Szevasztok!
Előző bejegyzésemben segítséget kértem Yamaha xvs 650 dragsztárom alkalmankénti leállása miatt. Választ RC51-től kaptam mely értékelhető volt, így az eredményt megosztom mindenkivel egyszerű tanulságként.
Mivel az összes biztosíték a rendellenesség előtt néhány nappal ki lett cserélve újat raktam be, amelyeket természetes autós boltban vásároltam. Ma ismét nekiugrottam a bitositékok átvizsgálásának mert megint leállt a motor. Ennek során észleltem, hogy a korábban kicserélt és az autósboltban vásárolt 10,15 és 30 A-os biztik nagyon lazán vannak a helyükön így kiszedtem és sublerral megmértem az érintkező lemezes fém részeket. Kiderült mintegy 0,15-0,2 mm-el vékonyabb mert szar kínai és így kilazult ez által ment el az áram - és mivel a főbizti is ilyen volt így mindenhonnan. Bárdi Autónál vásároltam néhány száz Ft-ért Tesla biztiket, - behelyeztem és minden rendben működik. Szóval ennyit a kínai bóvliról, melyet jobb minden tekintetben elkerülni - persze a mezei autósboltban nem közölték,hogy az kínai..
Köszi a hasznos segítséget, az aksinál és a biztiknél már végig vittem, a testkábelt kell megnéznem -nem tudtam hol keressem de ezek szerint a blokkon van valahol alul remélem hozzáférhető helyen. Aztán a gyújtásra is gyanakszom mert mielőtt magától leáll és elmegy minden áram a kontroll lámpákból is, a kipufogóba durran egy nagyot és leáll. Aztán 5-10 perc múlva ráteszem a gyújtást,minden kontroll lámpa kigyullad, pöcre indul és működik, csak így megbízhatatlan vele bárhová elmenni. Már arra is gondoltam van rajta valami hőkioldó mint a kapálógépeken - persze hülyeség mert csinálta velem ezt már alig 5 km távon is. Üdv.
Akkutól kezdve szinte bárhol előfordulhat. Akkusarukat nézd meg először. Aztán az is jó ötlet hogy sötétben megmozgatod a vezetékeket gyújtáson. Legérzékenyebb pont ahol a blokkon van a testkabel. A sötétben latod ha szikrázik. Javítás: alaposan megtisztítani az erinkezo felületeket. Védeni pici zsírral.
Sajnos bent az akkuban is lehet szakadás. Ha elment az áram probalampaval akkutól kezdve mindenhol mérni.
Sziasztok!
XVS 650-es dragom néha gondol egyet ha megállok,pl. forgalmi okból - vagy legjobb esetben amikor hazaértem üresbe teszem alapjáraton ketyeg,durran egyet a kipufiba, aztán leáll,holott a gyújtáskapcsolóhoz nem is nyúltam. Megkíséreltem lekapcsolni és újra gyújtásra tenni, - se kép se hang,visszajelzők sötétek semmi elektromos nem működik. Nekiugrottam a biztiknek, - mind jó volt. Megint rátettem a gyújtást de semmit nem jelzett. Otthagytam néhány percre a motort, mást tettem-vettem, kb 8-10 perc elteltével rátettem a gyújtást -Heuréka! működnem a visszajelzők - a motor pöccre indul. Mentem vele 10-15 km távot,megelégedve hazamentem beállok a garázsba de már nem nekem kellett leállítani - ugyanaz megismétlődött, durr és leállt,majd hiába tettem rá a gyújtást, semmi nem világított majd 10 perc után ismét működött rendhagyóan.Hol kezdjem a hibakeresést?
Köszi a hozzáértő és/vagy használható válaszokat.
Sziasztok yamaha xvs 1100 hez gyújtáskapcsolót keresek de a gyári arany árban van. Tudja valaki hogy az YZF 1000 R gyújtáskapcsolója vajon kopmpatibilis?
Sziasztok.Yamaha Dragstarhoz keresnék lehetöleg magyar nyelvü kézikönyvet.Meg tudnátok mondani,hogy a hátsó küllők tényleg kilazulhatnak,és ha igen,hol van olyan szerviz,ahol ezt orvosolják?
Sziasztok! Yamaha xvs 650 dragsztár customhoz keresek gyári heréletlen kipufogó rendszert, nyitottal vettem de túl hangos. 2003-as az évjárat bár gondolom azon nem változtattak. Ha valakinek van,vagy tudtok netán bontót köszönöm.
Üdv mindenkinek!
1,1 Drag hátsó kerékhez küllőt keresek!1db van eltörve és nem szeretnék egy egész szettet vásárolni ha nem muszáj!Ha valakinek lenne valami kontaktja ahol gyártanak db-ra azt megköszönném!Esetleg ha valaki már vásárolt,csináltatott és van neki felesleges szívesen vásárolnék tőle!
A mai nappal egy XVS650 boldog tulajdonosa lettem!
Magyar nyelvű (angolnak is örülnék) használatit keresnék hozzá. Tudna valaki segíteni? Előre is köszi!
kratika@freemail.hu
Sziasztok! A Mai nappal egy Drag Star tulajdonosa lettem! Magyar nyelvü (angolnak is nagyon örülnék) használati útmutatót keresnék hozzá. Előre is köszönöm! kratika@freemail.hu
Szevasztok!
Aki ránéz erre az oldalra, segítséget kérnék gyakorlott tapasztalt xvs 650-es Dragosoktól.!
A tavaszi előkészítés és ellenőrzés során tapasztaltam, hogy a 650-esem dudája rosszalkodik. Először csak olyan volt, hogy amikor adott forgalmi helyzetben a körforgalomban elém hajtó 70- es életkorú "Úrhölgyre" rádudáltam, 2-3 másodpercig rendesen szólt, aztán elkezdett nyekegni vagyis hiába nyomtan artikulált hangot adott mint egy repedt fazék.Megnéztem az érintkezést - tökéletes, az aksi új csurig tele van, minden más elektromos cucc működik a mocin,
Levettem a dudát direktbe egy másik aksira kötöttem, szépen adja akár szaggatott nyomásra akár folyamatosan a hangot, tehát nem a duda a hunyó.
A vezetéket bemértem nem zárlatos, sőt az egyik szálban - ez a barna színű és pozitiv vezeték (mert a próbalámpa egyik vége a testen van) - folyamatosan van áram, ha ebben a helyzetben megnyomom a duda gombot akkor is van áram a pozitív szálban, de a két duda vezetéken a próbalámpa nem világít vagyis - a negativ vezetékem nem jön áram, a duda gombtól nyomásra. Aztán kicsit áll a motor (néhány percet) akár álló vagy járó motornál és akkor megnyomom - mit ad Isten szól a duda de csak egyszer szólal meg, utána megint nem hiába nyomom. Így el sem tudom képzelni, hogy mi történt mit kezdjek vele, talán a duda nyomógomb lehet a problémás, - vagy a dudánál is van relé és az lehet a gond, azt hol keressem?.Köszi a használható ötleteket és segítséget.. Üdv. Lacushercus.
Szia Drag Star 650 Classic -hoz keresnék magyar kézikönyvet.Ha jól vettem ki neked van.Megköszönném ha elküldenéd.email kondricz.csaba@upcmail.hu Előre is köszi Udv:Csaba
Szia Sipi 75
küldök két linket, ahol uj plexiket lehet venni, www.adamotor.hu (plexik légterelők) valamint a www.motorplexibolt.hu utóbbinál színeket is lehet választani és rendelni bármilyen méretben.
Helló spi75
A telóra szerelhető nagy plexi valóban csodaszép és jól mutat, azonban nekem egy 805-ös suzuki intruder volusián is visszafogta az ettől kialakult szélfogó a motort,és legalább 10 km-el kevesebbet tudott ugyanazon viszonyok között és a megengedett normál sebességhatárban, fogyasztásban is jelentett több mint fél litert százon, így levettem eladtam (persze vesztettem rajt mert eredeti gyári volt) és helyette kisebbet tettem fel - innen a tapasztalat, tehát célszerű átgondolni a 650-re. Bocsi csupán gondolat ébresztőnek írtam..
Sziasztok!
dragstar650a clasic-hoz keresnék plexit .
A nagyobbiik verziót és nem a kormányra fogathatót, hanem a teleszkóphoz. Ha valaki tudna segíteni megköszönném
Sziasztok!
Hozzáértő vagy tapasztalt motoros véleményét kérem abban. hogy a téli altatás idejére 100-as benzinnel feltöltött tankból és az üzag rendszerből, a tavaszi használat során elfogyasztott minőségi benzin után lehet e egyből normált tankolni és az mennyire okozhat teljesítmény csökkenést? Célszerű e beletenni szelep tisztító adalékot (mindig normállal jártam 23 ezer van benn) ? Egyáltalán a téli tárolásra betankolt 100 as benzin kihasználása nem tesz-e kárt a szelepekben, dugókban vagy gyürűkben (pl. túl nagy robbanási hőmérséklet) nem kellene-e vegyíteni alacsonyabb oktánszámúval? Igaz még csak január van de kertek alatt van a tavasz és kiruccanhatunk. Köszi a választ és Üdv. Mindenkinek.
Előző bejegyzésemben segítséget kértem Yamaha xvs 650 dragsztárom alkalmankénti leállása miatt. Választ RC51-től kaptam mely értékelhető volt, így az eredményt megosztom mindenkivel egyszerű tanulságként.
Mivel az összes biztosíték a rendellenesség előtt néhány nappal ki lett cserélve újat raktam be, amelyeket természetes autós boltban vásároltam. Ma ismét nekiugrottam a bitositékok átvizsgálásának mert megint leállt a motor. Ennek során észleltem, hogy a korábban kicserélt és az autósboltban vásárolt 10,15 és 30 A-os biztik nagyon lazán vannak a helyükön így kiszedtem és sublerral megmértem az érintkező lemezes fém részeket. Kiderült mintegy 0,15-0,2 mm-el vékonyabb mert szar kínai és így kilazult ez által ment el az áram - és mivel a főbizti is ilyen volt így mindenhonnan. Bárdi Autónál vásároltam néhány száz Ft-ért Tesla biztiket, - behelyeztem és minden rendben működik. Szóval ennyit a kínai bóvliról, melyet jobb minden tekintetben elkerülni - persze a mezei autósboltban nem közölték,hogy az kínai..