Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ki akaorm venni a fojtást a 125 ből de kéne egy másik dob amit szét lehet gányolni..tud vki elfekvőben egyet? (95 ös a gép) V hol van kifejezett dt bontó? v hol máshol tudnék szerezni ?
Pityu9!az én DT 125öm se pörög fel 8ezernél jobban...több helyen is hallottam h 2 fajta gyujtás van ezekben...ami kiengedi 12ezerig(ami általában szokott lenni a DT-knél) és ami 8ezerig...
nemtom h mennyi igaz ebből mert annyira nem vágom a helyzetet!
na csumi
Pityu9!az én DT 125öm se pörög fel 8ezernél jobban...több helyen is hallottam h 2 fajta gyujtás van ezekben...ami kiengedi 12ezerig(ami általában szokott lenni a DT-knél) és ami 8ezerig...
nemtom h mennyi igaz ebből mert annyira nem vágom a helyzetet!
na csumi
nekem is van vadoc ismerösöm ö se igen vigyáz rá, de birja, már rég szétesne ha nem yamaha lenne szvsz (csak ez most kurva elogult volt nah de valljuk be sokkal jobban irják mint simo vgy gagyi fosok:D)
mikorihoz van? (mert semmit nem töltött be) gondolom régi...
engem 2003-ashoz érdekelne müszerfal, mindkét fele!
szval én azt állapítom meg hogy a motorjára nem tud vigyázni mert a simsont mindig szerelni kellett neki most meg ugye japán gép és ezt nem kell.... mi a véleményetek?
Központi teló alsó csapját hogyan lehet kiszedni?
Mikuni 28 as torokátmérővel eladó.

Dt 125 első teló eladó

Fesszabályzó

Power elektromotor

Gázbovden

Ezenkivül gyújtás alaplap+lendkerék, hengerfej, kuplung, váltó, blokköntvények első fék kompletten(tárcs nélkül) és ami még maradt.

Ha kell valami irjatok E-mailt: szabadospeti@parisat.hu
nah srácok jön egy-két érdekesség: ismerősöm nem rég vett Yamaha DT 125 R -t (1994) idáig hűde fasza volt mondjuk mostis nagyon fasza csak az a gond hogy csak motorikusan... ha elzárja a csapot szivárog a benzin, km óra nem megy mert a meghajtó szar (ez a 2 dolog nem volt bontóba, direkt DT bontóba) fordulatszámmérő spirál 2 volt szakadva szerintem ez még a legorvosolhatóbb dolog jah meg olyan gond van hogy a köszponti teló nyikorog meg ha már ráül akkor is(szerintem azé van mer 80al megy főldúton 2személlyel) mer amikor én vittem az enyémmel ott ordibált hogy halaggyunk má... szerintetek mi lehet a központi baja?
Az 50-es Simson 3,7LE a 70-es meg 4,5LE! Az én 60-as 4 felömlősöm 6LE! De a 80-as DT-be jóval körszerűbb technikák vannak úgy mint reed szelep, tirisztoros gyújtás, rezonátoros kipufogó, 5 felömlő, külön olajozás, vízhűtés meg ugye nagyobb karbi!
MIKUNI! Az gyári! Nekem is az van rajta!
A 80as dt 7kW-os! Az 10le felfelé kerekitve!(Forgalmiában van)
Egy simson meg 2,4le. Csak hát azért a nyomaték meg a beömlők, kiömlő és a membrán dob annyit a dt-n jah és a vízhűtés! Mert nem melegszik annyira fel mint a léghűtéses gép és nem veszit erőt.
A 180as runnerem volt 23le és az 100ig ugy ment a km/h mutatója mint most a dt-m fordulatszámérője 7000ig 3.-ban. Egy gyári 125ös cross kb 35-40le között van! De akkor nagyon tipp topp!
Igen.
JJAH egy kérdés 93-as DT 80 LC2-n milyen márkáju karburátor van gyárilag?
Mert az enyémen MIKUNI de adatokat nem tudok mondani. Ez gyári?
Elöre is kö szi......
Háát ez a dt izzó kipufogóval elég érdekes ! Na mind1 én csk autón láttam élöben izzani a leömlöt!
De akkor ott nagyon gázvan szerintem !
Ez mind igaz, de ha a kipu vörösen izzik (ami valljuk be nem normális), a dugó olyan hőterhelést kap, hogy kiolvad(hat) a közepe! Értelem szerűen ott ahol az égés hője a legnagyobb!
csak a kételkedőknek:
az alu 650 fok felé olvad el a vas ilyen hőfokon szépen izzik már
kipufogófüst 800 fok felé van
amúgy a dugónak sima üzemben is el kellene olvadnia mert robbanáskor minimum 2000fok van a hengerben, de nem teszi
gondolom hűthet rajta valamennyit a bejövő levegő és a henger hűtése sem véletlen van

aki még így sem hiszi járjon utána...............
köszi a cikket.
nekem van szerelési könyv szkennelt netről szedtem de jobb minőségű mint ami régebben volt
német nyelvű
http://dt80.wz.cz/ ott pedig manuál
letoltitek a 3 rar fájlt kicsomagoljátok kb mindegyik rar-ban 50db kép van
Volt egyszer egy ismerősöm aki a komárjával kapcsolatban mesélt ilyen vörösen izzó kipuffrol.
Tőle is csak azt kérdeztem: ha az acél kipuff vörösen izzik kint, akkor az alu dugattyú mit csinál bent? Szerintem elolvad...
Csá!
Lenne valakinek eladó hátsó lábtartója? (87es dt 50hez)
Gratula! Álló helyzetben szétforgatni a motort Ha 10 perc után forrt a víz meg vörösen izzott a kipu akkor ott komoly gond lehet, ezzel én inkább nem dicsekednék!
Netről letölthető kezelési/szerelési könyvről tud valaki?
Köszi a választ nekem nem is a csillapítás miatt kell csak ha ráülök le szállok nem emelkedik vissza teljesen!
Nem használtam a vakut, közeli makrónál nem is érdemes, csak a lámpa kell az autófókusznak.
Ha gyári állítási lehetőség nincs, akkor sehogy. De a rugó előfeszítését növelheted, attól feszesebb/keményebb lesz, de a csillapitás nem változik.
Ezt a rugóstag alján tudod állitani, egy dupla anya, az alsót fellazítod, a felsővel előfeszíted a rugót, amennyire szeretnéd(ajánlott érték: a terheletlen állapothoz képest, amikor ráülsz, kb 30 %-ot ülhet össze a rugóút), majd az alsó csavarral fixálod.