ha betekerem tövig az alapjárat csavart akkor,azt csinálta hogy beindult 3000-es fordulatron és leesett 1000-re
és ezt csak melegen tudta,de akkor már nagyon nyitva van a folytószelep,nem szoktuk ennyire nyitni
A fojtószelepek nyitását szabályzó csavarral be tudsz állítani magasabb alapjáratot?
Nem lehet,hogy egyszerűen csak kirázódott a csavar?
Ez magyarázná,hogy miért tűnt el teljesen az alapjárat egyik percről a másikra....
A szelepfedél lefogató csavarok alatt van egy gumi alátét,gondolom épp a hőtágulás miatt.Lehet hogy nem ártana újakat beszerezni,mert ha megkeményedik,nem látja el a feladatát.
Egy kis paszta nem árt amúgy,én kentem alá fekete szilikont,egész vékonyan,a tömítés szelepfedél felőli oldalára,nekem sehol sem látni olajfolyást,porszáraz a blokk,pedig néha levettem a szelepfedelet a hengerfej felújítás után,ellenőrzés miatt.
Én tavaly cseréltettem szelepfedél tömítést Yamaha szervizben, de már most szépen látszik a lefogatócsavarok fejénél az olaj. Nincs esetleg deformálódva a szelepfedél ? Különben én is elég trágárul beszélek, a te szerelőd viszont inkább tróger lehet...
Nem tudom ti hogy vagytok a mocival, de mindig van rajta egy "kis" szerelnivaló??? És mindig ugyanaz ???
Az előző szerelőm trágár volt, és még mindig hozzuk helyre a hibáit. Nem elég hogy a tömítésszett felét behúzta, és a felét se rakta bele...már csak a hézagolólapkákat kell cserélni ( sörösdobozból vágott bele, de felszámolt 4000-et darabjáért.. )
Végre nincs olajfolt, erre MEGINT a szelepfedélnél szivárog, és füstöl. Mit csinálok rosszul, hogy egy év alatt már a harmadikat cserélem??? Magas lenne a 4000-es forulatszám amin megyek ??? Vagy használjak pasztát? Iritáló vezetni, úgy hogy az arcomba füstöl a blokk...
Az indexrelém megadta magát,de nem tudom,hogy hol is található az FJ1100-en.Szerelőhöz nem szeretnék fordulni ha valaki tudja hogy mely részen található a mocin,hát nagyon meg köszönném .Köszi a segítséget!
Gázadásra torpan,melegen gázadással sem indul.
és ezt csak melegen tudta,de akkor már nagyon nyitva van a folytószelep,nem szoktuk ennyire nyitni
Nem lehet,hogy egyszerűen csak kirázódott a csavar?
Ez magyarázná,hogy miért tűnt el teljesen az alapjárat egyik percről a másikra....
Egy kis paszta nem árt amúgy,én kentem alá fekete szilikont,egész vékonyan,a tömítés szelepfedél felőli oldalára,nekem sehol sem látni olajfolyást,porszáraz a blokk,pedig néha levettem a szelepfedelet a hengerfej felújítás után,ellenőrzés miatt.
Az előző szerelőm trágár volt, és még mindig hozzuk helyre a hibáit. Nem elég hogy a tömítésszett felét behúzta, és a felét se rakta bele...már csak a hézagolólapkákat kell cserélni ( sörösdobozból vágott bele, de felszámolt 4000-et darabjáért.. )
Végre nincs olajfolt, erre MEGINT a szelepfedélnél szivárog, és füstöl. Mit csinálok rosszul, hogy egy év alatt már a harmadikat cserélem??? Magas lenne a 4000-es forulatszám amin megyek ??? Vagy használjak pasztát? Iritáló vezetni, úgy hogy az arcomba füstöl a blokk...
Az indexrelém megadta magát,de nem tudom,hogy hol is található az FJ1100-en.Szerelőhöz nem szeretnék fordulni ha valaki tudja hogy mely részen található a mocin,hát nagyon meg köszönném .Köszi a segítséget!
nekem is szükségem lenne egy ilyen adapterre-