A leírások ezt írják, de persze nekem sincs tapasztalatom. Rá akarok én is nézni majd, bár igazán nem használom a mocit, csak aszfalton. Majd leírom a tapasztalatom ezzel kapcsolatosan.
Én azért max. 1500-anként megtakarítanám és fújnám a sportszűrőt....az a 10000 elég sok neki, hamar hazavágja a motort legalábbis nem kevés tapasztalat van ezzel túra és sportgépeknél.
Nem kell semmi beállítást csinálni, azt írják, és igen tisztítani kell kb:10.000km-ént, venni kell hozzá tisztító szettet, azzal kell tisztítani. A lényege hogy akár 10-évig is használható. A neten található a tisztásra, az élettartamra több leírás onnan okosodtam én is. De lényeg hogy érezhetően "könnyeben" gyorsul a moci, nem azt mondom, hogy gyorsabban megy de fürgébb, könnyedebb.
.Szia és köszi a választ!
Megtaláltam a 199. oldalon. Van mintegy 7 db, cikkszámra kinézetre és árban ugyanaz szerintem a valóságban is azonos mind, csupán némelyikhez odaírták a v star vagy a silveradó illetve a classik nevet is mert feltételezhetően ezen típusokhoz is jó. Nekem 2003-as customhoz kell. Eszközöltél-e valami beállítást - mert azt javasolják a leírásban - csak nem tudom min kellene,- a gyújtás-szelephézagok vagy karburátoron? Vagy ezek nélkül is észlelhető az általad leírt változás? Egyébként a leírásban az is szerepel,hogy mosható - vagyis ezek szerint nem kell minden olajcserekor kicserélni elég kimosni - főként ha nem használjuk poros földúton. Üdv. Lacushercus.
Hali, igen pont olyan méretű mint az eredeti, annak a helyére megy. Ez 22.500ft volt az AGO motornál. Van olyan sport levegő szűrő is, amelyiket házzal együtt kell felrakni de az 100.000ft. Ez így tökéletes, érezhetően könnyebben megy a moci, fürgébb, a hangja is kicsit változott. Üdv: Pumi
Helló Pumika!
Az eredeti kör alakú dobozba tetted be,vagy azt le kellett venni - a felfogatás mérete ugyanakkora? Hol vetted és mennyiért? A hangja is változott? Köszi.és Üdv..
Hali, megosztom veletek: vettem a Dragstar 650 -be egy sport levegő szűrőt, beszerelés után, érezhető a változás, a motor könnyebben húz, jobban gyorsul, jó kis hangja lett. Ha belegondolok a bekerülési költség sem vészes, pár év alatt megtérül. Nekem nagyon bejött. Üdv mindenkinek: széles utat.
Végigmértem mindent, a vicc, hogy a fesszabályzó "bemérése" nincs benne -vagy csak ennyire bamba vagyok és nem vettem észre- , valamint a gyújtásvezérlő elektronikára nem ír "tesztet", a szöveg : a márkakereskedésben amit kapok az már gyárilag letesztelt.... csak jó lenne tudni hogy valóban az halt-e meg, mert nem olcsó tétel, és még jelenleg a környezetemben sem tudok senkit, akinek ilyen motorja van. A szabályzó diódája egyébként jó, de a 3 betápláló pólus közül az egyiknek a másik kettőhöz viszonyítva, szinte semmi ellenállása nincs, gondolom ez hiba. Most veszek egyet, az új AC, meg akksi mellé, de szikra gondolom ezután sem lesz. A gyerekek meg rágják a fülem, mert nem megyünk motorozni. Tegnap megkérdeztem egy autóvillamossági szerelőt, nem-e lenne-e kedve.....eeeee....... a válasz még nem szerelt soha motort, nem tudja mit kell csinálni. No komment....
A következő tortenhetett: a fesszabalyzo nem szabályzott és lassan a feszültség emelkedett. Szinte az összes elektromos alkatrész érzékeny a túlfeszültségre így az akku is. Egy darabig birta majd elfőtt és legutoljára a gyujtasdoboz adta meg magát amikor leállt. Ahogy írtad is van könyved így sorban át tudsz méregetni mindent a doboz körül így kizárni az alkatrészek hibáját. Pl a jeladó tekercs semmilyen kapcsolatban nincs a túlfeszültségre, DE! kötelező mindent megmérni úgy ahogy a könyvben van.
NE járatsd a motort rossz fesszabbal!
A zárlatos akksi nem tehet tönkre ennyi mindent...a fesszabályzó úgy tudom betegsége a vasnak..
DragStar Hunland...talán ott a legnagyobb csillagos közösség...hátha tudnak segíteni..
Sziasztok, van egy gondom, az 1100 Drag leállt alattam. Elég érdekes módon, folyamatosan mentek el az elektronika egyes elemei, majd a végén megállt. Ami eddig kiderült, akksi zárlatos lett, benzinpumpa zárlatos volt (lett), de nem működött, irányjelző 4 izzója kiégett, az olaj check lámpa kiégett, van Clymer könyvem hozzá, mindent átnyálaztam, megmértem, kimértem az utasítások szerint. Most már a benzinpumpa üzemel, az irányjelzők pozitív csatijain mérhető a feszültség, az önindító szépen forgat, de nincs szikra. A gyújtótrafók jók, legalábbis nem szakadtak, az áram odamegy ahhoz is, de a másik pólus a gyújtásvezérlő elektronikából jön. Valakinek tippje?
Az USA és az EU-nak gyártott között van különbség nem csupán az elektronika és motorikusan hanem a vázszerkezetben is, az a kipufogó amerikai modellre való,bár a hengerre azonos a felfogatás de a vázhoz már lakatosmunkát igényel. Én már befaragtam USA-ból rendelt cuccal -így óvatosan (persze a kínainál azért jobb).
Megtaláltam a 199. oldalon. Van mintegy 7 db, cikkszámra kinézetre és árban ugyanaz szerintem a valóságban is azonos mind, csupán némelyikhez odaírták a v star vagy a silveradó illetve a classik nevet is mert feltételezhetően ezen típusokhoz is jó. Nekem 2003-as customhoz kell. Eszközöltél-e valami beállítást - mert azt javasolják a leírásban - csak nem tudom min kellene,- a gyújtás-szelephézagok vagy karburátoron? Vagy ezek nélkül is észlelhető az általad leírt változás? Egyébként a leírásban az is szerepel,hogy mosható - vagyis ezek szerint nem kell minden olajcserekor kicserélni elég kimosni - főként ha nem használjuk poros földúton. Üdv. Lacushercus.
Az eredeti kör alakú dobozba tetted be,vagy azt le kellett venni - a felfogatás mérete ugyanakkora? Hol vetted és mennyiért? A hangja is változott? Köszi.és Üdv..
NE járatsd a motort rossz fesszabbal!
DragStar Hunland...talán ott a legnagyobb csillagos közösség...hátha tudnak segíteni..