ahogy mondod a powert tényleg fordítva rakják be és akkor 15le.és a 27le az a maximum amit letud adni a 32lóról annyit hogy baromság lehet rá venni 170es athena hengert és akkor 38le kürül van
természetesen 10 kW, bár már nem folytott!
amugy a 27 loerö is kamu duma, meg erröl a portugálrol sem hallottam semmit, azt tudom h van egy két aproság ami különbözik azt hiszem ausztriába meg svájcba mentek azok, kézikönyvben benne van majd meglesem! egy sportkipufogoval sztem a 25 reális lehet
Hát senkit sem akarok elkeseríteni, de némely országban arra használják a powerszelepet, hogy azzal korlátozzák a motor erejét az előírt mértékűre. Ahogy olvasgattam direkt fordítva rakják be.
A legtöbb amit dt teljesítményröl olvastam 27 le volt, ha jól emlékszem portugáliai kivitel.
A furt henger 32 le-röl csak annyit, hogy ma munkába menet a vonaton halgattam a suhancok ordítozásást, az egyik "mester" azzal vakította a haverjait, hogy kifurkálta a szimó kipuffját, emiatt most több benzint éget el, és simán viszi a 100-at....
350-es 2T? Pl jawa 350, a sógoromnak volt amikor kis szaros voltam, és el voltam ájulva milyen erős(kb27ló). Most meg a 600-as zzr után a dt egy babettának tünt az első köröknél...
na mingyá kimegyek mérek egy véget itt a 6oson:D am az enyém is 20 LE körüli lehet, folytva nincsen, holnap megy eredetiségvizgára a kicsike meg veszek 2 izzot az indexhez, egyet mert kiégett meg egyet mert nincs tartalékom... amugy tudtok valami jo helyet ahol lehetne kapni ehhez egy müszerfalat? (2003-as a lényeg h minden müködjön rajta!) tényleg mennyibe kerülhet kb?
átlag sztem 9-10e -et pörög hát lehet 27 le nincsen de anyinak kéne lennie egy top állapotba lévönek amibe semmi folytás nincs de 130at megy ami 120at megy az nem jóó!putri
Egyébként az új 125-ös DT 13.9LE (10.1kW)-ra van folytva! Mindez azért hogy lehessen vezetni A1-es jogsival! Ha kiveszik a folytást akkor meg 20.5 LE! Az már mellékes hogy 10.1kW-ként helyezik újonan forgalomba később meg kiveszik a folytást, bár mondjuk ez illegális!
a dt megy 130at és 27le.....a 15le abba a power nem rendesen van nem is müködik benne a kipuba van fojtás és az elektronika is egy bizonyos fordulatszám után letilt
a Dt-k nem mondhatni h erőgépek, én személyszerint talunli vettem... egyáltalán megbarátkozni a motorozással de azért még elférne benne egy kis erő, semmi bajom vele de ugy érzem azért nyár végén már lehet h erősebbre nagyobbra cserélem.vmi honda v yamaha de vszinűleg 2T marad.
INI, Köszi a tanácsokat a kuplunghoz.. már majdnem szétszedtük a blokkot..mi is raktunk bele golyót . már érezni h kiemel de még mindig nem eleget vmi átmérőre megegyező stiftel kell még megtoldani ..persze jobb lenne kuplungtárcsát cserélni.. de sok más gondja mellett célszerűnek találta a srác inkább eladni..
!viszont a sajátomhoz érdekelne vmi SPORTKIPUFOGÓ 125-höz..vmi nem gány.. ha tud valaki szóljon (kb ennyit fogok tuningolni rajta:d)!
amugy a 27 loerö is kamu duma, meg erröl a portugálrol sem hallottam semmit, azt tudom h van egy két aproság ami különbözik azt hiszem ausztriába meg svájcba mentek azok, kézikönyvben benne van majd meglesem! egy sportkipufogoval sztem a 25 reális lehet
A legtöbb amit dt teljesítményröl olvastam 27 le volt, ha jól emlékszem portugáliai kivitel.
A furt henger 32 le-röl csak annyit, hogy ma munkába menet a vonaton halgattam a suhancok ordítozásást, az egyik "mester" azzal vakította a haverjait, hogy kifurkálta a szimó kipuffját, emiatt most több benzint éget el, és simán viszi a 100-at....
350-es 2T? Pl jawa 350, a sógoromnak volt amikor kis szaros voltam, és el voltam ájulva milyen erős(kb27ló). Most meg a 600-as zzr után a dt egy babettának tünt az első köröknél...
EMBER !
És 13LE
És ez biztos!
csak EC300
SX 360 stb.
arégiből még egyszerdű de az újból...
akkor nem mentél még normális DT-vel!
nem egy nagy erőgép tényleg de min 22-t lead!
!viszont a sajátomhoz érdekelne vmi SPORTKIPUFOGÓ 125-höz..vmi nem gány.. ha tud valaki szóljon (kb ennyit fogok tuningolni rajta:d)!
akinek nem elég a 125ccm az vegyen 250est esetleg 350es 2üteműt........