Szia!
Köszönöm a tanácsokat!
Sajnos lemaradtam róla, már elvitték. Egy ezüst-metál 2004-es 1100-es custom volt. Nekem speciál a custumok jobban tetszenek, mint a classicok, úgyhogy ezek között keresgélek. Egyébként egy kereskedésben volt Pesten, itt http://wilker.honda.hu/
Ezt megelőzően, egy Honda vt 600-as volt a paripám, amit nemrég adtam el. De nagyobbra vágytam és már nem is jöhet szóba más csak egy szép dragstar.
De tavaszig még van idő...
Hali!
Első szabály: vigyél magaddal valakit, aki kívülállóként látja a motort. Nem árt ha csopperes..Vigyél tolómérőt a féktárcsa 4.5mm alatt kuka. Plusz még utalhat a futásteljesítményre is.Én szinte csak elsőféket használok de még bőven fölötte vannak.Ha hidegben, hidegen nehezen indul, az nem nagy baj. Én is 20-50-es olajat használok, és a sűrű olaj miatt nehezen indul.
Járatni kell sokáig, zseblámpával tüzetesen át kell nézni nem kezdett e csepegni az olaj valahol. A motort megbontották e már. Ha a motordeknik szilikonnal vannak összerakva hagyd ott.A szívócsonkok repedezettek e. A kipufogó legyen gyári, ne legyen herélt. A műszakin számít A tankba nézzél bele nem e rozsdás.A kardánt nézd meg mennyi a holtjátéka, ez is utalhat a megtett km-ekre.A gumik életkora is lehet alku alap. Ülj rá mozgasd meg húzz egy első féket, hogy a kormány csapágy kottyanik e. tapogasd meg megy e mindkét henger.
Egyenlőre ennyi jutott eszembe. Lehet tudni melyik a kiválasztott?
Sziasztok !
Sikerült kinéznem magamnak egy 1.1-es dragstart. Szeretnék kérni tőletek néhány tanácsot, hogy mire figyeljek oda a moci szemrevételezésénél.
Milyen hibák fordulhatnak elő, milyen gyanús jelek lehetnek ami továbbállásra adhat okot. Akár álló helyében, akár a próbaúton.
Segítséget előre is köszönöm.
Szia walter67!
A Bátszi motor .hu oldalon találsz kiegészítő lámpákat párban, E jeles és visszajelzős, azt hiszem 27.100-ért vettem, H3-as a foglalat de ebben van 35 W-os izzó is nem kell 55-ös és nem terheli meg a generátort sem. Bár én ezt is kivettem és az ebay-n rendeltem H3-as foglalatú 8 w-os ledeket, a fénye közel akkora és kevesebbet fogyaszt. A kiegészítő lámpának szerintem úgyis csupán az a lényege, hogy észlelhetőbbek legyünk a forgalomban nem feltétlen a fényerő. Remélhetőleg hamarosan befogadják a jogszabályba is mert a nyugati motorokon már gyárilag van vízszintesen 2 db ( jelenleg csak függőlegesen és 1 db szerelhető fel hivatalosan). Trepnit is láttam az ebayn sebváltó karral együtt mert ehhez már sarokváltós kell.
Üdv nagyi2
Én is egy ilyen szép gyári állapotú 1100-est szeretnék. Szintén custom kivitelben, nem a classic.
Ahogy utána olvastam a szabadonfutó az drága mulatság sajnos.
Az enyém 2001-es 1.1es, 42000km. Eddig semmi komoly. A karbit kellett egyszer szétszedni mert előző gazdánál valaki felcserélte a túket a karbikban. De a szabadonfuto már csattanik leállításkor. Próbálj beszélni Dragjanóval ő talán többet tud mondani.
Helló gabesz 78!
Látom a kérdésedre nem tolakodnak a válaszadók,így megkísérelek segíteni ha még nem késő. Yamaháknál a gondos gazda kezéből - márpedig a chopperesek igazán azok - nyugodtan vásárolhatsz - főleg 1100-asban 70 ezer körül futottat, legfeljebb a szokásos cserék és átvizsgálás mellett szelepállítással kell kezdened, ha előzőleg nem tették meg. Igaz 650-esem van, de a helyi klubban többeknek van nagytesója és csak nafta kell bele meg a rendszeres karbantartás aztán gond nélkül megy. A Yamaha az valóban Yamaha ezt nem szabad elfeledni,ha megkapja ami kell neki gond nincs vele.
Üdv Mindenkinek !
Szeretnék venni egy 1100-es dragstart. Az eladó példányok 70-80000 km futottak, néha van egy két 30000 km alatti.
Azt kérdezném, hogy megéri e egy kevesebbet használtat venni, vagy nyugodtan vehetek egy viszonylag többet futott gépet.
Mennyi az a km állás ami már soknak számít, és mennyi az ami még nyugodtan vehető ?
Mennyire megbízhatóak ezek a motorok ?
A segítséget előre is köszönöm.
Sziasztok!
Segítsetek! Yamaha Dragstar 1100 classic indításnál néha forgatná a motort az önindító, de csak fémes nyögés van.
A jelenség 2 éves, ritkán jelentkezik. Cseréltem akksit, behúzó tekercset.
Legutóbb ugyanez a jelenség, plusz elektromos füst jött az önindítótól. Azután nehezen elindult. Nem mertem azóta indítani.
Kösz,ha van ötlet.
Üdv,: Mollasz
Üdv.Mindenkinek!
Értékelhető ötletet kérnék arra vonatkozóan, hogy milyen módon lehetne megoldani a működő irányjelző hangjelzését,mintegy visszajelzőként,ugyanis néha én is - mint sok motoros társunk - az irányjelző visszakapcsolásáról megfeledkezem, amely viszont a többi közlekedő számára megtévesztő esetenként baleset veszélyes lehet.
Én is bocs, és nem a vita hanem a tényszerűség kedvéért, 650-es drag customom van, gyári minden rajta 2003-as és az elején 100/90x19-es van, a hátulján pedig 170/80x15-ös, tehát 19 collos a felni elöl. Az 1100-hoz sajnos nem tudok szólni olyanom nem volt.
Szerintem a Custom változat első kereke egy az egyben passzol a Classikéba(de csak gondolom mert soha nem próbáltam),és az neked tökéletes lehet mert az 18collos.Viszont jóval keskenyebb mint a classiké!
Bocs,hogy beleszólók,de a 650 Classiknak is ugyanúgy 16 collos az első felnije mint az ezeregynek!Ellenben az ezeregyben nincs kilométer óra spirál mert elektromos az órája.
Az XVS 650/A Classik 18-as ( mert a Custom 19-es) azt kellene szerezned esetleg bontóba, a felfogatás és km spirál u.az, legfeljebb a dupla féktárcsához kell némi átalakítás, talán még a tengely méret is hasonló bár nem tudni a sárvédőben elfér-e?
Köszönöm a tanácsokat!
Sajnos lemaradtam róla, már elvitték. Egy ezüst-metál 2004-es 1100-es custom volt. Nekem speciál a custumok jobban tetszenek, mint a classicok, úgyhogy ezek között keresgélek. Egyébként egy kereskedésben volt Pesten, itt http://wilker.honda.hu/
Ezt megelőzően, egy Honda vt 600-as volt a paripám, amit nemrég adtam el. De nagyobbra vágytam és már nem is jöhet szóba más csak egy szép dragstar.
De tavaszig még van idő...