Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Köszönöm a tanácsokat!
Sajnos lemaradtam róla, már elvitték. Egy ezüst-metál 2004-es 1100-es custom volt. Nekem speciál a custumok jobban tetszenek, mint a classicok, úgyhogy ezek között keresgélek. Egyébként egy kereskedésben volt Pesten, itt http://wilker.honda.hu/
Ezt megelőzően, egy Honda vt 600-as volt a paripám, amit nemrég adtam el. De nagyobbra vágytam és már nem is jöhet szóba más csak egy szép dragstar.
De tavaszig még van idő...
Hali!
Első szabály: vigyél magaddal valakit, aki kívülállóként látja a motort. Nem árt ha csopperes..Vigyél tolómérőt a féktárcsa 4.5mm alatt kuka. Plusz még utalhat a futásteljesítményre is.Én szinte csak elsőféket használok de még bőven fölötte vannak.Ha hidegben, hidegen nehezen indul, az nem nagy baj. Én is 20-50-es olajat használok, és a sűrű olaj miatt nehezen indul.
Járatni kell sokáig, zseblámpával tüzetesen át kell nézni nem kezdett e csepegni az olaj valahol. A motort megbontották e már. Ha a motordeknik szilikonnal vannak összerakva hagyd ott.A szívócsonkok repedezettek e. A kipufogó legyen gyári, ne legyen herélt. A műszakin számít A tankba nézzél bele nem e rozsdás.A kardánt nézd meg mennyi a holtjátéka, ez is utalhat a megtett km-ekre.A gumik életkora is lehet alku alap. Ülj rá mozgasd meg húzz egy első féket, hogy a kormány csapágy kottyanik e. tapogasd meg megy e mindkét henger.
Egyenlőre ennyi jutott eszembe. Lehet tudni melyik a kiválasztott?
Sziasztok !
Sikerült kinéznem magamnak egy 1.1-es dragstart. Szeretnék kérni tőletek néhány tanácsot, hogy mire figyeljek oda a moci szemrevételezésénél.
Milyen hibák fordulhatnak elő, milyen gyanús jelek lehetnek ami továbbállásra adhat okot. Akár álló helyében, akár a próbaúton.
Segítséget előre is köszönöm.
Szia walter67!
A Bátszi motor .hu oldalon találsz kiegészítő lámpákat párban, E jeles és visszajelzős, azt hiszem 27.100-ért vettem, H3-as a foglalat de ebben van 35 W-os izzó is nem kell 55-ös és nem terheli meg a generátort sem. Bár én ezt is kivettem és az ebay-n rendeltem H3-as foglalatú 8 w-os ledeket, a fénye közel akkora és kevesebbet fogyaszt. A kiegészítő lámpának szerintem úgyis csupán az a lényege, hogy észlelhetőbbek legyünk a forgalomban nem feltétlen a fényerő. Remélhetőleg hamarosan befogadják a jogszabályba is mert a nyugati motorokon már gyárilag van vízszintesen 2 db ( jelenleg csak függőlegesen és 1 db szerelhető fel hivatalosan). Trepnit is láttam az ebayn sebváltó karral együtt mert ehhez már sarokváltós kell.
Sziasztok.Dragstar 650 custom-hoz keresek lábtartó trepnit,pótlámpát.
Sziasztok! van egy ilyenem, esetleg nem érdekel valakit? Új, nem volt még felszerelve.
Üdv nagyi2
Én is egy ilyen szép gyári állapotú 1100-est szeretnék. Szintén custom kivitelben, nem a classic.
Ahogy utána olvastam a szabadonfutó az drága mulatság sajnos.
Az enyém 2001-es 1.1es, 42000km. Eddig semmi komoly. A karbit kellett egyszer szétszedni mert előző gazdánál valaki felcserélte a túket a karbikban. De a szabadonfuto már csattanik leállításkor. Próbálj beszélni Dragjanóval ő talán többet tud mondani.
Köszönöm a választ Lacushercus ! Segített a döntésemben.
Szép napot !
Helló gabesz 78!
Látom a kérdésedre nem tolakodnak a válaszadók,így megkísérelek segíteni ha még nem késő. Yamaháknál a gondos gazda kezéből - márpedig a chopperesek igazán azok - nyugodtan vásárolhatsz - főleg 1100-asban 70 ezer körül futottat, legfeljebb a szokásos cserék és átvizsgálás mellett szelepállítással kell kezdened, ha előzőleg nem tették meg. Igaz 650-esem van, de a helyi klubban többeknek van nagytesója és csak nafta kell bele meg a rendszeres karbantartás aztán gond nélkül megy. A Yamaha az valóban Yamaha ezt nem szabad elfeledni,ha megkapja ami kell neki gond nincs vele.
Üdv Mindenkinek !
Szeretnék venni egy 1100-es dragstart. Az eladó példányok 70-80000 km futottak, néha van egy két 30000 km alatti.
Azt kérdezném, hogy megéri e egy kevesebbet használtat venni, vagy nyugodtan vehetek egy viszonylag többet futott gépet.
Mennyi az a km állás ami már soknak számít, és mennyi az ami még nyugodtan vehető ?
Mennyire megbízhatóak ezek a motorok ?
A segítséget előre is köszönöm.
Szabadonfútó
Üdv,
Yamaha 1100 dragstar customon milyen átmérőjű és széles a gyári kormány ?
Sziasztok!
Segítsetek! Yamaha Dragstar 1100 classic indításnál néha forgatná a motort az önindító, de csak fémes nyögés van.
A jelenség 2 éves, ritkán jelentkezik. Cseréltem akksit, behúzó tekercset.
Legutóbb ugyanez a jelenség, plusz elektromos füst jött az önindítótól. Azután nehezen elindult. Nem mertem azóta indítani.
Kösz,ha van ötlet.
Üdv,: Mollasz
Sziasztok! Tud valaki segíteni hogy 1100 Dragstarhoz honnan érdemes szabadonfutót venni vagy rendelni? Előre is köszi!
Sziasztok! Tud valaki segíteni hogy? 1100 Dragstarba honnan érdemes szabadonfutót venni vagy rendelni? Előre is köszi!
Sziasztok.

Bocs de új vagyok.
Vasam Yamaha Drag Star 125.
Helyileg Tatabánya
Üdv.Mindenkinek!
Értékelhető ötletet kérnék arra vonatkozóan, hogy milyen módon lehetne megoldani a működő irányjelző hangjelzését,mintegy visszajelzőként,ugyanis néha én is - mint sok motoros társunk - az irányjelző visszakapcsolásáról megfeledkezem, amely viszont a többi közlekedő számára megtévesztő esetenként baleset veszélyes lehet.
Én is bocs, és nem a vita hanem a tényszerűség kedvéért, 650-es drag customom van, gyári minden rajta 2003-as és az elején 100/90x19-es van, a hátulján pedig 170/80x15-ös, tehát 19 collos a felni elöl. Az 1100-hoz sajnos nem tudok szólni olyanom nem volt.
Szerintem a Custom változat első kereke egy az egyben passzol a Classikéba(de csak gondolom mert soha nem próbáltam),és az neked tökéletes lehet mert az 18collos.Viszont jóval keskenyebb mint a classiké!
Bocs,hogy beleszólók,de a 650 Classiknak is ugyanúgy 16 collos az első felnije mint az ezeregynek!Ellenben az ezeregyben nincs kilométer óra spirál mert elektromos az órája.
Az XVS 650/A Classik 18-as ( mert a Custom 19-es) azt kellene szerezned esetleg bontóba, a felfogatás és km spirál u.az, legfeljebb a dupla féktárcsához kell némi átalakítás, talán még a tengely méret is hasonló bár nem tudni a sárvédőben elfér-e?
Sziasztok! Tud valaki segíteni, hogy tudom kivitelezni, hogy az 1100 es dragom első kereke helyett egy 17-18" colos kerék kerüljön?
Kb. 70e pénz.
Jelentés: nem volt gond a tömítéssel. A csavarokat kellett rendesen meghúzni.