimnak azért nincs alapjárata mert elmentek a hézagok?
Karbik tiszták.
És amikor jár vissza durrog a karbikba.
Gyertyák is újak.
Sziasztok! Szelepállító lapka ügyben kérnék segítséget. Olvastam a fórumban található ilyen témájú hozzászólásokat, de sajnos a Metelli-Toyota lapkát nem tudják beszerezni. A gyári árától erős viszketésem lesz, van esetleg vkinek elfekvőben eladó? 270-esből 1db, 275-ösből 4db, 280-asból 1db kellene. Persze ha vki tud beszerezhetőséget, az is oké! Köszi előre is és BÚÉK mindenkinek!
Köszönöm mindenkinek a "milyen olajat használjak?" kérdésemre adott válaszokat.
Végülis Motul 3000 20W-50-et raktam bele.
Én is azt tapasztaltam, hogy ezzel a sűrűbb olajjal hangosabb lett a blokk, pedig pont, hogy csendesebbnek kellene lennie.
Visszatérek a Castrol 20W-50-re, de az meg sajnos olyan híg újabban, mint a víz és kicsit csipegeti is a motor. Jobban, mint kellene.
Más tipusú motoroknál is ugyanerre a jelenségre panaszkodnak a haverok a Castrolnál.
A Castrol 20W-50-hez képest a Motul 20W-50 olyan sűrű, mintha valami hajtóműolaj lenne. Már ahogy a flakonban megrázza az ember, úgyis érezni a különbséget.
Úgyhogy Motul leenged, majd jó lesz a fűnyírókba!
Köszönöm mégegyszer a segítséget!
Végre sikerült szereznem szelep lenyomót.A vezérműtengely kiszerelése nélkül tudok hézagot állítani.Nagy segítség lesz.Ami pedig külön öröm,hogy nem 18 ezer forint volt.Akinek kell most e-bay en van több darab.Odapróbáltam a hengerfejhez és méretpontos szerszám.Öröm lesz használni.
Sziasztok mindenkinek.Egy számomra érdekes kérdés vetődött fel.A szervizkönyvben nem találtam utalást arra vonatkozólag,hogy a hajtókar csavarokat mikor kell cserélni.Más japánoknál (kawa) megadja hogy milyen hosszúságig (nyúlás) vagy hány meghúzás után kell cserélni de fj-nél ilyet nem találtam. Mivel van itthon pár készlet használtan ezért össze tudom hasonlítani a többivel,meg valószínűleg újakat fog kapni úgyis de azért érdekelne. Más. Valaki esetleg tervez komolyabb motorlblokk megbontást az elkövetkező évben? Lehet lesz itt új siklócsapágy meg rendberakott komplett főtengely.Ilyesmi.Valamint keresek a közeljövőben 1200 as ABS változathoz a műszerfal alá menő kábelezést.A többi megvan de ez nincsen rajta sajnos és a három vezetékes kuplung vagy féklámpa? kapcsoló is hiányzik még.
Én Repsol 10W-50 Moto Racing olajat használok,abból a megfontolásból,hogy a léghűtéses motor kevésbé kontrollált hőmérséklet tartományban működik,mint egy folyadék hűtéses.
féktisztítós próbakor semmi változás.
a membránok kérdésesek,van rajtuk elvékonyodás,lukat nem látok,alapjáratba beletud szólni?
https://drive.google.com/open?...
https://drive.google.com/open?...
itt elérhető az angol nyelvű szerelési útmutató:
https://drive.google.com/file/...
Valószínűbb, hogy a légszűrő eldugúlt, a szinkronizálás elment. Ha a karbiba durrog az azt jelenti, hogy szegény a keverék.
Melyik FJ?. Milyen benzíncsap? Ha vákumos, nem repedt-e valahol a gumicső? A tanktól a karbiig a gumicső nincs-e összenyomva? A karbi szívócsöveken a gumisapkák rajta vannak-e és zárnak? A karbi membránok éppek? Benzínszint az úszóházban elég magas? Járó motornál a karbi környékét féktisztítóval lefújni. Mi történik? Gyertyaarculat de nem alaojáraton. 10 km gurulás, alapjárat nélkűl motor kikapcs, gyertya ki. Milyen régi a benzín? Pár hetes állás után az ethanolos csoda már eltömíti a fúvókákat. Leállítás előtt ethanolos ki, Schell v-power vagy Aral drága, tanken. (elnézést a reklámért)
Jó szerelést, várom az eredményt!
Létezhet hogy a mocimnak azért nincs alapjárata mert elmentek a hézagok?
Karbik tiszták.
És amikor jár vissza durrog a karbikba.
Gyertyák is újak.
Végülis Motul 3000 20W-50-et raktam bele.
Én is azt tapasztaltam, hogy ezzel a sűrűbb olajjal hangosabb lett a blokk, pedig pont, hogy csendesebbnek kellene lennie.
Visszatérek a Castrol 20W-50-re, de az meg sajnos olyan híg újabban, mint a víz és kicsit csipegeti is a motor. Jobban, mint kellene.
Más tipusú motoroknál is ugyanerre a jelenségre panaszkodnak a haverok a Castrolnál.
A Castrol 20W-50-hez képest a Motul 20W-50 olyan sűrű, mintha valami hajtóműolaj lenne. Már ahogy a flakonban megrázza az ember, úgyis érezni a különbséget.
Úgyhogy Motul leenged, majd jó lesz a fűnyírókba!
Köszönöm mégegyszer a segítséget!
van esetleg valakinek tank-oldal takaróidom elfekvőben ? Az FJ-men elrepedt a jobb oldali...