Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A karbin a négy vékony gumicső is tulfolyó,meg a két vastag is?
A motorom csak szívatóval hajlandó,beindulni üzemmelegen is.
Gázadásra torpan,melegen gázadással sem indul.
az én fj1200 -esemen,jobbankilóg a középső luk így nem tud nekifeküdni a tányér.
Nem ??? Az enyémre tökéletes ! Biztos jót küldött ??? Fj 1100 tól Fjr 1300 ig irja...
megjött az átalakító de nem jó az enyémhez.
Meg van egy olajszivárgásom is a szüröház alol,pedig már tömítövel is megkentem az oringet.
Fölül végig forog.
Durrogás és/vagy fuldoklás 2000 fölött van ? Magas fordulaton kisimul vagy kihagyogat ? Meddig tud felpörögni ?
és gázadásra is torpan2000-ig
ha betekerem tövig az alapjárat csavart akkor,azt csinálta hogy beindult 3000-es fordulatron és leesett 1000-re
és ezt csak melegen tudta,de akkor már nagyon nyitva van a folytószelep,nem szoktuk ennyire nyitni
A fojtószelepek nyitását szabályzó csavarral be tudsz állítani magasabb alapjáratot?
Nem lehet,hogy egyszerűen csak kirázódott a csavar?
Ez magyarázná,hogy miért tűnt el teljesen az alapjárat egyik percről a másikra....
2000 fölött már kezd élni a motor,de alatta fullákol.
egyálltaán nincs alapjárat,légszűrők sport légszűrők.mind a 4 alapjárati rendszer eltud dugulni?
Légszűrő tiszta ? Ha igen akkor az alapjárati fúvókáknál kéne kezdeni a kutakodást. Mekkora volt az alapjárat ?
fj 1200-nél nincs alapjárat,tudnátok segíteni a karbin mi dugulhatott el?
Jogos ! Nem mindegy hogy miként becézgetem a kontáromat ! Ránézek.. Meg lassan aktuális már a szelephézag állítás is.. 2 in 1 !
A szelepfedél lefogató csavarok alatt van egy gumi alátét,gondolom épp a hőtágulás miatt.Lehet hogy nem ártana újakat beszerezni,mert ha megkeményedik,nem látja el a feladatát.
Egy kis paszta nem árt amúgy,én kentem alá fekete szilikont,egész vékonyan,a tömítés szelepfedél felőli oldalára,nekem sehol sem látni olajfolyást,porszáraz a blokk,pedig néha levettem a szelepfedelet a hengerfej felújítás után,ellenőrzés miatt.
Én tavaly cseréltettem szelepfedél tömítést Yamaha szervizben, de már most szépen látszik a lefogatócsavarok fejénél az olaj. Nincs esetleg deformálódva a szelepfedél ? Különben én is elég trágárul beszélek, a te szerelőd viszont inkább tróger lehet...
Nem tudom ti hogy vagytok a mocival, de mindig van rajta egy "kis" szerelnivaló??? És mindig ugyanaz ???
Az előző szerelőm trágár volt, és még mindig hozzuk helyre a hibáit. Nem elég hogy a tömítésszett felét behúzta, és a felét se rakta bele...már csak a hézagolólapkákat kell cserélni ( sörösdobozból vágott bele, de felszámolt 4000-et darabjáért.. )
Végre nincs olajfolt, erre MEGINT a szelepfedélnél szivárog, és füstöl. Mit csinálok rosszul, hogy egy év alatt már a harmadikat cserélem??? Magas lenne a 4000-es forulatszám amin megyek ??? Vagy használjak pasztát? Iritáló vezetni, úgy hogy az arcomba füstöl a blokk...
Üdv ! A fejidom bal oldalában van a vázon a váznyak körül. Kis fekete doboz, általában 41R-71 felirattal.
Sziasztok!

Az indexrelém megadta magát,de nem tudom,hogy hol is található az FJ1100-en.Szerelőhöz nem szeretnék fordulni ha valaki tudja hogy mely részen található a mocin,hát nagyon meg köszönném .Köszi a segítséget!
Köszönöm!!! Meg is rendeltem.
Szia ! Adom a linket ! ( bocsi a megkésett reakcióért..
szia!
nekem is szükségem lenne egy ilyen adapterre-