Szia !
A 210 az akkor a furat méret vagy az átfolyási értéke ?
Csak mert kicsit fura, hogy 140-essel sokat kap de 210 már jó lenne De ha jó akkor lehet kipróbálom én is
Sziasztok!Van egy DT125lc2 motorom.Míg ki nem lyukadt a dugó teteje addig tökéletesen működött.Most kapott egy ugyanolyan márkájú dugót és a csere után nem pörög le a motor.4-5e fordulat fölé nem megy.A fogyasztása az meg nagyon sok.A dugó cserén kívül nem lett lett semmi cserélve az első indításig!A pover terhelés nélkül müködik,hogy menet közben megy-e azt nem látom sajnos.Azóta kapott 1-1 uj NGK-9-es gyertyát,jobbos-balos főtengely szimeringet.Nincs változás! A karburátor nem folyik túl,195-ös fúvóka van benne.A fúvóka méretét nem merem csökkenteni mert állítólag azért lyukadt ki a dugó teteje mert kevés anyagot kapott,és sajnos ez már a második eset hogy kilyukadt a dugó teteje.Akkor minden müködöt a dugó csere után idáig! Tanácstalan vagyok! Ha valakinek van ilyen jellegű tapasztalata vagy ötlete ehez a tünethez és segítene is akkor azt nagyon megköszönném!
Sziasztok. Lenne egy kis fejtörőm. Yamaha dt lc2. Olyan érzésem van menet közben mintha a Power szelep nyitogatna vagy épp zárogatna. Van hogy csak egy pillanatra és van hogy egy pár másodpercig. Elváltozik a motor hangja csökken az erő aztán megint visszatér. Mi lehet ennek az oka? Pontos szerelési útmutatót tudnátok linkelni? Esetleg van hassonló tapasztalata valakinek?
Szintúgy. Egy kalap szart nem ért a futarmotorosbolt.hu-s karbifrlujjito készlet. Egyszerűen nem forgott ki azzal a 140es fuvókával. Szintén 210 es van benne nekem is. A az úszószintről tud valaki pontos adatot? Lc125
Üdv.
Nem.
Csak lassú gázreakcióra volt jó, hirtelen nyelezésre nem jól reagált.
Szereztem hozzá elektronikát, (persze eladás miatt is), és vissza lett alakítva.
Célszerű keresni hozzá, DTR-TDR-TZR mind ugyanaz, a felfogatási pont más, az eszcájgot át kell pakolni a DT dobozába....
Olyat kell keresni, aminek 2 csatija van, egy dupla sarus, meg egy szimpla banándugós.
Ott már az elektronika egyben van a povermotorral, csak a hátuljába van pakolva a nyák.
Sziasztok csatlakozom én is egy dt125 el.hétvégén vettem. Jól atkurtak a powerrel
Szeretném megcsinalni mechanikusra szájbarágosan valaki el tudná mondani hogy megy?
Most üresben gyorsan pörög de csak 5-6-ig néha 7 onnan dadog és nem megy tovább sokat kap. De terhelésnél csak olyan 4-5 ig megy el onnan nem megy tovább. Lehet az a 95 fúvóka kivolt dörzsárazva. Kiégetem a rezót, gyertyát nézek, a fúvókákkal meg próbálkozok tovább.
Nekem az LC2-ben gyárilag a fúvókára 210 van írva. Ez tuti nem a mérete, valami átfolyási érték lehet. Ezzel príma. Amit a felújítóban adtak arra talán 140 volt írva nekem is, de azzal keveselt nagyon, használhatalan volt, csak pörgött, mint egy stihl, erő meg semmi.
A 125 LC2-ben nincs fojtás gyárilag, abban biztos vagyok.
Első körben légszűrő takarítás, pover beállítás, kipufogó (rezo) kiégetése.
Utána próbálkoznék a karburálással.
Nem, de szerintem még a fojtás is benne van. A VM26 karburátorokban melyik csavar kell ? A kicsi ami laposfejűvel belehet tekerni vagy az amit kulccsal ? Milyen méretekkel érdemes próbálkozni? 95-120 ig ?
Egy Yamaha Dt 125 LC2 lenne szó. Eddig elvileg 95 főfúvóka volt benne (ami nekem kissé gyanús) amivel nem akart rendesen kipörögni, főleg 5.-6. fokozatban.
Ugye megjött a felújító készlet, vettem bele kisebb főfúvókát (mert 140-est küldtek) egy 116-ost. De az a baj, hogy most mintha még nagy lenne a főfúvóka(füstöl,nem pörög ki, kemény járás). Egy VM26-os karburátor van benne elvileg 120-as lenne a gyári főfúvóka. Szóval most akkor vigyem lejjebb a főfúvóka méretét vagy keressem máshol a problémát ? Vagy toljam el szerelőhöz ?
Sziasztok!
Nem tudom jó helyen kérdezek-e, nemrég regisztráltam.
Van egy yamaha dt 80mx em, olyan problémám lenne vele, mintha nem adná le a teljes érőt/nyomatékot nem tudom mi lehet, hogy a kuplung miatt van. 2 lamellás kuplung van benne, és szerintem ez a baja de ha valaki meg tudná mondani mégis mi lehet megköszönném, az olaj 10W40 es van benne.
Köszönöm, megrendelem aztán kiderül. Még azt szeretném kérdezni, hogy az első teleszkópba mekkora szimering kell ? Mert ahol nézegettem őket más és más méretek voltak.
A 210 az akkor a furat méret vagy az átfolyási értéke ?
Csak mert kicsit fura, hogy 140-essel sokat kap de 210 már jó lenne De ha jó akkor lehet kipróbálom én is