Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nah srácok jöjjenek a kérdések...
1. gyujtást ráteszem mi az az elektromos valaminek a hangja ami mozdul?
2. azt hiszem nagyjábol automata ezen a szivató, hol lehet állitani mert ugy felpörög első rugáskor hogy az beszarás, elmegy 4-5000ig lazán és az nem tesz neki jot
ha még eszembe jut valami szolok, és köszi előre is!
Itt az uj vasam!
A malossi egy tuningcég, ezzel nem mondok újat. Tuning hengerszettek járatása teljesen eltér a széria motorokétól,nem a tartósság a fő szempont! Egy 80-as Dt-ben is simán kell lenni 12bar-os kompressziónak. Különben ha nem áll be a motor járatás közben,ha húzod neki mint a "barom" akkor szerencséd van,de az élettartama sokkal kevesebb lesz mint egy normálisan bejáratottnak!
Érdekessek ezek az 1000 Km-es járatások, nem azt mondom, hogy hülyeség de az enyémet pl 1 órát kellet járatni 4-5000 között :D Ezt írta a hengerszetthez kapott leírás (malossi). Nem lett rossz a bejáratás mert megy mint állat és a kompresszió is 10 BAR fölött van.
sztem bontóba találsz olcsón.... bár azabaj velük hogy azokat a legtöbbet fúrni is kell meg ilyenek............
cső
mennyibe fáj egy normális henger (125dt)? vmi 70000? Hol lehet beszerezni a legolcsóbban?
Ja és 30-as keverékkel hasznád lehetőleg 1000km-ig,ha van különolajozás a motoron akkor a tankba is keverhetsz egy kis olajat...
Túl alacsony fordulaton sem jó járatni,mert úgy erőlködik a motor! Első 100km-et 4-5000rpm között. 300km-ig már húzhatod néha 6000rpm-ig is,de itt is inkább 4,5000között használd. 300km után már kihúzathatod 7000ig is néha. 500 után már nézegetheted kisidőkre akár a végsebességét is. Ja és az elején 15-30 percenként állj meg pihentetni a motort,ha van vízhőfokmérőd úgy is látod mennyire melegszik!
1000km?
az nekem 2 év intenzív használatnál de inkább 3

88as simsonkámat 8 ezerrel adtam el a múlt év elején
én kb. 500 km után má huznám nekji rendesen
1000 km meg kivárni anyi idö alat elkopik a dugo m,egin
bár 6 ezer fölé kb 150 km után mentem volna
egy 1000km elég !
Legalábbis én a robogomat addig járattam azt mondta a szerelö!
szerintem a dt-nek is elég az 1000-es!
nemrég átesett némi generálon a 80as dt-m
csapágycsere, fúrás+ dugó&gyűrű csere történt
az tiszta sor hogy több olajjal járok eleinte
de meddig kell kímélni a gépet?
mentem vele 10km nagypapi módon 3-4 ezres fordulaton
ma mentem további 25km max 6 ezerig pörgetve
mikor lehet veretni rendesen terepen?
Én ehhez az olaj pumpa témához nem tudok semmit hozzáfüzni mert én már úgy vettem, hogy le volt kötve az olajzás!
Így 40-es keveréket használok!
Olajzáson állítani úgy lehet, hogy a beteszel egy spanolót a bovdenbe, ha esetleg nincs, és azon állítasz, hogy mennyire húzza a pumpát. Van egy ilyen lejtős kiképzés rajta. Nekem fullra van állítva. Így is alig füstöl , max. nagy fordulaton, ha mondjuk hegynek megyek fel. Akkor már azért húzza a csíkot :)
Két doboz van. Az egyik a gyújtásé (kisebb, gumis), a másik a poweré (laposabb, nagyobb).
Sziasztok
A fekete doboz a dt 125-ökön miket vezérel? (Tudom, hogy a powert biztosan, de a gyujtás is teljesen attol függ?)
Srácok!
Ha valakinek esetleg kell 80as Dt blokk..nem az enyém,csak gondoltam belinkelem.
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Én nem értem de hátha segít vkinek!
én szerelővel beszéltem kérdeztem tole hoyg elég-e amit kap olajat azt mondta elégnek kell leneni de lehet lehet állitani ha ugy van, de aztáne nem lett hozzá nyulva mert nem kellett. fogalmam sincs igazábol
állítani az olajozáson hol lehet?
mert ott semmit nem láttam amin lehetett volna bármit is állítgatni
na mégegyszer szóval a csőbol le lehet vágni aki sokalja a tartalékot nekem kb 30-35km
amúgy ki mennyi tartalékot hagy nembiztos hogy egyforma ...le lehet vágnia vbból a csőből nekem kb 30-35km lehet
Nekem mukodik gond nélkul a kulonolajzás. én csak azt használom, még bontatlan a gépem, állitólag lehet állitani az olajpumpánál az olajzás mértékét.
nah bocs elolvastam kicsit magam:D
akkor nemnagyon lehet tologatni....