AZ meg,hogy mi mennyi le,sokan el lennének ájulva:) Többnyire a meghirdetett motorok hasraütésszerű adatokkal vannak meghirdetve! Van nem egy "szakirodalmam" :) egy 250 cross sincs 60le, hanem közelítik az 50et padon mérve,de pl egy sx 450es ktm is 51le ....125 2T nagyon jó ami már 31-2-3le t tudnak gasgas ec 125,exc 125,hm cre 125 stb...egy 300gasgas ec is 46,nade mindegy nem is ez számít! Sokkal inkább melyiknek milyen a karakterisztikája egy gyengébb is lehet jobb egy pályán...egy átlagfelhasználónak....stb stb
A crm rc powere is hasonló,sőt szinte ugyan az a kialakítása magának a powernek (mechanikailag) mint a yamaha ypvs-e! Azonban a crm é 3lépcsőben nyit ~4500nál, ~6500nál és 8000nél, így viszonylag egyenletes a teljesítményleadása! Ahol egy dt kéri az 1est,mert a 2őt nem bírja (közel azonos hosszúságú áttételnél a két motor esetében kb 10500-11000rpm nél mennek 60at....2esben) ott a crm el szabályozni lehet a gázt 2ben, ha gyors kicsi visszaengedéssel és ott kaparva tud még az ember gyorsítani is! Annyira nem hülyeség ilyen értelemben egy jó powerszelep, persze a versenysportban nem használják nincs értelme,úgy is magas fordulatszámtartományban van használva, most a komoly kihegyezett versenymotorokra gondolok...de azért "mezei" endúrósoknak azért jól jöhet!
Keréken 25 van jó esetben egy gyári rotax122 és 123. Egy yz125 keréken 32-34között van.
RX-ben, mint minden rotax 122 és 123blokkban powernyelv van, aminek RAVE a neve. Személy szerint a YPVS-t istenítem, de minden motoromon kikötöttem a power rendszert ,mert fölös, nem használom, könnyebb karburálni nélküle, aki nem tud menni magas fordulaton, az használja a powert, igy ösztönzöm magamat.
A CRM-ben megegyezünk legalább, hogy a legjobb választás. Szimpla kipuablakosat nem vennék, mert nem lehet jól húzni tuninggal rajta.
Pl a kdx is segeskipunyilasos mivel a kips power ami egy mechanikus power fogaslecet mozgat egy ropsulyos kuplung segitsegevel ami nyitja a ket plusz segedkipuf nyilast...megse eros annyira...nem attol fuggeg alap henger tuninghenger pfuuu...egy rx be meg nincs mas rendszer megis erosebb jajj jajj....
Egy gyári rotax 123 főtengelyen mérve 32le egy crm 29,kdx 24,5,dt 22 de ezek adatok,ennyire ne mennyünk bele:) valami jobb papíron valóságban mégis roszabb,a gyár is megszépíti az adatokat,hogy jobban eladható legyen! Egy 125akkor jó amúgy már megfigyeltem,nem hiába a gyári krosszok is olyanok,hogy 54a furat és 54a lökethosszuk ami ilyen motor mind jól megy! Kdx,crm,rx is ilyen és ezek mind nikasilos hengerrel rendelkeznek...az a baj sok az okoskodás mindenhol sokan hülyeségeket beszélnek:)
A tsr is ugyan olyan gyenge....mint a dt! 22le az is! 125be volt szerencsém több endurohoz is már csak haveri körből is,ami a legjobb rx 125...egy exc,hzsqvarna wre se jobb erezhetően,csak más a karaktere! Crm em volt az fasza,ugyan az a blokk van benne mint az nsr ekbe! Kdx em is volt az nincs a crm szintjén,alul gyengébb felül kb ugyan olxan jól megy...de egy dt sokkal jobb! Konkrét adatok 8koruli 0-100sprint,130-135vegsebesseg! Én ezek között nézelődnék!
A power lóg de annak nem ilyen hangja van, az előtte is lógott. Az alsó tűgörgőre gondoltam én is, de nem lóg a hajtókarom. (bár az lehet nem jelent semmit). Illetve ez a hang úgymond egyik napról a másikra jött elő.
Írd be a google képkeresőbe, hogy rotax 122, vagy 123 vagy 127.
Szerintem az összes 125-ös, ami ilyen kategóriás blokk, az buta, mint a föld.
Crossoknak még oké, meg a gyári versenymotoroknak. Azokban nincsen fölöslegesen olyan, hogy karburátor fűtés, vagy gázállás érzékelő, kipugáz-visszavezető, egy méter préshézag, befejezetlen henger, ráadásul mint a DT is vagy pl a Suzuki TSR/RG 80-as hegner is rakás szar, a kipufogóról nem is beszélve.
DT-helyett ajánlok inkább TSR125-öt, CRM125-öt, de az exc a legjobb és a legdrágább is.
Nem lehetetlen, de annak az esélye, hogy valaki ennyit tuningolt rajta elég kevés, mivel szar tuningalap az a henger, még csak segédkipufogóablak sincs benne, aki tuningol, az Rotaxot vesz. De 20 ló fölött a gyáriból biztosan ki lehet hozni.
Magyarországon minden 125ös motor 40 LE, és mindegyik frissen felújított gyári új alkatrészekkel szakszerűen, új dugóval, ragadásmentes hengerrel, kifogástalan karburálással...
A DT TDR TZR általában ugynaaz a blokkos, mint a Hondának a CRM és az NSR. Ezek utcai szintű felhasználónak lettek kitalálva mind. Gyárilag az Aprilia RS 125 blokkjai is gyerekjátékok, mégis az a legerősebb ezek között. Valami közepes tuninggal el lehet érni azt a szintet, amit gyárilag tud egy YZ vagy CR. Azok is csak 30-33 lovat tudhatnak gyárilag, nem kell elájulni egyiktől sem. Gyári rotax122 25-26ló keréken. De amik az úton futnak, azok 20közelében ha vannak a folytások, vagy a szakértelem következtében.
RX-ben, mint minden rotax 122 és 123blokkban powernyelv van, aminek RAVE a neve. Személy szerint a YPVS-t istenítem, de minden motoromon kikötöttem a power rendszert ,mert fölös, nem használom, könnyebb karburálni nélküle, aki nem tud menni magas fordulaton, az használja a powert, igy ösztönzöm magamat.
A CRM-ben megegyezünk legalább, hogy a legjobb választás. Szimpla kipuablakosat nem vennék, mert nem lehet jól húzni tuninggal rajta.
http://www.sportmotor.hu/video...
Eladó lenne a képen szereplő dt 125 lc2-es Mikuni karburátor hiánytalan állapotban. Ára 7000 Ft.Postázom is.
Szerintem az összes 125-ös, ami ilyen kategóriás blokk, az buta, mint a föld.
Crossoknak még oké, meg a gyári versenymotoroknak. Azokban nincsen fölöslegesen olyan, hogy karburátor fűtés, vagy gázállás érzékelő, kipugáz-visszavezető, egy méter préshézag, befejezetlen henger, ráadásul mint a DT is vagy pl a Suzuki TSR/RG 80-as hegner is rakás szar, a kipufogóról nem is beszélve.
DT-helyett ajánlok inkább TSR125-öt, CRM125-öt, de az exc a legjobb és a legdrágább is.
A Rotax szett felismerhető külsőleg, van valami ismertető jele? :)
Magyarországon minden 125ös motor 40 LE, és mindegyik frissen felújított gyári új alkatrészekkel szakszerűen, új dugóval, ragadásmentes hengerrel, kifogástalan karburálással...
A DT TDR TZR általában ugynaaz a blokkos, mint a Hondának a CRM és az NSR. Ezek utcai szintű felhasználónak lettek kitalálva mind. Gyárilag az Aprilia RS 125 blokkjai is gyerekjátékok, mégis az a legerősebb ezek között. Valami közepes tuninggal el lehet érni azt a szintet, amit gyárilag tud egy YZ vagy CR. Azok is csak 30-33 lovat tudhatnak gyárilag, nem kell elájulni egyiktől sem. Gyári rotax122 25-26ló keréken. De amik az úton futnak, azok 20közelében ha vannak a folytások, vagy a szakértelem következtében.
Hivatalos papírján 16 ló szerepel.