Szasz kiskaldi!
Ha homok meg szalma volt a karbiban akkor lehet, hogy valóban el tömődött a levegő fúvóka de nekem hasonló esetben csak küszködve ment, fulladt meg nem pörgött csak nehezen. Azt viszont eltudom képzelni hogy a szalma szál miatt nem tudott úgy mozogni az úszó ahogy kellet volna és e miatt kevesebb vagy több benyót kapott, bár ha jobban ment akkor szerintem többet kaphatott mint most. A subertel nem játszanék mert az nem befojásol ojan dolgokat amiknek köze lehetett a szalmához meg homokhoz szerintem, de próba cseresznye.
Sziasztok
Keresek Yamaha DT125R-hez hátsó féknyeregtartó konzolt! Ami a kerék tengelyén van vagy komplett hátsó kereket tárcsával nyerggel csövekkel munkahengerrel együtt!
sziasztok.
volna 1 érdekes kérdésem egy 93mas DT 125R-el kapcsolatban.
Ma ugye beraktuk a riasztót és a tiltó szálat is bekötöttük.tank le volt véve indítgattam.koppra kiürült a karbi..aztán összeraktam minden okés.mentem vele 1 kőrt.ha csuma gázt húztam rá csak hörgött nagyed gázt húztam akkor elindult mint 1 álat 7ezernél kicsit durrogott és elkezdett még jobban húzni.idáig 7ezret se nagyon akarta kipörögni terhelés alatt(letudtam annak, hogy szarrá van kopva fúrás dugyatyú, gyűrűcsere) aztán 9ezret is kipörögte .de nagyon idegesített, hogy gázzal játszani kell. karbi le kipucol. na most az úszóházba talált dolgok 1 kis szalma szál xd meg homok. na frankón kipucoltam.
most rendesen megy 7500ig pörög erölködve 8ig és nem is megy olyan jól. mi a rák lehetett vele, hogy akkor meg kipörögte a 9ezret?esetleg álítani kéne a levegő csavaron?vagy a súberen?
Köszi Feri
láttam nála 50ccm-es jogot meg mindent meg nekem a 80as DT-m is nála volt.Bár a japán gépekkel vhogy jobban halad..Mert a japán motorokat jobban szereti és többet foglalkozik vele...De még mindig jobb mint Bajzáth és gyorsabb is sokkal
Fuu, gondolom 4 gyertya (köztük egyet működö mociból szedtem ki) nem szarik be egyszerre Vszinu holnap viszem le Edes-hez. tomaschik, nemtudod foglalkozik-e Edes még "kis"motorokkal?
Hello
Adok egy vitatható témát: Yamaha dt blokk(gyújtása 3bn...) összesen egyetlen egy szikrát ad, utána semmi. Ez igy megy kb minden inditasnal. Otlet mi lehet a hiba?
Tervezek venni egy '90-'95 kiadású DT 125-öst, és arról szeretnék pár információt kapni, hogy mit érdemes vételkor szemügyre venni?
Ha a választ - válaszokat a hegzsolt@yahoo.com email címre küldenétek, hálás lennék.
Ha homok meg szalma volt a karbiban akkor lehet, hogy valóban el tömődött a levegő fúvóka de nekem hasonló esetben csak küszködve ment, fulladt meg nem pörgött csak nehezen. Azt viszont eltudom képzelni hogy a szalma szál miatt nem tudott úgy mozogni az úszó ahogy kellet volna és e miatt kevesebb vagy több benyót kapott, bár ha jobban ment akkor szerintem többet kaphatott mint most. A subertel nem játszanék mert az nem befojásol ojan dolgokat amiknek köze lehetett a szalmához meg homokhoz szerintem, de próba cseresznye.