Nem akarom elrontani senkinek az adás-vételét, de sztem a 125ös dob nem bizti, h jó lesz az 50-esre, tehát nem bizti, h izmosabb lesz a gép! De kérdezetek meg vmi szakit!
MINDNE DT 2 ÜTEMŰ!EZ IS AZ!egyébkén ta fél milla majdnem elég... nem oskat kell hozzá gyűjtenie!de ha nem nakor nem... sztem ez jo ár lenne érte
na mind1
ugyis jönnke megnézni mások is
Szóval akkor a fúró sem segített..én is amiatt használom néha,mert talán a nagyobb fordulat megoldja az ilyesmit,ha már halvány lila fogalmam sincs miért nem indul.
Az a helyzet,hogy nem sokáig élvezhettem ezt a csodálatos kínai technikát,mert csak egy napot volt nálam.Viszont nálunk szétment a berántószerkezet és fúróval indítottuk,már jártam én is hasonló cipőben,minden oké,de mégsem indul és ha szégyen,ha nem én a fúróval pörgettem fel a főtengelyt.Hatásos volt több motornál is,amit betolni nem lehet.
De még agyalok rajta,talán beugrik valami ezzel kapcsolatban...
Sok sikert!
Stefi021!
Láttam a gépeid között a kis pit szutykot.
A kölkeimnek is ilyen blokk van a krossz motorjában, amit már 2 napja nem tudok beindítani.
Karbi tiszta, membrán egészséges, szikránál ökröt lehet sütni. Henger, dugó, gyűrűk sértetlenek. Állítási lehetőség sem a gyujtásnál sem a karbinál nincs(kivéve alapjárat), még sem bírom bepöccinteni, ha mégis ráharap, akkor 2-3 fordulat után leáll. Benzinszintet próbáltam lejjebb-feljebb, hidegindító spray stb. de se kép se hang.
Nincs valami ötleted /tapasztalatod a kis kinai szarral?
ahogy bement úgy ki is jön
kavics nem dagad be a víztől......
de a vízkőoldót is alkalmazd mert leszedi az esetleges vízkövet mindenhonnan és nagyobb lesz a hely
feltétlen szedd ki mert a réz hűtőt szétszedi a rázkódó kavics
vagy valahová szorítsd be hogy ne mozogjon ha végképp nem jön ki
Köcce a válaszodat ini de ezzel már próbálkoztam!
Sztem az nem vízkődarab hanem igazi kavicsdarab!
Ha ráztam akkor jött egy kevéske ki de a cellálba benne maradt és még dróttal sem bírtam kipiszkálni
Hello!
Lenne egy fontos kérdésem!
Van egy Dt125Lc2-es motorom, és valamiért tele van a hűtője kis kavicsdarabokkal!
Honnan kerülhetett bele?és, hogy lehetne kiszedni a hűtőből?
na mind1
ugyis jönnke megnézni mások is
De még agyalok rajta,talán beugrik valami ezzel kapcsolatban...
Sok sikert!
Hello!
Láttam a gépeid között a kis pit szutykot.
A kölkeimnek is ilyen blokk van a krossz motorjában, amit már 2 napja nem tudok beindítani.
Karbi tiszta, membrán egészséges, szikránál ökröt lehet sütni. Henger, dugó, gyűrűk sértetlenek. Állítási lehetőség sem a gyujtásnál sem a karbinál nincs(kivéve alapjárat), még sem bírom bepöccinteni, ha mégis ráharap, akkor 2-3 fordulat után leáll. Benzinszintet próbáltam lejjebb-feljebb, hidegindító spray stb. de se kép se hang.
Nincs valami ötleted /tapasztalatod a kis kinai szarral?
Milyen kipufogóról van szó? Milyen motoron volt?
kavics nem dagad be a víztől......
de a vízkőoldót is alkalmazd mert leszedi az esetleges vízkövet mindenhonnan és nagyobb lesz a hely
feltétlen szedd ki mert a réz hűtőt szétszedi a rázkódó kavics
vagy valahová szorítsd be hogy ne mozogjon ha végképp nem jön ki
Intenziven rángad!
Másképp nem hiszem hogy kijönne.
Sztem az nem vízkődarab hanem igazi kavicsdarab!
Ha ráztam akkor jött egy kevéske ki de a cellálba benne maradt és még dróttal sem bírtam kipiszkálni
nem lepattogott vízkődarabok?
tegyél bele meleg vízkőoldót hagy marja
Lenne egy fontos kérdésem!
Van egy Dt125Lc2-es motorom, és valamiért tele van a hűtője kis kavicsdarabokkal!
Honnan kerülhetett bele?és, hogy lehetne kiszedni a hűtőből?
piliscsabára mezögazdaságiba járok suliba
és te?
Ha érdekel a lámpafej, írj, vagy msn : skodi84@freemail.hu
Neked megvan már a géped?
Emlékszek még mondtad hogy veszel lehet vmi fasza gépet ha a papírok rendbevannak