Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azabaj neki fél millája van max:S
meg nem simson, után ment már az én DT-mmel is meg ment már nagyobbakkal is.
am 4ütemű igaz?
yamaha12591 merre laksz Dágon és hova jársz suliba?
simson után tökéletes!sőt!talán erős is még!bőven egy milla alatt van....
sztem msnezzünk és megebszéljük a részleteteket!ha komoylan érdekli akkor árban is megtunk egyezni....
ok. csak szerény kis info-morzsáimat csepegtettem..
én ugyan ezt mndtam, csak közérthetőbben,ha visszaolvasol, meg fogod látni, hogy nem véletlenül:)
de hát haver ő másabb ember..... simsonja van és már ráköltött a szerelgetésre csak 100at és olyat akar most amibe van is erő.... de nemtudom hova annyi én a 18al is elvok/lennék......
nem gyenge ha most perpill előjönne a zsebemből 1 milla biztos nem 2003 alattit vennék hiába erősebb......
az, hogy azon a fordulaton kezd ideálissá válni a motor vezérlése, a gázlengések.. egy belsőégésű motornak, (de valszeg más tipusúaknak is nemtom) van egyetlen egy ideális fordulatszám-tartománya, de az is elképzelhető hogy egész pontosan van ez meg, amikor a méretezések, az anyagminőség, a membránok, a hőmérséklet, minden pont ideális, az összes többi fordulaton meg úgy megy ahogy ki lehet hozni belőle. a kipufogószelepekkel(2t-4T), (és 4tnél a változó szelepvezérléssel) próbálják meg további fordulatszámokra is ideálisabbá(!) tenni a vasat. (mivel a rezó, a beömlők -2t- adottak ezért csak részben lehet javítani más fordulatokon) szerintem.
valahol olvastam hogy van plusz furat/fúvóka ami a megnövekedett nyomás miatt (4-5-6ezernél) több benzint juttat be
igazándiból én ezt nem találtam meg a karbiban, bár nem szedtem szét fullra
aztán lehet ez is kacsa mint a "póver" szelep
gyárilag 15,de most 18 mert állítottam rajta!és ezzel mi a gond?ha erősebbet akar ako ne dt-t vegyen!ennyi elég már,megy is szépen,nem pörgi szarrá magát mégis rúg rendesen és tol is!nekem nincs gondom vele...lassan 2 éve nálam van,cska nagyobbat vennék!ezalatt a legyagyobb szerelés a gumcisere volt,meg gyertya pucolás 5ezernél!szal baromira megbízható!fasza hibátlan láncszet!ezzel tényleg csak motorozni kellene!de hát """szar gyenge"""""
a régiek sem jobbak,ugyanaz a blokk elárulom
motorszerelő ki tudaj kapn aifolytást ha kell,de így megbízhatóbb.. na ennyi
Már leírtam,amikor a power szelep témában kerstétek az igazságot.
De a akkor mégeccer:

Egy 2t motor, nyomatékgörbéjének a használható része max 3-4 ezer fordulat, nem több.
Ha egy motor lapos nyomatékgörbéjü, mint egy simson, akkor is max ennyi, de mivel nem fororg 6000 nél tőbbet, már gyakorlatilag alapjáratról is húz.
Egy magasabb max fordulatu motor, mint a dt, az sem szélesebb nyomatéksávu,mert az lehetetlen, és mivel vidáman elforog 10 ezerig, nyilván 5000 alatt döglött mint vak bányaló.

Magyarán, a nyomatéksév szélessége nem lehet egy bizonyos szélességnél nagyobb (sőt, minél magasabbfordulatu egy motor, annál keskenyebb a sáv)
de akkor mi az oka hogy 4-5000nél megindul?
ok
bevágom az egészet
Technikai jellegű érdeklődésű emberek számára egy kis információ, hogy ne keveredjen a szezon a fazonnal:
http://mforce.hu/mforce/cikkek...

Talán érdemes tanulmányozni.
elkéstem, már magad is rájöttél.
Ne keressed, ott van az minden vizes dt-ben.
A hülyeséget arra értette hogy csak 4-5000-nél nyitna. Ez a membrán minden egyes ütemnél kinyit egyszer, alapjáraton is, hisz ezért van ott.
ja de az tényleg roszul irtam hogy 4-5 ezernél nyit mert az alapbol nyit
és ilyen sok (talán midegyik) ujabb 2 t be van
ez egyáltalán nem hülyeség !
4 kis mezke van benne de keresek bizonyitékot minnyá
Hát szerintem is valami félreértés lesz.
A membrán viszont nem fordulatszám függö, hanem egy "ajtó", ami minden fordulatnál a motor szivóerejétől kinyilik, majd a süritési szakaszban lezár és csak a henger irányába engedi tovább a beszívott keveréket.
an benne membrán ez pedig a karbi és a henger között van (ilyen a 25-ösbe is van ) lehet ezt érezte barátunk
amikor elér egy bizonyos fordulazot akkor nyit kb 4-5 ezernél"

Ez konkrátan hülyeség, ne terjesszed.
a dt 80-as okba nincs power DEvan benne membrán ez pedig a karbi és a henger között van (ilyen a 25-ösbe is van ) lehet ezt érezte barátunk
amikor elér egy bizonyos fordulazot akkor nyit kb 4-5 ezernél
egyenlőre pihentetem a dolgot mer fater kicsit ideges lett hogy leszedtük a lámpa idomját meg km órát kiszedtük és amikor raktuk vissza beejtüttek az óra alá vhova az 1ik alátétet és nem találtuk meg mer sötét volt fater meg itt pofázott hogy mindek szedem szét ha indul meg mit hobbizok... aszondja elvittük volna szerelőhöz lehet elkér 3ezret de így meg 5-10e-t má majdnem mondtam neki hogy te hülyevagyte balfasz nyomorék 2 csavar miatt kérne plussz el 7et mondom holnap összerakom úgy ahogy volt aszondja ne rakjam össze... tudja hogy úgyis megcsinálnám csak most részegen pofázott és lenézett.... mondjuk nemtudom minek pofázik mer kocsiból rutinon megbukott és az oktatójának 8éve nem volt olyan tanulója aki megbukott... mindegy leszarom holnap úgyis megcsinálom nem hagyom hogy beleszóljon abba amiért én dolgoztam meg:S
Na sztem szedjétek le a kereket és ott nézétek meg azt a bigyót (nem tom minek nevezik) ami átviszi a kerék forgását a spirára, h forogjon! Így kívülről nehéz bármit is mondani, ha szétszeditek bizti látni fogjátok!
Ok. Köszi, nagyon kiváncsi vagyok erre a cuccra.