Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem a Tuareg Wind-ből gyári áttételekkel 130-at ki lehet hozni sík úton szélcsendben! A forgalmiában 18kW van írva (24LE)! Ez elég reálisnak tűnik, erről a motorról is írnak olyan marhaságokat, hogy 34LE! Megjegyzem a DT-ket alázza gyorsulásba és végre is!
hát igen, most az enyém nyitva lehet 20 loerös, viszont kiprobálásnál jol huzott, majd megirom mennyit megy, nekem nem is az a fontos h menjek 140et hiszen ott akkora a menetszél enduron h ihaj :) amugy sztem ezek a 2T 125ösök nyitott kiőpufogoval mennek 130-at, de majd kiderül h az enyém mit bir... és szerintem meg ne is hasonlitgassuk a crossgépekkel mert cask köszönöviszonyban vannak!
DT 125ccm,32hp? Fúrva fajín lehet,minek a nicasil bevonat=mégkisebb teljesítmény! Kiderült a mai nap sőt visszaolvasva már korábban is gyerekek a DT egy vérbeli crossgép,hisz mért ne lenne az ha közel azt a teljesítményt nyújtja mint egy régebbi cr vagy yz. De a valóság persze más,mitagadás nagyon más. Korábban is volt vita erről,abból is kiderült már a valóság. Akad egy nagy probléma: dúztuk sem volt a dt tulajoknak mennyit is tud a motorjuk(ez sok 125-ösre igaz)meghírdették és habokra odaírták a 27-akár 38hp-ig terjedő marhaságokat...Motorkatalógusokba persze 14-16hp-nak vannak írva. Érdekes módon a forgalombahelyezett motorok pl.drz400,xl600 forgalmijukba annyi hp van írva mint ezekbe a katalógusokba,tehát nem arról van szó,h ott elírták. Teljesítményük is ezeket(14-16)tükrözi. Mentem már pár 125-ös egyik sem ment valami fényesen közöttük volt újabb és régebbi. 110-nél egyik sem ment többet. Lehet itt valótlant mondani,h 130-140-et viszi,de ez a valóság egy szériát 120-125-ig esetleg föl lehet tornázni. Egyik haverom első motorjaként vett egy 125-öset és már most 2hét után hírdeti és elakarja adni,hisz még első motorként is gyenge. De ha ez 32lóerő akkor 125mtx 36-38. Crm125 vagy 40,tuereg meg 45! Meg ilyet hogy kapaszkodni kellett váltáskor , 450-600-as 4T-k nem mennek úgy!
hát nemtom majd meglátjuk, de egy agyontuningolt furt DT van talán 30 loerö... (viszont haverod majd örülhet ha beáll esetleg mert akkor vehet rá uj hengerszettet)
amugy nekem is gond van a müszerfallal, mert mint irtam nem a gyári igy se olajnyomás kijelzés, se semmi csak az ürest látom meg elvileg a km óra jo (fordulatszámmérö meg 3/4-e a gyárinak, csak 9000ig van)
szóval ha valaki tudja honnan tudok szerezni 2003-ashoz valo müszerfalat az szoljon! (csak a két részes cucc kellene a km óra, foprdulatszámmérő meg h jok legyenek a visszajelzök-h belehessen kötni)
mondjuk volt benne 1-2 érdekes dolog mer nem ment a km/h meg a fordulatszámmérő óra. kiszedtem a spirált a km órából nagy fasza minden és ua. a hibája mint az enyémnek a km meghajtó szar mondjuk az enyémbe tesómmal má megcsináltuk, aztán szedem ki a fordulatszámmérő spirált nézem az elejét eeeh mondom kuva jó állapotba van húzom ki és nézem 2 darabba van.... ill 1 db kijött nemtom a többi része hány db-be van.... szval vmikor ha lessz idelye majd megcsináljuk... holnap megyünk alkatrészt rendelni
most lett fúrva,dugózva meg ienek.... hát 32 nincs de 30 simán nagyon durva eddig amiket láttam DT-t eggyikse ment annyira mint a spané
nincs az 32 loerös hidd el nyugodtan :)
úgyértem hogy nem mentem sokat mtx-el hogy még nem mentem mtxel:)
nah szval haver ma vett egy 25ös DT-t mtx-el még nem sokat mentem, de az a DT sztem 32le körül van.. most lett fúrva meg dugózva de nem bírtam a motoron egyhelybe maradni mikor váltott meg amúgy se nagyon durva jó gépek a 25ösek.... sajnos nekem csak 80as van:( de sztem azok is kuva jók
Jó motorok az MTX-ek!
Csak már régi konstrukció és eléggé sok a baj velük!
De ha jók akkor mennek mint a barom!
Jah és köss utánna egy benzinkutat ha terepre akarsz vele menni!
Nekem 28as karbival bezabálta 100on az egész tankot ha volt neki terelve!
Ezzel a motorral!
Akkor egy DT-vel is meg lehet tenni ennyit!
Szerintem!
Hozzá szólok én is akkor már az 1000km-es bejáratáshoz!
Tavaly nyáron volt olyan nap hogy haverommal beletekertünk 250km 1nap alatt ! /robogoval/
Egy hónap alatt simán be lehet járatni a gépet
1000Km-ig!
Ennyi!
sztem jol megy, bár még cdsak egy kihuzatos köröm volt:D
nem akrom fikázni az mtxet mert még nem mentem olyannal, az meg hogy mit hallottam rola, teljesen mindegy
mindenesetre én yamaha párti vagyok ha japánrol van szo
az en dt-m amugy nem olyan erős 80 nál nem nagyon megy többet de ez papir szerint is csak 15 lovas
ja bocs elnéztem.....MTXről meg teljesen nem tudok semmit:S de ha japán rossz nem lehet:)
sztem nem rosszak a DT-k de a crmről se tudok rosszat mondani nem sok különbség van köztük a crm kicsit erősebb (1-2le) de szinte ugyanaz mint a DT a döntés sztem ott a kinézeten van:)
olajat leengedni, a berúgókar felöli deknit levenni és meglátod
Jól mennek ezek a 125-ös DT-k? Mert sokan azt mondják, hogy az MTX sokkal jobban megy! Melyiket érdemes megvenni?
tehát ki kell venni a blokkot és szét kell szedni..?!
hol van az a 4 rugós csavar?
lekell szedni a burkolatot ,majd a 'lendkereket" és alatta van?
kuplungnál kitekered a 4 rugós csavart és kintébb húzod a rudat ami kiemeli
majd megdöntöd kicsit jobbra és megrázogatod a motort
akkor elméletileg kintébb csúszik a belső rúd is, és be lehet tolni a kuplunhkart
a belső rúd tartja helyén csak ha túl van húzva kicsúszik
állítsd be úgy hogy ne legyen a rúd előfeszítve
én tettem még egy golyót bele a rúdból le kellett szedni kb 1.5 mm és így áll jól
majd ha új kuplungtárcsa lesz betéve akkor ismét állítgatni kell
nah szoval nekem nem sok problémám van vele, de ami vna az perecelésböl származik:
-meghajlott váltokar és a tengelye vége is, de teljesen használható cask nem valmi esztétikus (stauban megprobálom kiegyengetni de a tengelyét nem bántom)
-a fékpedál is kicsit befelé hajlott, de cask nagyon kicsit sztem azt hugy hagyom
-a müszerfala le van cserélve mert azt is eltörték, ki is kerekedett a szemem h 5 éves gépben majd 49000 km... :D (mondjuk igy fingom nincs mennyi...)
plusz a müszerfalra nincs bekötve a km orán meg fordulatszámmérön és üresvisszajelzön kivül semmi
-az idomok vékonyak rajta sztem tulzottan is ugyhogy ahol hajlik att ki is fehéredik sajna
amugy fehéren füstölget egy kicsit, nemtom h milyen olaj van benne, bár sztem ez a srác akinél volt nem sokat használta, lehet h a kipufogo annyira tele van kicsapodott olajjal meg ganyéval és azért tolja?
hangra jo, csak még sokáig tart mire lesz jogsi és mehetek utcára...
én tavaly nyáron vettem két hónapig használtam mert feljelntettek és beletettem 2200km-t
hy
én december óta 2000kmet mentem el a motorral és ez is 125ös.
de szerencsére rendőr tavaly óta meg sem álított.remélem ezen a hagyományon idén sem változtatnak