fúratás előtt meghajtottam a 80asom
álló helyzetben full gáz
14 ezerig mér az óra de túlment és kifeküdt
10 perc alatt már forrt a víz a kipufogó már piros volt
és ezt egy csörgős-zörgős-kerepelős gép tudta........
megolvadt a fordulatszám spirál burkolata pedig vagy 2-3 centire volt a kipufftól
Régi motorrevü tesztek.
89' óta gyüjtöm, megvan az összes eddig megjelent revü meg motorkatalógus+ kb 15 évnyi autó-motor, és vagy 5-6 évnyi superbike.
Ha kell valami be tudom nyomni képen.
hu ezét ezer köszi W8al pont mentem is! :D haberé jol volt beállitbva és nekem elég erös is volt, ezek szerint a DT se nagyon marad le, ez jo :) és igen, ez az amire számitottam, nem is mondtam sztem akkor hülyeségeket rola! persze én megértem azokat akik elfogultak a saját motorjukkal, szoval max mosolygok a 30 lovas DT-ken
Én speciel annyira lesz@rom hogy mennyit megy hogy a hétvégén minden felesleges dologtól megszabadítottam a vasat: müszerfal, lámpák, indexek, akku, fesszabályzó, komplett kábelköteg ment a levesbe.
A környékbeli szőlős dombokon így is k@rva jót motoroztunk a gyerkőccel a hétvégén.
Tuning eszembe se jutott, ez a blokk így jó ahogy van. Max amit még cserélek rajt, az egy kissebb lánckerék előre, meg egy nagyobb hátulra, de az is csak a nyomaték kedvéért. Meg egy garnitúra krossz gumi, mert az enduró gumik szart se érnek sárban.
sziasztok!
sztem is hülyeség ezen rágódni, hogy most hány LE és hogy mi vágja oda!
nekem eddig semmi bajom nem volt a sajátommal, a teljesítményével is meg vagyok elégedve 25-öshöz képest (mielőtt valaki rákérdezne, ezen kívül már más 25-össel is mentem). első motornak nagyon jó, és inkább jobban teszik azok akik ezt megveszik, nem pedig ráülnek a 660-as XT-re vagy 1000-res GSX-R-ekre és kinyírják magukat vagy rosszabb esetben másokat is.
szóval nekem kb ennyi a véleményem.
más: kawa550 azok a képek gondolom szerelési kézikönyvből lettek fényképezve, hol találtál magyart?
mert nekem csak angol van előre is köszi
az én 80as DT-m 10le környékén van és 1le-vel se több... és 1 LC2-es se ha nem tuningolt nemtudom most ezen mit kell fennakadni ennyi ha nem tetszik vkinek vegyen jobbat.....
nem mindegy mi hány le? ha 40le erős gépet akarok veszek crosst sztem senki nem azé veszi a DT-t hogy cross pályákra járkál meg gyorsulni ilyenek... hanem hogy megbízható és nemkell minden hónapba szerelni és bárhova el mer vele indulni....
Az a lényeg,h mennyen,különeben sem gyorsasági motorok,nem arra valók és nem is kéne annak beállítani, sem pedig bivajerős crossgépnek! Mongyuk nem lennének szerintem ezek a viták,ha tényleg nem írnának hülyeségeket róla az emberek(na nem csak erről)!
Na de már szerintem unalmas,ha visszanézünk minden 5. oldalon az megy,h mennyit is tud egy ilyen! Többségük akiknek ez van sokat állítanak,akiknek meg nincs,de próbálták vagy volt nekik meggyőződésük,h kevesebb....
nemtudom akkor de az 100% hogy kuva jó gép a haveré persze ő simson után ült 125ccm-re én ,eg 80DT-ről ültem 25ösre szval amiatt lehet hogy többet mondok de sztem nagyon jó gép kezdésnek nem rossz.....
akkor jobban szórja a fényt és nem tükröződik annyira