Van egy XVS 1100-as Dragstar-om. 2 évig nem tudtam használni. Most a hétvégén próbáltam beindítani. Aksit feltöltöttem, a régi benzint leszívtam és frisett tettem bele. Lányos zavaromban, szerintem túlszívattam. Szívató maximumon, pluszban a gázkart is megrángattam. Beindult, de nagyon alacsony volt az alapjárat majd leállt. Újra megszívattam, többé nem indult be, viszont tiszta benzin folyt alá(csöpögött, kb 3 tenyérnyi tócsa lett alatta). Ettől jól megilyedtem. Mi történhetett? Lehet, hogy a karburátorból folyt ki, a szívatás miatt túl sok benzint kapott? Vagy nagyobb a baj. Bocs, de nem vagyok egy szerelő, kis segítség jól jönne- valami hülyebiztos leírást szeretnék, esetleg fotót. Köszi szépen K
Sziasztok
Olyan kérdésem lenne hátha valaki tud rá válaszolni, hogy leakarom cserélni a kipufogómat már kinéztem egyet ( https://www.ebay.com/itm/28218... ) csak mindenhol azt írják hogy 2004 től kompatibilis, van valami különbség a 2004 után és előtt gyártott xvs 650 esek között hogy nem jó a régebbire?
Nekem egy 2001 es xvs 650 esem van a costom változat és arra kellene.
Ha összejön a csere sokat kell állítani a karbin esetleg fúvókákat is kell cserélni?
Válaszokat előre is köszönöm
Az a gondom, hogy nem találtam manualt a típushoz, igaz ritkán volt csoppi a repertoárban így nem is készültem rá, de majd csak keresek valahol hozzá adatokat, de nagyon köszi a segítséget.
Ezen a képen már szét van húzva a jeladó és a generator csatija. A 2 vezetékes a jeladó és természetesen azon kell mérni ami lentről jön fel. Széthúzott csatinál. Értéket fejből nem tudok.
A tankot már nem vettem le, no majd legközelebb, amúgy milyen értékeket kéne mérnem ott és amennyiben nem sikerül azokat konstatálnom akkor hol keressek tovább?
Tankot leveszed és a váz nyúlványánál a tank és ülés találkozásánál. 2 vaznyulvany között van. Kicsit eldugva de latod. Kicsi fehér csati. Ha jól emlékszem.
Melyik az a csati? Ma kicsit keresgéltem és találtam egy megégett biztihelyet ami a head feliratú volt, átkötöttem, de akkor sem volt szikra illetve néha be akart röffenni, de inkább megállította a motort indításnál mintha túl nagy lenne az előgyújtás, lehet, hogy a jeladó rosált be vagy az amit mondasz, mindenesetre nem kerestem tovább, majd jövő héten.
Nemrég írtam ugyanezt. A tank és ülés találkozásánál a tank alatt a vaznyulvany között van a jeladó csatlakozója. Merj rá. Tipikus 650-es probléma. Ellenállás és kijövő feszültség mérése fontos. Ha kell adat szólj.
Lányom gépe is váratlanul megadta magát, azt hittem megint a karbi, de benya volt szaggal együtt mire kiderült, hogy szikra nincs, pár hete panaszkodott, hogy egy előzésnél olyan volt mintha leállt volna egy pillanatra.........nézhetem át a nyomorult vezetékeket.
addig örűlj amig hangos. Mert ha lehalkítod, az maga a veszedelem. Hiszen amíg hangos addig az autós is eszrevesz. Kicsit gondolázz ezen. Hidd el jószándékból mondom, és tapasztalatból☺
Gratula! Erről még nem hallottam. Olyan volt hogy megolvadt megégett az érintkező de hogy lázán legyen....Mondjuk kínai biztosíték nem volt még a kezemben. A lényeg hogy jó lett.
Van egy XVS 1100-as Dragstar-om. 2 évig nem tudtam használni. Most a hétvégén próbáltam beindítani. Aksit feltöltöttem, a régi benzint leszívtam és frisett tettem bele. Lányos zavaromban, szerintem túlszívattam. Szívató maximumon, pluszban a gázkart is megrángattam. Beindult, de nagyon alacsony volt az alapjárat majd leállt. Újra megszívattam, többé nem indult be, viszont tiszta benzin folyt alá(csöpögött, kb 3 tenyérnyi tócsa lett alatta). Ettől jól megilyedtem. Mi történhetett? Lehet, hogy a karburátorból folyt ki, a szívatás miatt túl sok benzint kapott? Vagy nagyobb a baj. Bocs, de nem vagyok egy szerelő, kis segítség jól jönne- valami hülyebiztos leírást szeretnék, esetleg fotót. Köszi szépen K