Valami alternatív megoldást szeretnék találni a tank-fejidom közti fekete takaróelemek kiváltására. Tudom hogy ABS az anyaguk és könnyű hegeszteni, de az a baj hogy az enyémek már többször voltak hegesztve és mindig szétrepedeznek. Most a jobbos ment szét, a fölső két csavarnál de ripityára törött. Azon agyaltam valamelyik nap hogy egyszer elgurul a gyógyszerem és mérgemben kikalapálom őket vaslemezből...
Persze,igazad van.Nem egyformán gondoljuk a dolgokat.Én napi 5-6 órát ülök motoron.Ennyi idő alatt majdnem horvátországig el lehet menni.Ahhoz képest nem sok az 500 km.Ha meg azt nézem mennyit motorozok hobbiból akkor egy 100 as túra már a milyen jó nap volt kategória.Nyilván amikor alkalmazkodni kell a körülményekhez akkor átértékelődnek a dolgok.Végül is az együtt töltött idő is sokat számít amíg megéled azt ami történik.
Ismerek olyan nagy túragép tulajt akinek a 100 km is elképzelhetetlen távolság úgyhogy szerintem ez az 500 km egy kellemes közepes táv. Nem i lenne nagy dolog, csak hát ismerve az Alföld útjait azért lehet baj valljuk be. Tempózni szinte nem tudtunk mert vagy folyamatos szembeforgalom volt vagy nagyon rázós szakaszon voltunk, és még egy nagyrobogós is volt velünk akit ugye nem illett volna állandóan lemaradásra kárhoztatni.
Jó lett az a rögzítés.Szerencse,hogy az akksi a rossz.A töltés az problémásabb.A távolság szerintem viszonylagos hogy sok vagy kevés.Nekünk az 500 km már nagy távolságnak számít pedig nem az.Ráülsz-mész,leszállsz.Ez a természetes.Meg hogy nem romlik el semmi.
Nincs gond a töltéssel. Megmértem, faszán tölt amennyit kell, se többet se kevesebbet. Kaptam kölcsön egy gondozásmentes Bannert, (köszi Lupus kolléga) azzal gond nélkül megjártam tegnap-tegnapelőtt Kunmadarast. Összesen ~500Km. Örülök, mert a felújítás óta ez volt az első nagyobb táv amit mentem, és az FJ a legkisebb műszaki probléma nélkül abszolválta a távot. Pedig meg lett pakolva rendesen, meleg volt mint a dög, meg ezek az utak... Az 52-essel csinálhatnának most már valamit mert kegyetlen sz*r. Megoldottam a Givi doboztartó merevítését, igaz át kellett fúrnom a kapaszkodót mert oda lett csavarozva a merevítő, de ez volt a lehető legerősebb rögzítési pont ahova köthettem. Meg nem akartam még plusz csöveket meg egyéb tartószerkezetet a már meglévő mellé...
Nem dúsul tőle hanem a már kész keverék mennyisége nő vagy csökken a ki illetve betekeréssel.Kétüteműeknél van úgy hogy a benzinhez a hozzáadott levegő mennyiségét szabályozod.Ott valóban dúsul-szegényedik.
Legtöbbször a blokkra csatlakozó résznél a gumigyűrű pereménél reped el, vagy a felfogatócsavar furatánál körben. A képen bejelöltem. Az én motoromon már maszek, vastagabb savállóból esztergált és mart szűrőház van.
Sziasztok! Fj 1200 szívató bowdent keresek. Tud valaki segíteni? Szerintem minden FJ-be való egyforma,de a motorkód alapján nem tudják azonosítani a Nagyvas motoros boltban.Várom a javaslatokat. Köszi.
Ha valaki fölöslegesnek tartja a nyomatékkulcsos témát, akkor ez az egyik nagyon jó elrettentő példa. Nem véletlenül vannak kitalálva ezek a nyomatékhatárok...
Nem repedt meg a szűrőház amikor utoljára felraktad ? FJ betegség ! Nagyon gyenge anyagból van és k**va könnyen elreped ha egy kicsit is túl van húzva. Itt a fórumon már többen is megjártuk vele...
Sziasztok! Eladó az FJ-m. 1990. Érd.:20/4984429, Foglalkozni kell vele, ideiglenesen kivonva. Kuplung ami necces, többi rendben. Új akksit teszek bele, ha érdeklődő van, mert most nem indítható.Képet kérésre. Köszi.
Jász-Plasztik JPMoto 14Ah.
A csészén nem látok hibát,a szűrő betét,és gumi tömítések ujjak.